Mijn bovenbenen branden nu nog

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik zou denk ik nog even een andere dierenarts bellen. Dit klinkt echt vreselijk. Dat is het al als je dit in plant, maar op deze manier zit er een rare nasmaak aan in mijn optiek. Heel veel sterkte justme_lisa
Jemig detroit daar heb je toch hoop ik wel wat van gezegd? Foto’s maken, gegevens van die moeder opschrijven en bij schade de claim bij haar neerleggen, wat een rare gedachtengang heeft dat mens zeg.
Justme_Lisaa schreef:Dat de afspraak om m’n hond in te laten slapen gemaakt is, maar de dierenarts eerst zelf wil beoordelen of het überhaupt niet te vroeg is. Of er nog is kan gebeuren. Beestje eet bijna niet meer, wil niet meer lopen, kan de ontlastingen ed slechter ophouden en slaapt alleen maar.
En dan nog het feit dat het helemaal niet zeker is, want als er spoed tussenkomt gaat de afspraak helemaal niet meer door. Dat hebben ze er maar direct even bijgezegd. Wat een vreselijke spanning om naar die dag en tijdstip te leven als je niet weet of het zeker is![]()
Justme_Lisaa schreef:Dat de afspraak om m’n hond in te laten slapen gemaakt is, maar de dierenarts eerst zelf wil beoordelen of het überhaupt niet te vroeg is. Of er nog is kan gebeuren. Beestje eet bijna niet meer, wil niet meer lopen, kan de ontlastingen ed slechter ophouden en slaapt alleen maar.
En dan nog het feit dat het helemaal niet zeker is, want als er spoed tussenkomt gaat de afspraak helemaal niet meer door. Dat hebben ze er maar direct even bijgezegd. Wat een vreselijke spanning om naar die dag en tijdstip te leven als je niet weet of het zeker is![]()
wyoming schreef:Pokken fibromyalgie. Ik weet redelijk waar mijn grenzen liggen alleen vandaag was die grens blijkbaar heel laag en moest ik er wel overheen. (Uitje naar het Rijksmuseum dus moest sowieso ook nog weer naar huis) Alles doet nu pijn en de pijnstillers werken maar matig. Zo erg is het lang niet geweest.
Nyaleti schreef:Justme_Lisaa schreef:Dat de afspraak om m’n hond in te laten slapen gemaakt is, maar de dierenarts eerst zelf wil beoordelen of het überhaupt niet te vroeg is. Of er nog is kan gebeuren. Beestje eet bijna niet meer, wil niet meer lopen, kan de ontlastingen ed slechter ophouden en slaapt alleen maar.
Ach veel sterkte![]()
Moet je naar een nieuwe dierenarts of ben je lang niet geweest? Dan is het verplicht dat de dierenarts hem even nakijkt. Vaak wordt het inderdaad aan de telefoon al vermeld zodat de eigenaar een beter idee heeft van hoe de afspraak verloopt.
Moet je in de spoeddienst? Hoe vervelend het dan ook is, echt spoed moet dan eerst. Ga je binnen reguliere openingstijden is het inderdaad wel vreemd om het erbij te vermelden.
Heb je misschien aangeven dat je bv na 30min weg moet? (Wat vreemd zou zijn maar kan natuurlijk) of vroeg je specifiek hoelang de afspraak ongeveer duurt?
Caira schreef:Sterkte voor alle dieren
Jeetje Loeky wat verschrikkelijk, kun je degene die hiervoor verantwoordelijk is aanspreken via de verzekering? Mijn eerste gedachte is echt: hoe dan?
Je zou warm water kunnen proberen, maar Uggs kunnen volgens mij echt weinig hebben qua schoonmaak.