Aan dat ik er niet meer op kan komen hoe een nummer heet.. ze zeggen er Adam en Eva in volgens mij.
Genre?
Zou het niet weten. Je hoort hem vaak op radio 538. :p
Steeph
Geplaatst: 09-01-17 20:48
Osianaa schreef:
Steeph schreef:
Genre?
Engels, Nederlands?
Osianaa
Geplaatst: 09-01-17 21:23
Steeph schreef:
Ste eph schreef:
Genre?
Engels, Nederlands?
Engels. Het is een vrij nieuw nummer. Zal ook ongetwijfeld van een bekende artiesten zijn of iets in die richting, maar mijn muziek kennis is zo slecht.. misschien dat ik hem vannacht tijdens mijn nachtdienst weer hoor.
Aan mijn vriendin, ja weer. We doen samen iets voor Duits, een filmpje dat je dus in elkaar moet zetten. Echter, ik mag al het werk doen zodat zij lekker kan leren voor de toetsen die we morgen hebben waar ik dus nog geen bal van snap.
Hier ook geen water en ik moet om 11.25 bij de gynaecoloog zijn.... ik ga wel even bij mijn ouders douchen
Anoniem
Geplaatst: 10-01-17 09:56
Vroegere 'vrienden' die het grappig vinden om steken onder water te maken over de pijnlijkste situatie ooit uit m'n leven. Zegt dan meteen iets over hoe goed die vriendschap zat he?!
Dat het in de collegezaal gewoon nooit eens rustig stil kan zijn zodat ik kan opletten. En ondanks dat een leraar het door heeft hij er dan niks van zegt...
Rebel_Jits
Geplaatst: 10-01-17 22:49
Dat m'n schoonmoeder weer eens om 21.30 beslist langs te willen komen. Ze moet een half uur rijden, dus wij zitten nu opgepind te wachten tot madam er is. En daarna wachten tot ze weg zijn