Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 08:28

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:35

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:43

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:45

Emma, geloof me, die kilo's gaan er op een gegeven moment wel af. Vorig jaar van 80 naar 70 afgevallen, uiteindelijke doel is 63 kg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:51

EllisL schreef:
[naam], geloof me, die kilo's gaan er op een gegeven moment wel af. Vorig jaar van 80 naar 70 afgevallen, uiteindelijke doel is 63 kg :D

Ik weet ook absoluut dat ik het wel kan! Het is alleen lastig als je dan een week er vol tegenaan gaat en je bent dan welgeteld 100 gram kwijt _O-

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 16:58

Emmaa_ schreef:
EllisL schreef:
Emma, geloof me, die kilo's gaan er op een gegeven moment wel af. Vorig jaar van 80 naar 70 afgevallen, uiteindelijke doel is 63 kg :D

Ik weet ook absoluut dat ik het wel kan! Het is alleen lastig als je dan een week er vol tegenaan gaat en je bent dan welgeteld 100 gram kwijt _O-

Ja dat is in het begin echt heel lastig! :\

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 19:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 08:49

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 10:59

Mochten jullie nog interesse hebben in wat nagellak, ik heb een blog sale :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 11:40

Afvallen... bekend... Ik werk er ook hard aan ik heb alleen medicatie die roet in het eten gooit.

Ik heb vandaag de duochrome uit de Coca-Cola collectie op m'n blog. Wat een lastige kleur om op de foto te krijgen maar het is redelijk gelukt.
OPI Green on the runway

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:11

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 12:56

Charles schreef:
Een fotoverslag van een prachtige strandbruiloft: Zand tussen de tenen, stralende zon en heel veel liefde

Heel erg gaaf! Alleen wat me bij deze foto's opvalt, is dat ze (in elk geval op mijn scherm) een soort van overbelicht overkomen en het lijkt wel of er een soort van doffe waas over de foto's heen ligt. Ik dacht eerst dat het aan mijn ogen lag, maar mijn vriend viel het ook op. Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, omdat ik geen verstand heb van foto's. Het kan ook maar zo aan de instellingen van mijn laptop liggen, maar het was me nooit opgevallen.

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 14:19

Hallo iedereen! Ik meld me bij deze ook aan. Ik heb eigenlijk al jaren het idee om een blog te beginnen, maar het is er nooit van gekomen. Na aansporen van meerdere mensen toch de knoop doorgehakt! Gisteren is mijn eerste post online gekomen en ik hoop dat het me goed bevalt en dat er nog vele zullen volgen. Het is de bedoeling om mijn blog zo gevarieerd mogelijk te houden, met een luchtige en humoristische ondertoon.

Ik zou het heel tof vinden als jullie een kijkje zouden nemen! En mocht het jullie bevallen, dan kan je via 'blijf op de hoogte' de blog volgen. Een reactie achter laten mag ook! Tips zijn uiteraard altijd welkom. Ik ben al bezig jullie blogs hier en daar wat te bekijken en inspiratie op te doen. Het valt me op hoe professioneel de meeste blogs er hier al uit zien! Zijn jullie er veel tijd mee kwijt?

Groetjes en alvast bedankt :).

edit: misschien handig als ik mijn blog eraan toevoeg :+

http://www.tout-ou-rientje.blogspot.nl

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:38

DnT schreef:
#SUMMERNORULES: Sunshine
Mislukte nail art die toch wel leuk is :')

Ik vind ze helemaal leuk!! Niks mislukt haha.

Marit schreef:

Gaaf Marit!! Hopelijk worden er veel besteld. Ik heb de vorderingen al een tijdje gevolgd via FB. Is mooi geworden.

Emmaa_ schreef:
Vandaag deel twee van mijn afval-dagboek

Health Journal #2: De eerste loodjes/shark week

Oeh lastig zeg!! Ik ben mij vorige week ook flink te buiten gaan... Was er misselijk van. Nu even wat minderen. Maar ja, alles is zo lekker...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 18:49

joyce2 schreef:
Charles schreef:
Een fotoverslag van een prachtige strandbruiloft: Zand tussen de tenen, stralende zon en heel veel liefde

Heel erg gaaf! Alleen wat me bij deze foto's opvalt, is dat ze (in elk geval op mijn scherm) een soort van overbelicht overkomen en het lijkt wel of er een soort van doffe waas over de foto's heen ligt. Ik dacht eerst dat het aan mijn ogen lag, maar mijn vriend viel het ook op. Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, omdat ik geen verstand heb van foto's. Het kan ook maar zo aan de instellingen van mijn laptop liggen, maar het was me nooit opgevallen.

Dat is de manier van bewerken :)

Rienepien, geweldige naam voor je blog :D Ik ga straks even lezen.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 08:19

Ik ga weer even bijlezen als ik het vanmiddag te warm vindt om buiten te zitten

Ik heb nog eens goed nagedacht over mn nieuw op te zetten persoonlijke blog. Ik las de tip om op een rijtje te zetten waar je over wilt bloggen en dat heb ik nogmaals gedaan. Blijkt toch voornamelijk de dingen te zijn die te maken hebben met afvallen/gezond leven/mindset/beauty. Daarmee kwam ik op de naam: Pretty is a verb

Heb ik toch een beter gevoel bij dan met dat empowered gebeuren. Dit is iets luchtiger voor mijn gevoel

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 08:40

Ook op deze ongelofelijk warme dag (dat ik zelfs afgebeld werd door werk) heb ik weer een post voor jullie. Aangezien het alleen binnen zitten is of aan het water: Serie's to watch

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 09:00

talievlietie schreef:
Ook op deze ongelofelijk warme dag (dat ik zelfs afgebeld werd door werk) heb ik weer een post voor jullie. Aangezien het alleen binnen zitten is of aan het water: Serie's to watch

Series to watch, dus wonder de ' ;) Wel leuk! Ik zit met deze hitte soms ook liever binnen haha, misschien ga ik ze wel bekijken, zondra ik mijn series af heb gekeken!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:16

Ja klopt Yasmine :) Is denk ik ook een kwestie van smaak, ik hou van deze sfeer en het bruidspaar (gelukkig) ook ^^.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 11:33

Ik vind de sfeer heel mooi, ben echt dol op jouw foto's! Maar de bewerking is dan niet zo mijn ding ;) Op mijn laptop lijkt het diepte en kleur te missen, ik mis heel veel details. Als ik bijv. kijk naar de kleurenfoto's is de jurk zo extreem wit, dat ik de details niet meer zie. Ik moet mijn laptop helemaal in een rare hoek draaien, om te kunnen zien dat er plooien op zitten. Alles wat wit en licht gekleurd is, wordt op mijn scherm echt een soort van grote waas (bijv. het portret van de bruid, ik zie niet waar haar schouder overgaat in de rest van haar lijf en ik moet gokken waar de overgang van haar huid naar haar jurk is.).

Nogmaals, ik heb helemaal geen verstand van foto's en ik wil je helemaal niet beledigen, want zoals ik al zei ben ik dol op jouw foto's. Ook bij deze shoot vind ik de compositie en de sfeer heel mooi! Maar juist daarom viel het me deze keer zo op dat er wat miste. Nogmaals, het kan ook voor een groot deel aan mijn scherm liggen hoor, ik heb dat ding nooit gekalibreerd (of hoe je dat ook noemt). Dus wellicht staan de kleuren niet goed ingesteld en gaan er in combinatie met die bewerking, dan details verloren.

@Connepon: kan je geen combinatie maken van die 2 dingen? Dat je een brainstorm maakt van alle combinaties met woorden als beauty en empowered?

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:18

Dat je geen detail ziet is wel gek, dat zie ik wel degelijk dus zou inderdaad aan je scherm kunnen liggen. :) verder geen probleem hoor, je mag uiteraard je mening geven en ben absoluut niet beledigd, no worries!

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:53

Ik kon het niet laten om te schrijven over het vliegtuigramp. Nou ja, beter gezegd durf ik eigenlijk niet over iets luchtigs en vrolijks te schrijven zonder hierbij stil te hebben gestaan: www.mijnlevenals.wordpress.nl

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 15:06

Jaaa, mijn nieuwe blog staat nu ook online! Ik blijf zakelijk lekker door bloggen, maar zal vanaf nu alleen nog mijn privé blog hier delen. Denkt dat het wat meer mensen aanspreekt ;) En ik weet niet meer wie het was met de tip om Adventure en Wheels samen te voegen, maar bedankt nog daarvoor :D

Hij is nog vrij leeg, maar daar wordt uiteraard aan gewerkt: http://wheelsadrift.blogspot.nl/

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:49

Yasmine schreef:
Rienepien, geweldige naam voor je blog :D Ik ga straks even lezen.

Bedankt! Mijn Frans is niet bepaald om over naar huis te schrijven, dus was zelf ook wel verrast over mijn ingeving :D ! Ik zag trouwens dat je uit Leuven kwam? Ik studeer daar! Ik heb wat posts van je blog gelezen en heb er erg van genoten! De variëteit in jouw blog is zeker ook iets wat ik wil proberen te houden, voornamelijk ook om het voor mezelf leuk en uitdagend te houden. :j

Ik ben vandaag wat aan het modderen geweest met mijn lay-out. Tenzij er nog op- of aanmerkingen zijn, denk ik dat ik het voor nu even zo laat :).

http://www.tout-ou-rientje.blogspot.nl