Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:EllisL schreef:Emma, geloof me, die kilo's gaan er op een gegeven moment wel af. Vorig jaar van 80 naar 70 afgevallen, uiteindelijke doel is 63 kg
Ik weet ook absoluut dat ik het wel kan! Het is alleen lastig als je dan een week er vol tegenaan gaat en je bent dan welgeteld 100 gram kwijt
Charles schreef:Een fotoverslag van een prachtige strandbruiloft: Zand tussen de tenen, stralende zon en heel veel liefde
DnT schreef:
Marit schreef:
Emmaa_ schreef:
joyce2 schreef:Charles schreef:Een fotoverslag van een prachtige strandbruiloft: Zand tussen de tenen, stralende zon en heel veel liefde
Heel erg gaaf! Alleen wat me bij deze foto's opvalt, is dat ze (in elk geval op mijn scherm) een soort van overbelicht overkomen en het lijkt wel of er een soort van doffe waas over de foto's heen ligt. Ik dacht eerst dat het aan mijn ogen lag, maar mijn vriend viel het ook op. Ik kan niet goed uitleggen wat ik bedoel, omdat ik geen verstand heb van foto's. Het kan ook maar zo aan de instellingen van mijn laptop liggen, maar het was me nooit opgevallen.
talievlietie schreef:Ook op deze ongelofelijk warme dag (dat ik zelfs afgebeld werd door werk) heb ik weer een post voor jullie. Aangezien het alleen binnen zitten is of aan het water: Serie's to watch
Yasmine schreef:Rienepien, geweldige naam voor je blogIk ga straks even lezen.