Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 16:46

Ik ben gisteren zo dom om te vergeten een broekachtigding onder m’n jurk te doen, of in elk geval iets mee te nemen.
Mijn bovenbenen branden nu nog ;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 16:52

Oef auw

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 16:57

_San87_ schreef:
Ik zie 'Kikkerlandtje' staan in een FB-reactie >;) ...

Ik mag dan taal/spraak problemen hebben, maar ik weet dat dit wel heel erg fout is. :\

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 17:21

Door een klein meisje wordt er krijt op een van onze autos gesmeerd (en nog twee andere autos). En moeders staat er gewoon bij te kijken 8)7 like wtfff

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 17:23

Dat de afspraak om m’n hond in te laten slapen gemaakt is, maar de dierenarts eerst zelf wil beoordelen of het überhaupt niet te vroeg is. Of er nog is kan gebeuren. Beestje eet bijna niet meer, wil niet meer lopen, kan de ontlastingen ed slechter ophouden en slaapt alleen maar.
En dan nog het feit dat het helemaal niet zeker is, want als er spoed tussenkomt gaat de afspraak helemaal niet meer door. Dat hebben ze er maar direct even bijgezegd. Wat een vreselijke spanning om naar die dag en tijdstip te leven als je niet weet of het zeker is ;( |(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 17:32

Ik zou denk ik nog even een andere dierenarts bellen. Dit klinkt echt vreselijk. Dat is het al als je dit in plant, maar op deze manier zit er een rare nasmaak aan in mijn optiek. Heel veel sterkte justme_lisa

Jemig detroit daar heb je toch hoop ik wel wat van gezegd? Foto’s maken, gegevens van die moeder opschrijven en bij schade de claim bij haar neerleggen, wat een rare gedachtengang heeft dat mens zeg.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 17:34

Ineke2 schreef:
Ik zou denk ik nog even een andere dierenarts bellen. Dit klinkt echt vreselijk. Dat is het al als je dit in plant, maar op deze manier zit er een rare nasmaak aan in mijn optiek. Heel veel sterkte justme_lisa

Jemig detroit daar heb je toch hoop ik wel wat van gezegd? Foto’s maken, gegevens van die moeder opschrijven en bij schade de claim bij haar neerleggen, wat een rare gedachtengang heeft dat mens zeg.

Heb het helaas alleen op camera staan ;( als ik wist wie t waren had ik zeker aangebeld.

Sterkte Lisa!

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 17:37

Justme_Lisaa schreef:
Dat de afspraak om m’n hond in te laten slapen gemaakt is, maar de dierenarts eerst zelf wil beoordelen of het überhaupt niet te vroeg is. Of er nog is kan gebeuren. Beestje eet bijna niet meer, wil niet meer lopen, kan de ontlastingen ed slechter ophouden en slaapt alleen maar.
En dan nog het feit dat het helemaal niet zeker is, want als er spoed tussenkomt gaat de afspraak helemaal niet meer door. Dat hebben ze er maar direct even bijgezegd. Wat een vreselijke spanning om naar die dag en tijdstip te leven als je niet weet of het zeker is ;( |(

Wat een rare gang van zaken is dat. Je zou toch denken dat ze wel snappen dat zoiets gaat met de nodige emoties. Ik hoop dat het allemaal op een rustige manier verloopt voor jullie. Sterkte.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 19:35

Pokken fibromyalgie. Ik weet redelijk waar mijn grenzen liggen alleen vandaag was die grens blijkbaar heel laag en moest ik er wel overheen. (Uitje naar het Rijksmuseum dus moest sowieso ook nog weer naar huis) Alles doet nu pijn en de pijnstillers werken maar matig. Zo erg is het lang niet geweest.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:32

Justme_Lisaa schreef:

Het kan natuurlijk zijn dat de hond een kwaaltje heeft waar medicijnen voor zijn. Maar ik vind zeker als het baasje zegt, het is genoeg geweest en het is goed zo dan moet een DA dat respecteren. Daar mag je dan best duidelijk in zijn.
Veel sterkte alvast!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 20:33

M’n bril viel op de grond, toen schopte ik er per ongeluk tegen aan en nu zit het glas vol met krassen. Meine Gutte -O-

@Justme_Lisaa, sterkte!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 21:01

wyoming schreef:
Pokken fibromyalgie. Ik weet redelijk waar mijn grenzen liggen alleen vandaag was die grens blijkbaar heel laag en moest ik er wel overheen. (Uitje naar het Rijksmuseum dus moest sowieso ook nog weer naar huis) Alles doet nu pijn en de pijnstillers werken maar matig. Zo erg is het lang niet geweest.

Dikke knuffel voor jou.

Justme, wat vreselijk. Dat je al tot die beslissing bent gekomen dat de dierenarts moeilijk gaat doen. Ik hoop dat je toch je hond gauw een mooi afscheid mag geven. Heel veel sterkte alvast.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 21:22

@Justme_Lisaa Sterkte!

Kwaku Festival is dit weekend net voor de 2e weekend bezig, nu nog tot 6 Augustus..
Alleen het lijkt of het in de avond iets harder word, of ik word gek..
Ik hoor de trommel geroffel extra hard, terwijl ik niet in Amsterdam-Zuid Oost woon.
(Het is hier 6 km vandaan)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 21:57

Justme_Lisaa schreef:

Ach veel sterkte :knuffel:

Moet je naar een nieuwe dierenarts of ben je lang niet geweest? Dan is het verplicht dat de dierenarts hem even nakijkt. Vaak wordt het inderdaad aan de telefoon al vermeld zodat de eigenaar een beter idee heeft van hoe de afspraak verloopt.

Moet je in de spoeddienst? Hoe vervelend het dan ook is, echt spoed moet dan eerst. Ga je binnen reguliere openingstijden is het inderdaad wel vreemd om het erbij te vermelden.
Heb je misschien aangeven dat je bv na 30min weg moet? (Wat vreemd zou zijn maar kan natuurlijk) of vroeg je specifiek hoelang de afspraak ongeveer duurt?

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 06:21

Nyaleti schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Ach veel sterkte :knuffel:

Moet je naar een nieuwe dierenarts of ben je lang niet geweest? Dan is het verplicht dat de dierenarts hem even nakijkt. Vaak wordt het inderdaad aan de telefoon al vermeld zodat de eigenaar een beter idee heeft van hoe de afspraak verloopt.

Moet je in de spoeddienst? Hoe vervelend het dan ook is, echt spoed moet dan eerst. Ga je binnen reguliere openingstijden is het inderdaad wel vreemd om het erbij te vermelden.
Heb je misschien aangeven dat je bv na 30min weg moet? (Wat vreemd zou zijn maar kan natuurlijk) of vroeg je specifiek hoelang de afspraak ongeveer duurt?

Dankjewel iedereen!
Heb een thuisconsult afspraak, wilde dat ze het graag thuis kwamen doen. Maar als ik alsnog probeerde om langs te komen, dus op de praktijk, zou die bij een spoed ook afgezegd worden. Het is een jaar ongeveer geleden dat we zijn langs geweest. Maar ik ben van mening dat het baasje het laatste woord hierin hebben.
Voorlopig genieten we nog even van der, dat het maar nog lang niet dinsdagmiddag mag gaan worden..

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:24

Wat verschrikkelijk Lisa. Heel veel sterkte.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:36

Mijn ouders waar ik moet komen helpen en dan ook nog verlangen dat ik groente mee neem.

Zal toch eerst onkruid moeten plukken, maar geen tijd voor, want moet helpen.

Vorige week ook al moeten helpen. En met de regen groeit het onkruid harder dan de rest. Schoffelen heeft nu ook geen nut, want het is te nat. En door de regen is het ook niet altijd een pretje.

Bekijk het even.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:48

Afbeelding
Onze lieve poes die vanochtend een vreselijke epileptische aanval heeft gehad :(
Ze ligt nu bij de dierenarts ter observatie:'(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:55

Aah wat een verdrietige berichten over de huisdieren weer.
Sterkte :knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 08:57

Sterkte met alle diertjes ;(

Iemand enig idee of dit nog te herstellen valt… aarde en ketjap ;( ;( ;( ;(. Dit is nog maar een klein deel van de schade.
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 09:01

Aarde en ketjap...? Binnenkant laten drogen en dan kammen?

En water met azijn voor de buitenkant.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 09:03

Ergernis, of meer stomme verbazing.

Auto van mijn vader is vannacht gestolen van de oprit...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 09:03

fleurtjeuh schreef:
[ [url=m/lmVCaH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze lieve poes die vanochtend een vreselijke epileptische aanval heeft gehad :(
Ze ligt nu bij de dierenarts ter observatie:'(

Sterkte! Ik duim voor goed herstel :(:).

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 09:05

Sterkte voor alle dieren

Jeetje Loeky wat verschrikkelijk, kun je degene die hiervoor verantwoordelijk is aanspreken via de verzekering? Mijn eerste gedachte is echt: hoe dan?
Je zou warm water kunnen proberen, maar Uggs kunnen volgens mij echt weinig hebben qua schoonmaak.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-23 09:10

Caira schreef:
Sterkte voor alle dieren

Jeetje Loeky wat verschrikkelijk, kun je degene die hiervoor verantwoordelijk is aanspreken via de verzekering? Mijn eerste gedachte is echt: hoe dan?
Je zou warm water kunnen proberen, maar Uggs kunnen volgens mij echt weinig hebben qua schoonmaak.

De schoenen leven niet meer, he.