Blij als ik vakantie heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:MWM ongevraagde bemoeienis, heb je al eens gekeken of Otto.nl bh's verkoopt die aan je wensen voldoen? Zo ja dan zou ik even op hun nieuwsbrief abonneren, ze hebben regelmatig acties met 20% korting. Soms alleen op bepaalde merken, soms op het hele assortiment, dat is wisselend. Goede bh's zijn vaak ook zo duur.
CupCakes_ schreef:Dat ik twee readers heb gehad van de nieuwe afdeling in het ziekenhuis om te lezen. Maar dat deze in zulke slechte taal, veel spelfouten en zonder vaktermen is beschreven. Dit is echt geen niveau van een verpleegkundige.
Ik erger mij hier behoorlijk aan en heb moeite om er door heen te komen, want dit leest echt niet prettig weg.
denisesilver schreef:Ik wordt zo gloeiend chagrijnig van dit klote programma. Kunnen we aub terug naar toen we gewoon een excelletje op moesten stellen om te factureren in plaats van honderd handeling zonder mogelijkheid op fatsoenlijke correctie als je een fout maakt. Wat een gekloot. Ik heb wel meer te doen dan alleen maar constant uitzoeken hoe ik de debiteurenadministratie moet doen. Beter krijg ik aan het eind van het jaar fatsoenlijk opslag voor dit gezeik.
Blij als ik vakantie heb
CupCakes_ schreef:Dat ik twee readers heb gehad van de nieuwe afdeling in het ziekenhuis om te lezen. Maar dat deze in zulke slechte taal, veel spelfouten en zonder vaktermen is beschreven. Dit is echt geen niveau van een verpleegkundige.
Ik erger mij hier behoorlijk aan en heb moeite om er door heen te komen, want dit leest echt niet prettig weg.
Polarize schreef:Mijn hond wil de hele tijd naar buiten. Ik heb maar even bij haar gezeten, na een kwartiertje had ze al 5x water gedronken en alleen nog maar in de zon gelegen, terwijl we koele schaduwplekken in de tuin hebben. Als ze er nu geen last van had, maar ze liep de hele tijd te hijgen. Nee, dit is verplicht binnen zitten voor mevrouw. Dan zit ze maar de hele middag te janken bij de achterdeur.
MyWishMax schreef:Polarize schreef:Mijn hond wil de hele tijd naar buiten. Ik heb maar even bij haar gezeten, na een kwartiertje had ze al 5x water gedronken en alleen nog maar in de zon gelegen, terwijl we koele schaduwplekken in de tuin hebben. Als ze er nu geen last van had, maar ze liep de hele tijd te hijgen. Nee, dit is verplicht binnen zitten voor mevrouw. Dan zit ze maar de hele middag te janken bij de achterdeur.
Ik zit dus zelf verplicht binnen omdat mijn hond naast mij blijft liggendus ook in de volle zon met zwarte vacht. En hij kan al niet goed tegen de warmte haha.
Stomme beesten af en toe
Zebrastreep schreef:daantjuhhh schreef:Ik vind het ook asociaal om je kinderen op een zondag ochtend om half 8 buiten te gooien.
Lekker schreeuwen in de tuin.
Die hebben wij dan weer, maar het is zeer irritant en asociaal. Ik probeer al uit te zoeken welke kinderen het nu zijn. Ze schreeuwen overigens ook wel eens dan in huis, maar dat hoor je net zo goed.
Maar ik moet zeggen alle vervelende buren waren op hetzelfde moment op vakantie. Afgelopen 3 weken was het heerlijk rustig
Polarize schreef:Hoofdpijn en duizelig, zag al zwarte vlekken terwijl ik zat, dus toch maar even mijn bloeddruk meteen. Jahoor. 93 over 48, daar komt die hoofdpijn dus vandaan. Goed excuus om sportdrank te drinken en chips te vreten? Ik denk dat ik morgenochtend toch maar eens die liquid IV bij de kruidvat weg ga halen