Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:26

M_D_H schreef:
Ze zijn hier met de weg of het spoor bezig, geen idee, maar nu hebben ze pauze en hebben die klote bouwvakkers hun achterlijke onfatsoenlijk onopgevoede reet op de moterkap van mijn auto gezet -:(- -:(- -:(- -:(-

Normaal wordt ik daar al niet gelukkig van, want welke idioot gaat er nou op de moterkap van een auto zitten? Daar is dat ding helemaal niet voor bedoeld!
Maar nu werd ik helemaal ongelukken, want ik heb die auto ingeruild voor een fiks bedrag en zit nou te wachten tot ik mijn nieuwe auto kan ophalen.

En als ik dan naar buiten loop en netjes vraag of ze niet meer op mijn auto willen zitten of er tegen aan willen lopen, want ik heb haar verkocht... Krijg je als antwoord: Herkenbaar.
WAAROM DOE JE HET DAN???????????????????????????????????????????????????????
Op die vraag had hij trouwens geen antwoord...

Maar ik heb zijn hoofd op een foto en de naam van het bedrijf, als ik ook maar iets van schade vind, dan hebben ze grote problemen!

*En nu diep ademhalen en rustig worden*

Tesla kopen en dan toeteren als ze in de buurt komen. :))

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:28

Oh ja, dat is leuk :))

Een dodge ram kan dit ook op afstand, hebben we ooit ook op die manier gebruikt, hilarisch

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:29

Captain schreef:
M_D_H schreef:
Ze zijn hier met de weg of het spoor bezig, geen idee, maar nu hebben ze pauze en hebben die klote bouwvakkers hun achterlijke onfatsoenlijk onopgevoede reet op de moterkap van mijn auto gezet -:(- -:(- -:(- -:(-

Normaal wordt ik daar al niet gelukkig van, want welke idioot gaat er nou op de moterkap van een auto zitten? Daar is dat ding helemaal niet voor bedoeld!
Maar nu werd ik helemaal ongelukken, want ik heb die auto ingeruild voor een fiks bedrag en zit nou te wachten tot ik mijn nieuwe auto kan ophalen.

En als ik dan naar buiten loop en netjes vraag of ze niet meer op mijn auto willen zitten of er tegen aan willen lopen, want ik heb haar verkocht... Krijg je als antwoord: Herkenbaar.
WAAROM DOE JE HET DAN???????????????????????????????????????????????????????
Op die vraag had hij trouwens geen antwoord...

Maar ik heb zijn hoofd op een foto en de naam van het bedrijf, als ik ook maar iets van schade vind, dan hebben ze grote problemen!

*En nu diep ademhalen en rustig worden*

Tesla kopen en dan toeteren als ze in de buurt komen. :))

Maar dan wel zorgen dat je telefoon opgeladen is... er kwam een keer een vrouw op mijn werk naar ons toe met de vraag of iemand een oplader van een Iphone had, haar telefoon was leeg en daar zat de sleutel van haar Tesla in...
Je kon me wegdragen _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:29

Urbanus schreef:
Captain schreef:
Ja we gaan wel weer op zoek want ik heb een hekel aan schoonmaken. :+
Wel lastig weer een goede vinden.. Let's see! :=

Wat fijn dat je morgen weer iemand hebt!!

Tip van mij. Zet geen fb advertentie :')

Jewel!
En dan hier de reacties delen!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:34

purny schreef:
Maar dan wel zorgen dat je telefoon opgeladen is... er kwam een keer een vrouw op mijn [***] naar ons toe met de vraag of iemand een oplader van een Iphone had, haar telefoon was leeg en daar zat de sleutel van haar Tesla in...
Je kon me wegdragen _O-

Dan had ze gewoon het pasje bij zich moeten dragen. :+

Anoniem

Mkango schreef:
Gisteren standfoto's gemaakt van een aantal jaarlingen die zelfs de professionele fotografen van het veilinghuis waren opgevallen, die kwamen vragen wie ze gemaakt had, en dan die trol van een werkgever die 1. weigert mijn naam erbij te vermelden in de publicatie en 2. doet alsof zij zo'n groot aandeel had in het maken van die foto's en het allemaal alleen maar dankzij mijn camera is dat ze zo positief waren opgevallen. :x

Het is dat ik op de achtergrond zelf een portfolio aan het aanleggen ben met al het werk dat ik hier doe, anders was het gauw over geweest met dit soort foto's en kan ze voortaan weer gewoon haar iPhone uit haar zak halen om die foto's te maken. :evaw:
Karma came quickly, want een van Goffs eigen fotografen kwam net vragen of ik toevallig ook freelance werk doe. O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-08-22 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

fleurtjeuh schreef:
Urbanus schreef:

Tip van mij. Zet geen fb advertentie :')

Jewel!
En dan hier de reacties delen!

So tempting.. _O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:35

Mkango schreef:
Mkango schreef:
Gisteren standfoto's gemaakt van een aantal jaarlingen die zelfs de professionele fotografen van het veilinghuis waren opgevallen, die kwamen vragen wie ze gemaakt had, en dan die trol van een werkgever die 1. weigert mijn naam erbij te vermelden in de publicatie en 2. doet alsof zij zo'n groot aandeel had in het maken van die foto's en het allemaal alleen maar dankzij mijn camera is dat ze zo positief waren opgevallen. :x

Het is dat ik op de achtergrond zelf een portfolio aan het aanleggen ben met al het [***] dat ik hier doe, anders was het gauw over geweest met dit soort foto's en kan ze voortaan weer gewoon haar iPhone uit haar zak halen om die foto's te maken. :evaw:
Karma came quickly, want de betreffende fotografe kwam net vragen of ik toevallig ook freelance [***] doe. O:)

*\o/*

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:00

purny schreef:
Aan mijn collega die loopt te pushen dat ik meer moet bewegen. Ik beweeg al veel, wandelen en fietsen.
Ze trekt het zich aan dat ik niet zo'n gezonde leefstijl heb. Nu heb ik dat wel vind ik. Ik heb haar gezegd dat ik het heel irritant vind dat ze elke keer zo aan het pushen is.
Ze vond het ook haar probleem. Ik heb gezegd dat ze niet van mijn probleem haar probleem moet maken. En dat ik zelf wel uitmaak dat ik ga wandelen in het bos en meer ga fietsen.

Ze denkt overigens ook dat ik veel loop te snoepen en dat ik ook me eigen vol vreet.

Hoe goed bedoeld ook van die collega,

Het is in feite grof, respectloos en denigrerend als je zoiets blijft doen nadat iemand aan geeft het niet prettig te vinden. (Sowieso eigenlijk)

Die had van mij dan ook echt wel een keer een veeg uit de pan gehad, of een heel sarcastische opmerking.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:07

wat goed Mkango, ik hoop dat je snel van je rare werkgever af bent!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:10

Femke_Tweety schreef:
purny schreef:
Aan mijn collega die loopt te pushen dat ik meer moet bewegen. Ik beweeg al veel, wandelen en fietsen.
Ze trekt het zich aan dat ik niet zo'n gezonde leefstijl heb. Nu heb ik dat wel vind ik. Ik heb haar gezegd dat ik het heel irritant vind dat ze elke keer zo aan het pushen is.
Ze vond het ook haar probleem. Ik heb gezegd dat ze niet van mijn probleem haar probleem moet maken. En dat ik zelf wel uitmaak dat ik ga wandelen in het bos en meer ga fietsen.

Ze denkt overigens ook dat ik veel loop te snoepen en dat ik ook me eigen vol vreet.

Hoe goed bedoeld ook van die collega,

Het is in feite grof, respectloos en denigrerend als je zoiets blijft doen nadat iemand aan geeft het niet prettig te vinden. (Sowieso eigenlijk)

Die had van mij dan ook echt wel een keer een veeg uit de pan gehad, of een heel sarcastische opmerking.

Echt he, mensen moeten mij niet pushen. Dan werkt het juist averechts. Maar toch ook weer een pluspunt voor mijzelf dat ik mijn grens heb aangegeven
Laatst bijgewerkt door purny op 24-08-22 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:12

Haar verpest door de kapper |o Ben nog altijd op zoek naar een goede kapper hier in de buurt, maar het gaat echt van kwaad tot erger :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:19

Dat ik niet meer bij de bejaarde buurvrouw ga poetsen.Eerst om de 2 weken 2 uur,prima om bij te houden.Ze is erg op haar centen en vond het te duur.25 euro voor 2 uur.Het is een leuk mens,kan goed met haar en afgesproken dat als ze iets heeft bv ramen zemen dat ik dat wel wil doen.Wel betaald natuurlijk.2 maanden terug geweest voor de badkamer,wc en de keuken.Nou wat ik aantrof vorige week,zo vies.Zelf is ze 88,maar ze heeft 2 zonen die het ook kunnen bijhouden.Ik stop ermee.Ik wil wel weer om de 2 weken komen,maar eerst moeten haar zonen het huis in orde hebben,dat alles schoon is en dan kan ik het bijhouden.Ik ben geen sloofje.Maar ze is zo aardig,echt een lief mens.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 14:55

Captain schreef:
Ja jawel, maar dan kosten ze natuurlijk veel meer. {:}
Dit was gewoon iemand die het naast zijn baan deed om te sparen voor zijn huis.

Ik zou niet eens weten waar ik in Limburg een schoonmaak bedrijf zou kunnen vinden voor de wekelijkse schoonmaak :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 16:53

godsamme….
de situatie;

- we hebben een huis gekocht, financieel adviseur (fa) raadt ons een bouwdepot aan gezien financieringsruimte en staat van het huis.

- we moeten op basis van de 15 minuten dat we het huis gezien hebben een verbouwspecificatie invullen. We laten ons fantasie de vrije loop en vullen gezellig in wat ons leuk lijkt om te doen voor die 25.000 euro en laten het taxeren met genoemde maatregelen.

- De helft blijkt natuurlijk niet te kunnen, bv. wegens een te lage nok.

- De FA vraagt ons een nieuwe, beter aangepaste, verbouwspecificatie (wat we met de extra lening willen doen) in te vullen. Dit doen wij.

- De FA vertelt ons na een week dat we een aantekening moeten laten maken door de taxateur a 50-100 euro.

- De FA komt er een week later op terug dat we een hele nieuwe taxatie moeten doen a 800 euro :7

- Ik stuur enigszins boos weer een nieuwe verbouwspecificatie omdat we nu offertes hebben, met het idee alsnog een taxatie te laten doen.

- ik krijg totaal willekeurig een brief dat onze wijziging toch wel is goedgekeurd (in mijn hoofd was hij nog niet eens definitief ingestuurd door de FA, maar ok) inclusief toegang tot alle portalen met nieuwe categorieën en de mogelijkheid te declareren. Die verbouwspecificatie is een stuk gunstiger voor ons dan de eerste, dus we besluiten het daarbij te laten.

- ik probeer iets te declareren, dat lukt.

- Ik probeer nog iets te declareren uit de energiebesparende maatregelen (namelijk exact wat er op de desbetreffende verbouwspecificatie stond, een lucht/lucht warmtepomp) en ze gaan er niet mee akkoord omdat ze nu vinden dat het niet onder de energie besparende maatregelen valt omdat het ook als airco gebruikt kan worden.

- ik vraag of het bouwdepot nog aan te passen is, en krijg te horen dat het nóóit meer is aan te passen omdat we nu niet minder energiebesparende maatregelen mogen hebben als ervoor.

- ik word boos omdat zij akkoord zijn gegaan met de verbouwspecificatie waarin staat dat we een lucht/lucht warmtepomp gingen nemen als energiebesparende maatregel, en nu weigeren uit te keren ofwel een mogelijkheid te bieden het depot (ooit) nog aan te passen (surprise, ik kan niet plots 4000 euro missen.)

- Ik krijg een brief vol taalfouten van de directeur operations over dat ze het niet goed kunnen keuren omdat er op de offerte ook zonnepanelen en kozijnen moeten staan. Ik ga naar de installateur die zegt dat dat helemaal niet kan, simpelweg omdat er geen partijen zijn die alle drie doen.

- zelfde brief “oh, je bouwdepot had nooit goedgekeurd mogen worden, we eisen nog een aantekening van een taxateur”, ondertussen heb ik nog toegang tot alle portalen en zeggen klantenservicemedewerkers dat we gewoon kunnen declareren (heb ik opgenomen).

oftewel; Ik mag mijn bouwdepot nooit meer veranderen qua inhoud en in de huidige variant moet alles een energiebesparende maatregel zijn, en daar mag ik ook nooit meer op terugkomen. Tegelijkertijd mogen zij afwijken van de specificatie als ze daar zin in hebben en terugkomen van de financiering waar ze akkoord voor hebben gegeven (die we dus zelf hebben voorgeschoten). En ohja, het bouwdepot blijkt ook nog ongeldig te zijn maar ze hebben wel het 1 en ander al uitgekeerd. Zij eisen nu wel dat wij extra kosten gaan maken, en wij mogen dus niets meer aanpassen. :o? :o? :o?

En als ik stevig doorvraag aan de telefoon over wtf hier aan de hand is krijg ik boze gefrustreerde klantenservicemedewerkers die nog net niet de hoorn er op gooien.

Het enige wat ik wil is dat onze lucht/lucht warmtepomp uitgekeerd wordt zoals beloofd, de rest van hun rotzooi kan me niet schelen -:(- . Het huis is prima leefbaar met minder verbouwingen, maar die fiets airco’s heb ik al betaald.
Ik durf nu ook geen bevestiging te geven voor de kozijnenman, want ik ga dus geen 9500 euro voorschieten als ze zo gaan doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 17:10

purny schreef:

Niks van aan trekken je leef je eigen leven en niet om geleefd te worden. En wat jij privé allemaal nog doet gaat haar niks aan.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 17:10

Super veel hoofdpijn

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 18:29

Er blijkt nog veel meer mis met mijn gebit te zijn dan wat ik al wist, ernstig geval parodontitis met botafbraak... en ik ben nog niet eens 30 -O- wordt ook een duur geintje meteen

Opgroeien in het allerk*tste deel van Oostblok in jaren 90 is a bitch -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 18:55

Komt het daardoor of heb je gewoon pech?
Mijn broer had met zijn 23 een kunstgebit.

Wel veel sterkte :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 19:51

Fly_high schreef:
Er blijkt nog veel meer mis met mijn gebit te zijn dan wat ik al wist, ernstig geval parodontitis met botafbraak... en ik ben nog niet eens 30 -O- wordt ook een duur geintje meteen

Opgroeien in het allerk*tste deel van Oostblok in jaren 90 is a bitch -O-

:(:) :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 19:58

Een alarm wat niet stopt. Ik denk dat daar niemand thuis is. Ik verwacht dat de buren die altijd thuis zijn wel eventueel gaan bellen die wonen er naast.

Edit

Probleem opgelost en geen irritatie meer :')
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 24-08-22 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 20:08

Twee huizen verderop is iemand zijn schuur aan het afbreken. Hij is al 3 uur aan een stuk bezig met een betonzaag. Dat ding maakt me een takkeherrie, niet normaal. Kan mn eigen radio niet eens meer horen -O- :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 21:00

Wij hebben ineens sinds een paar dagen paardenmeisjes op stal. Die je de oren van het hoofd vragen om de meest nutteloze dingen én constant IN DE WEG LOPEN.

Nu ben ik vandaag echt heel kwaad geworden want ze liepen weer in de weg én ze hadden teenslippers aan waarvan we al twee keer hadden gezegd dat ze dan niet op stal mogen komen.

Ze waren wel erg onder de indruk en waren daarna gewoon stil. :')

Maar echt wat schijtirritant zeg, ik kom op stal om te genieten van de rust en even een momentje te hebben met mijn knappe knol. Niet om baby te sitten..

Maar eens even over gaan hebben met de staleigenaar want ben er na 3 dagen al helemaal klaar mee.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 21:55

Ik ben het zo verschrikkelijk zat met mijn opleiding. Het liefst schreef ik me vandaag nog uit. De inhoud is prima, mijn stage is fantastisch maar ze naaien me zo ontzettend hard met alle beoordelingen en herkansingen. Er wordt zo met twee maatstaven gemeten het is niet eerlijk. Als ik geen begeleiding krijg voor mijn herkansing kunnen ze het echt niet maken om te zeggen “ja je hebt inderdaad onze feedback toegepast maar dit is eigenlijk niet wat we wilde zien”. Ik ben creatief niet helderziend! Of communiceer duidelijk of zeg gewoon direct je kan inleveren wat je wil we gaan je toch laten zakken op je herkansing want een half jaar studievertraging is goed voor je “persoonlijke ontwikkeling”. Persoonlijke ontwikkeling mijn reet, ik wil gewoon mijn fiets papiertje zodat ik kan gaan werken en part time voor mijn moeder kan gaan mantelzorgen.

Ik heb de skills om bij een media bedrijf te gaan werken, hele goed werk ethiek, motivatie en inzet. Het enige wat me tegenhoud is mijn al opgebouwde studieschuld maar als ik met mijn afstuderen ook zo slecht begeleid wordt als bij dit project kan ik alsnog beter nu stoppen want zo ga ik nooit kunnen afstuderen, scheelt ook weer een jaar extra collegegeld.

Als ik nu nog van opleiding kan switchen en het afstuderen bij een andere opleiding kan doen dan doe ik het meteen!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 22:02

Bijtende vliegen