Misschien een hele stomme vraag, maar als je via uitgestelde bankbetaling hebt betaald, hoef je dan verder niets te doen? Ik heb denk onderhand 2wk geleden 2 dingen besteld en nog niets afgeschreven. Rekening is gekoppeld aan PayPal.
Ja was na 3 dagen binnen en bevalt goed goede maat en kwaliteit. De steentjes die ik had zitten met haakjes in het leer dus heb ik de eerste en laatste even verstevigd met secondelijm voor de zekerheid.
Heb die jurkjes toch gevonden op Ebay, en al in huis! Seller heeft helaas niet gereageerd en ik heb dus wel 3x verzendkosten betaald, maar ze zijn wel heel mooi.
Ik vind hem ook niet zo heel charmant, maar lijkt me ook niet lekker kijken idd...
briitje
Geplaatst: 01-03-14 12:51
Dinniej schreef:
Heb die jurkjes toch gevonden op Ebay, en al in huis! Seller heeft helaas niet gereageerd en ik heb dus wel 3x verzendkosten betaald, maar ze zijn wel heel mooi.
kan je een case voor openen he, als je 3 x voor niks betaald heb
sorry dat ik hier kom binnenvallen, maar zouden jullie ebay bokkers mij misschien kunnen helpen?
Ik wil graag een nieuwe zadel kopen, deze zijn daarentegen in amerika veel goedkoper te krijgen (zeg ruim 200 euro incl verzenden). Zijn er ervaringen met grotere pakketen laten opsturen vanuit daar? Etc.
Ik hoop dat jullie mij wat info en tips kunnen geven.
Je weet dat je daar nog invoerkosten over moet betalen? Reken eens uit wat er allemaal bij komt aan kosten mbt invoeren en kijk eens wat het prijsverschil dan nog is. Dan is de keuze vaak minder moeilijk omdat het verschil dan vaak nihil kan zijn en je dan beter niet het risico kan nemen om het uit het buitenland te laten komen (ivm ruilen etc, evt niet passen)