Ik stel mijn bezoekje Primark ook even uit. Vanavond niet van gekomen, wilde niet alleen en vriendlief was erg moe van weken, morgen wordt het nog warmer en extreem warm weer en zwanger zijn, is geen goede combinatie. Dus blijf morgen binnen, al is het binnen ook bijna niet uit te houden.
Zoetermeer is goed te doen vanaf Delft- Den haag-Leiden. Uitstappen op Centrum West en je wandelt zo de Primark in.
Gisteren toch even geweest, omdat we naar de mediamarkt gingen voor airco. Moest gewoon twee setjes bikini meenemen, anders was of bovenstuk te klein of broekje te groot. Voor wie nog een zwart bikini broekje zoekt, maat 12 , mag hem zo tegen verzendkosten overnemen.
Ik was bijna naar de Primark op Tenerife geweest, helaas was het helemaal aan de andere kant van het eiland en had mijn vriend daar niet zoveel zin in haha!
jSophiaF
Geplaatst: 20-07-14 19:10
Konstantine schreef:
Maat 12 is 40 toch? Past dat in een envelop? Ik wilde alleen een broekje en vond het zonde om een hele bikini te kopen
Is maat 38. Past met gemak ik een envelop.
Banyu
Geplaatst: 20-07-14 19:24
Vraagje, hebben ze daar nog leuke shortama's? Aantal jaar geleden eentje gezien met een koe'tje erop, en die zoek ik eigenlijk weer!
En iemand mss zin om keer mee te gaan naar de primark? Ga bijna nooit namelijk...