Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Little_Gift schreef:Vanavond voor de eerste keer een fentanyl pleister plakken als chronische pijnstilling bovenop de chronische tradonal... Ben benieuwd hoe ik me dit weekend weer zal voelen pf...
Ik ben gestopt met de tramadol omdat de fentanyl veel fijner was. Niet de 1e dagen of als je net dosis verhoogd, maar als lijf gewend is wel. Hoop dat je het weekend goed doorgekomen bent, ik voelde me de 1e dagen soort dronken
juval schreef:zo moe... koud. verkouden etc, je kent het wel.
auto repareren gaat veel geld kosten, iets met pomp voor de stuurbekrachtiging die vast is geslagen waardoor er meer beschadigd is. Auto is van 2007, dus nu na aan het denken over afscheid nemen.. moeilijke beslissing, want een betaalbare andere is ook zo gauw niet gevonden..
Siggislief schreef:Dat kalere ding van een rolluik is kapot hij ging niet meer open,
en heb net met een beetje te veel agressie open willen duwen en nu is het open-dicht stokkie kapot.
Zebrastreep schreef:Ik zit sinds gisteren thuis vanwege een angstoornis waarin ik nu even helemaal vastloop. Ik kan daardoor niet werk (hou dat ook niet vol). Gisteren met spoed naar de ha en duidelijke stappen meegekregen wat ik moet gaan doen.
Vraagt mijn vader, maar je kunt dus echt niet werkenhij vindt het maar raar dat ik thuis zit hierdoor.
Maar ja er zijn wel meer mensen die er niet of op een bepaalde manier op reageren wat ik toch vaker ga krijgen. Maar daar moet ik maar schijt aan hebben. Hun lopen er niet mee rond.
Jolliegirl schreef:Siggislief schreef:Dat kalere ding van een rolluik is kapot hij ging niet meer open,
en heb net met een beetje te veel agressie open willen duwen en nu is het open-dicht stokkie kapot.
Daarom haaaaat ik het als mensen hun hele huis dichtzetten met electrische rolluiken..
Bij brand kan je met een beetje pech geen kant meer op!
Maar mensen lijken zich dit niet te beseffen