Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 18:39

Wat voor mij enorm werkte was inspringen op een verandering van routine. In mijn geval dan: thuis komen te zitten door de pandemie. Niet meer in je ritme van roken op het werk, maar een nieuw ritme maken. Dat kan ook bijvoorbeeld bij het veranderen van baan goed. Dan zit het niet in je routine om met je vertrouwde collega's te gaan roken, of bij de ingang van de parkeergarage etc etc. Ik ben daardoor cold turkey gestopt en er ook niet meer naar getaald.

Toitoitoi allemaal!

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 18:52

Met vakantie in het zwarte woud Duitsland.Is het buiten 5/6 graden :brr: Gelukkig hebben we de winterjas meegenomen en de verwarming in het huisje is aan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 19:33

Oh wat balen Britta! Zwarte Woud is wel heel mooi <3

Morgen op het werk sta ik alleen ingedeeld op een taak, woensdag met z'n 2en zodat ik in gewerkt kan worden daarop... :')
Verder is de planning echt prima.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 19:37

We hebben komend weekend hier een familiereünie en hebben er een vakantie van gemaakt.Normaal gaan we altijd eind augustus met vakantie.Maar wij vermaken ons wel, we zijn niet van suiker en smelten van de regen.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 19:53

MyWishMax schreef:
Little_Gift schreef:
Vanavond voor de eerste keer een fentanyl pleister plakken als chronische pijnstilling bovenop de chronische tradonal... Ben benieuwd hoe ik me dit weekend weer zal voelen pf...

Ik ben gestopt met de tramadol omdat de fentanyl veel fijner was. Niet de 1e dagen of als je net dosis verhoogd, maar als lijf gewend is wel. Hoop dat je het weekend goed doorgekomen bent, ik voelde me de 1e dagen soort dronken :+

Thanx voor je reactie, lief van je 8-)

Hier is het volgens de dokters de bedoeling dat de fentanylpleisters dus naast de Tramadol functioneert.
De fentanylpleisters dag en nacht en de Tramadol voor het slapen gaan 's nachts.

Ja hoor weekend is goed gegaan, heb er eigenlijk niets negatiefs van gemerkt en helaas dus ook niet suf geweest :') zou echt eens willen dat dat brein eens afgezet wordt door een pijnstiller zodat ik eens helemaal nergens aan denken kan maar helaas heeft geen enkele pijnstiller dat effect, de fentanylpleisters nu dus ook niet.

Maar merk wel dat het allemaal net ietsje "makkelijker" gaat sinds de dosis ingewerkt is en dat met name mijn nek eens niet in een dichtdraaiende bankschroef zit raar maar waar...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 21:31

Het koud hebben...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 21:55

Dat ze die man nog steeds niet hebben kunnen vinden. En dat er vanochtend dan iemand reageert met: is gevonden. Om vervolgens uren later te zeggen, oh was het verkeerde bericht.
Ik hoop zo dat ze die arme man nog gaan vinden, kan toch niet zomaar verdwenen zijn zou je denken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 21:58

Dat ik dus net 5 uur geslapen heb.

Zal wel nodig geweest zijn, maar was ook al naar bed gevlucht gezien ik op de bank als nog gek werd van de pijn.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-25 22:13

Al die spinnen in de tuin.. vreselijk

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 00:58

Wakker gehouden worden....en de klokt tikt verder...

Echt...moet er niet aan denken dat ik dus nu volledig weer aan het werk zou moeten zijn.... :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 07:47

Ik heb het unieke talent om in de ochtend zo sloom te zijn dat ik alsnog moet haasten. :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 07:54

MarlindeRooz schreef:
Ik heb het unieke talent om in de ochtend zo sloom te zijn dat ik alsnog moet haasten. :+

Hey die ken ik! Ik ga er om half 7 uit terwijl ik kwart voor 8 pas weg hoef, zodat ik ook de tijd heb om sloom te zijn :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 07:55

Ik sta ook altijd extra vroeg op om heel rustig aan te kunnen doen. Mijn dag is echt verpest als ik me moet haasten ‘s ochtends.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 07:59

Suzanne F. schreef:
Ik sta ook altijd extra vroeg op om heel rustig aan te kunnen doen. Mijn dag is echt verpest als ik me moet haasten ‘s ochtends.

Hoe vroeger ik opsta hoe slomer ik word. _O-

“Ik heb toch alle tijd” denk ik dan. :=

Maar ik ga het redden gelukkig. :P

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:01

zo moe... koud. verkouden etc, je kent het wel.

auto repareren gaat veel geld kosten, iets met pomp voor de stuurbekrachtiging die vast is geslagen waardoor er meer beschadigd is. Auto is van 2007, dus nu na aan het denken over afscheid nemen.. moeilijke beslissing, want een betaalbare andere is ook zo gauw niet gevonden..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:01

Dat kalere ding van een rolluik is kapot hij ging niet meer open,
en heb net met een beetje te veel agressie open willen duwen en nu is het open-dicht stokkie kapot.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:04

:brr:

Ik heb het koud.
Vanavond mijn handschoenen maar weer in mijn tas doen want het was behoorlijk fris in de auto vanmorgen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:07

juval schreef:
zo moe... koud. verkouden etc, je kent het wel.

auto repareren gaat veel geld kosten, iets met pomp voor de stuurbekrachtiging die vast is geslagen waardoor er meer beschadigd is. Auto is van 2007, dus nu na aan het denken over afscheid nemen.. moeilijke beslissing, want een betaalbare andere is ook zo gauw niet gevonden..

Oef dat is echt zuur..
Kijk eerst wat rond wat je wel zou willen. Ik heb m'n bakkie uit 2007 ook weg gedaan omdat reparatie te duur zou zijn. Koop wel een andere goedkope dacht ik, Toyota Aygo of kleine Citroën.. Kon ik voor geen meter mee rijden, niks in mij werd er blij van en die 3-4k voelde als weggegooid geld. Uiteindelijk dus thuis gekomen met een veeeel duurdere auto. Nog elke dag blij mee maar m'n bankrekening nog steeds niet zo :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:29

En vannacht ook nog gewoon geslapen. Lichaam is met herstel race bezig. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:43

Bieten en aardappel campagne in volle kracht. Hele nacht paasei herrie.
Om drie uur naar t toilet. Gaat mijn man ook nog enthousiast praten. "Oh jij ook wakker...".

Ja nu helemaal ja.
En om 0700 staan de kerels van de verbouwing van de flat hierachter alweer een paasei herrie te maken.

Laat mij maar met rust vandaag denk ik.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 08:53

Siggislief schreef:
en heb net met een beetje te veel agressie open willen duwen en nu is het open-dicht stokkie kapot.

Daarom haaaaat ik het als mensen hun hele huis dichtzetten met electrische rolluiken..
Bij brand kan je met een beetje pech geen kant meer op!
Maar mensen lijken zich dit niet te beseffen

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 09:15

Ik zit sinds gisteren thuis vanwege een angstoornis waarin ik nu even helemaal vastloop. Ik kan daardoor niet werk (hou dat ook niet vol). Gisteren met spoed naar de ha en duidelijke stappen meegekregen wat ik moet gaan doen.

Vraagt mijn vader, maar je kunt dus echt niet werken :+ hij vindt het maar raar dat ik thuis zit hierdoor.

Maar ja er zijn wel meer mensen die er niet of op een bepaalde manier op reageren wat ik toch vaker ga krijgen. Maar daar moet ik maar schijt aan hebben. Hun lopen er niet mee rond.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 09:48

Suzanne F. schreef:

Dit doe ik ook, maar ik ben de laatste tijd steeds moeilijker om vooruit te slepen voor werk..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 09:51

Zebrastreep schreef:
Ik zit sinds gisteren thuis vanwege een angstoornis waarin ik nu even helemaal vastloop. Ik kan daardoor niet werk (hou dat ook niet vol). Gisteren met spoed naar de ha en duidelijke stappen meegekregen wat ik moet gaan doen.

Vraagt mijn vader, maar je kunt dus echt niet werken :+ hij vindt het maar raar dat ik thuis zit hierdoor.

Maar ja er zijn wel meer mensen die er niet of op een bepaalde manier op reageren wat ik toch vaker ga krijgen. Maar daar moet ik maar schijt aan hebben. Hun lopen er niet mee rond.

Joh, nu dan toch de diagnose gekregen? Of had je die al?

Wel vervelend als t zo moet gaan, vind dat zelf ook moeilijk.

Maar ik probeer dan maar te denken 'gelukkig snappen ze het niet helemaal, want dat zou betekenen dat ze het zelf ook hebben en dat gun ik ze ook niet'
Maar weet niet of dat voor jou ook lukt.
Mijn vader is ook niet de meest begripvolle persoon, hij staat zo positief in het leven, dat hij se mentale problemen van alle drie zijn kinderen gewoon niet snapt.

Beterschap in ieder geval! En probeer lief te zijn voor jezelf!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-25 10:07

Jolliegirl schreef:
Siggislief schreef:

Daarom haaaaat ik het als mensen hun hele huis dichtzetten met electrische rolluiken..
Bij brand kan je met een beetje pech geen kant meer op!
Maar mensen lijken zich dit niet te beseffen

Die van mij is geen elektrische rolluik, ik kan hem zo uit halen met de hand.