Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

beide !WinSel schreef:Leuk ! Hopelijk hebben jullie snel iets gevondenbeide !
Ik twijfel zo haha. 1 muur behangen of alle muren verven ( heel licht grijs, net geen wit ) en dan kleur er in gooien met accessoires.
, wat een pokkeding 
, ben er nog steeds enorm blij met zijn kruispootjes 

, voor de hamsterbakken moet nog even een leuke stellingkast komen
. Waarom heb je het eigenlijk veranderd?
(zijn beiden rond de 125 breed ) De kerstboom kan straks mooi in het midden van de kamer , en de witte kast was een rommelding en was gewoon niet meer wat . En die lampen hingen in de weg , is even wennen maar zodra er een stellingkast is zijn de hamsterbakken weg en kan eventueel de bank weer terug 
Mijn vriend en ik hebben een huis gekocht en gaan in december samenwonen. Zie hier al hele leuke dingen voorbij komen! Mooie kleuren aan de muur ook!
Julia schreef:Taartje: Dat is niet wat er ons telefonisch en online wordt verteld.. We konden de datum van de sleuteloverdracht opgeven. Rond die datum wordt er dan een kaart gestuurd waarop we de meterstanden kunnen noteren en retour kunnen sturen. Dus ik ga er vanuit dat dat nu gewoon goed rond is, anders hebben we wel een probleem.![]()
Welke bank heb je op het oog/gekocht? Niemand in je directe omgeving met een aanhanger? Anders een aanhanger huren een idee?