Werken en op Bokt zitten is niet altijd even handig, zeker niet op vrijdagmiddag
Targaryen
Geplaatst: 31-01-14 15:45
Bijna weekend!
shilady
Geplaatst: 31-01-14 15:48
Ik zet hem op deze bladzijde nogmaals
Zijn er hier nog leuke meelees dames die interesse hebben om met een leuke gevangene uit Georgia te schrijven?? Ik ken zn broer en ik heb beloofd om te kijken of ik nog een leuke schrijf dame kon vinden hier in Nederland..
Het gaat om een man van begin 30 Heeft geen misdaden zoals kindermisbruik of p0rno op zn naam en komt als goed is over een paar jaar vrij dus het is niet zo dat je er bv 20 jaar aan vast zit pb voor een foto en info
Heeft iedereen een fijn weekend tot nu toe? Ik heb geen post maar wel weer een paar leuke mailtjes van Hollie en Ernesto blij mee! Verder ben ik vandaag lekker in de weer. Ponylief heeft chiropractie behandeling gehad en nu ga ik de beestenboel incl paarden van een vriendin verzorgen. Ondertussen brengt vriendlief mn auto weg voor banden vervangen. Fijn!!
shilady
Geplaatst: 01-02-14 16:47
Ja ik heb wel een fijn weekend... Hoop na het weekend wel weer een brief van Joshua te krijgen...alweer een tijdje niks van gehoord... Ik blijf me elke keer een beetje zorgen maken als ik niet optijd iets hoor
Hier weer post van ziekenhuis, voor de kaakchirurg dit keer
Mavelle
Geplaatst: 01-02-14 23:47
Hoe zit dat nou met fotopigeon? Zijn dat gewoon echte foto's of afbeeldingen geprint op papier. En is het een beetje redelijke kwaliteit, of...? Wie kan me meer duidelijkheid geven
Volgens de website is het goede kwaliteit en je kunt idd gewoon je eigen foto's uploaden. Heb me geregistreerd, maar nog niets gebruikt. Ik kan trouwens 4 gratis foto's krijgen als je via een speciale link registreert :p pb maar als je die wil dan zoek ik m op haha.
Hier weer geen post (via EmailingAPrisoner/JMail)... Wel gisteren wat leuke berichtjes ontvangen. Vooral met Hollie blijkt het heel gezellig Ernesto heeft het druk, dus die laat wat minder van zich horen op het moment. Maar hij had gisterochtend wel een uitgebreide mail geschreven, dus hij compenseert wel, haha.
Hmm, in het begin terughoudend, maar ze vertelt nu wat meer Ze is erg bezig met 'beter worden' en doet ook programma's waardoor ze het straks makkelijker zal hebben in het vrije leven en waardoor ze mogelijk eerder vrij kan komen. Verder werkt ze als lerares in de gevangenis, dat vind ik wel cool
Ze vertelde laatst heel trots dat ze had leren haken en dat ze een hoedje gemaakt had voor haar dochtertje Schattig he? Dat dochtertje is ook nog verhaal apart die woont nu bij opa & oma, omdat paps zich in een ongeluk dood heeft gereden, terwijl-ie aan de drugs zat... Arme meisje heeft nu niemand.
Jee Rianne dat is ook wel heftig. Wel leuk dat jullie zo'n goed contact hebben al!
Mavelle
Geplaatst: 03-02-14 14:13
Arm kindje inderdaad.. Wel leuk dat het zo klikt tussen jullie!
Ik zal binnenkort 'dochters' van Marco Borsato even vertalen voor Anthony, hij wilde graag vertalingen van Nederlandse liedjes om de cultuur een beetje te leren kennen. Hij heeft zelf dochters dus denk dat ie het wel een mooi nummer vind