Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 15:49

Wat een positiviteit Lolacabana en Marocje <3

Hier al een paar weken intensief aan het daten met mijn Breeze date. We zien elkaar wel 3x per week inmiddels, oeps. Het voelt zo fijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 23:27

Nou vandaag mn date afgekapt na 2 dates. Die blijft gewoon appen en zeggen: ik ben het er niet mee eens. Ik wil jou wel beter leren kennen. Omg. Bord voor zn harses ofzo.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 23:33

Zonnetje81 schreef:
Nou vandaag mn date afgekapt na 2 dates. Die blijft gewoon appen en zeggen: ik ben het er niet mee eens. Ik wil jou wel beter leren kennen. Omg. Bord voor zn harses ofzo.

Brr zowiezo stalker vibes..
'kan me niet schelen wat jij vind, ik ga je gewoon volgen tot je wel met me wil praten'
Jakkes
Maar misschien is mijn interpretatie daarin wat heftig, dat kan

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 23:36

What? Inmiddels heb je hem geblokkeerd hopelijk?

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 00:08

Oh dat is een bijzondere reactie inderdaad :x

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 01:22

Oh, wel geblokkeerd inmiddels? Brr

Hier een spontane 2e date gehad. Was super gezellig! En van de week spreken we weer af :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 07:36

Mag ik hier ook mee komen kletsen? :)

Ik zit niet alleen op Tinder, maar ook op Bumble en Feeld.
Er is nog zoveel aanbod (Happen, InnerCircle, Hinge, Breeze, mis ik nog wat?) dat ik benieuwd ben wat andere bokkers gebruiken :D

Tinder heeft volgens mij het meeste aanbod, Bumble vind ik het meest serieus en Feeld vind ik superfijn en openminded (daar komen bij mij ook de meest concrete dates uit ipv alleen maar appen en ghosten).

Ik heb de laatste paar pagina's gelezen en zie ook meer bokkers die openminded daten (Marocje, fleurtjeuh), dus ik klets graag mee!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:18

Nou daarna kreeg ik nog zo'n bericht van: lekker dan, 2 dates betaald en nu ziek en ook nog gedumpt. Wetende dat ik in mn bericht had gezet dat ik uiteraard gewoon wilde meebetalen en dat ie maar een tikkie moest sturen. Nou dan moet je niet met dit gezeur bij me aankomen. Toen heb ik gezegd dat ik hem anders blokkeer. Vervolgens bleef hij stoicijns appen om de zoveel uur. En toen een spraakbericht dat hij catan had zien staan bij mij (ja ergste is hij is bij mij geweest zaterdag) en dat hij dat echt met mij wilde spelen blablabla. Toen een foto waar hij heen gaat voor vakantie as woensdag. Ik heb gezegd dat hij moet ophouden, dat hij zichzelf voor l.ul zet. Ik ben niet bang voor hem ofzo hoor maar krijg er wel creapy ideeen bij. Zeer vreemd gedrag!! Eej we hebben het over 2 dates waarbij verder niks is gebeurd hoor want ik heb hem zaterdag mn huis uitgezet, hij dacht te blijven slapen :+ notttt.

Ik wist dat dit wel er aan zat te komen nadat hij over 2 langere dates vertelde die hem gehost hebben en niet meer wilden praten. Hoe hij daarover sprak en zn eigen gedachtes....toen voelde ik dit al opkomen zetten dus heb hem open en transparant te woord gestaan. Maar hier is een grens.

En meiden die 5 maanden met je daten ghosten je niet zomaar.

Edit: vandaag heeft hij nog niet geappt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:48

Zonnetje81 schreef:
Nou daarna kreeg ik nog zo'n bericht van: lekker dan, 2 dates betaald en nu ziek en ook nog gedumpt. Wetende dat ik in mn bericht had gezet dat ik uiteraard gewoon wilde meebetalen en dat ie maar een tikkie moest sturen. Nou dan moet je niet met dit gezeur bij me aankomen. Toen heb ik gezegd dat ik hem anders blokkeer. Vervolgens bleef hij stoicijns appen om de zoveel uur. En toen een spraakbericht dat hij catan had zien staan bij mij (ja ergste is hij is bij mij geweest zaterdag) en dat hij dat echt met mij wilde spelen blablabla. Toen een foto waar hij heen gaat voor vakantie as woensdag. Ik heb gezegd dat hij moet ophouden, dat hij zichzelf voor l.ul zet. Ik ben niet bang voor hem ofzo hoor maar krijg er wel creapy ideeen bij. Zeer vreemd gedrag!! Eej we hebben het over 2 dates waarbij verder niks is gebeurd hoor want ik heb hem zaterdag mn huis uitgezet, hij dacht te blijven slapen :+ notttt.

Ik wist dat dit wel er aan zat te komen nadat hij over 2 langere dates vertelde die hem gehost hebben en niet meer wilden praten. Hoe hij daarover sprak en zn eigen gedachtes....toen voelde ik dit al opkomen zetten dus heb hem open en transparant te woord gestaan. Maar hier is een grens.

En meiden die 5 maanden met je daten ghosten je niet zomaar.

Edit: vandaag heeft hij nog niet geappt.

Ja he voor wat hoort wat he.
Hij heeft 2 hele dates voor je betaald, nou moet je wel over de brug komen met sex.
Waar heeft hij t anders voor gedaan, verspilde moeite zo 8)7

Obviously sarcasme btw

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:50

Hahaha ja dat snapte ik wel :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 09:52

x_spekkie_x schreef:
Mag ik hier ook mee komen kletsen? :)

Ik zit niet alleen op Tinder, maar ook op Bumble en Feeld.
Er is nog zoveel aanbod (Happen, InnerCircle, Hinge, Breeze, mis ik nog wat?) dat ik benieuwd ben wat andere bokkers gebruiken :D

Tinder heeft volgens mij het meeste aanbod, Bumble vind ik het meest serieus en Feeld vind ik superfijn en openminded (daar komen bij mij ook de meest concrete dates uit ipv alleen maar appen en ghosten).

Ik heb de laatste paar pagina's gelezen en zie ook meer bokkers die openminded daten (Marocje, fleurtjeuh), dus ik klets graag mee!

Gezellig! Heb je Novamora al geprobeerd? Dat is geen app maar een website.

Irritant Zonnetje81, maar idd duidelijk verhaal. Fijn dat je je hier meteen achter bent ipv na weken/maanden daten..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:08

Hebben jullie ook wel eens dat ze totaal niet lijken op de foto's? Hij was echt wel tig kilo zwaarder dan op zijn foto's. Op alle foto's een baardje en dan net geschoren bij mij echt een babyface. Ik weet niet hij leek in iedergeval totaal niet.

Het valt me sowieso op dat veel mannen echt heeeeele oude foto's gebruiken of waarvan je weet van een paar jaar terug dat ze die foto's ook al hadden.

Edit:
Hij heeft weer een spraak gestuurd over oa dat hij zich kansloos gedragen heeft. Echt moedeloos om van te worden, linksom of rechtsom blijft hij maar appen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:29

Jep. Vooral wanneer dit later dan niet gedeeld wordt snap ik niet.

Tijd terug leuk gesprek met iemand, zag er ook goed uit (lang bruin krullend haar :~ ) dus appen. Zie ik ineens dat ie zijn profielfoto verandert en dat was dus vrij kort en grijzend.. dat was echt een afknapper.
(Later toch weer contact want dat was wel leuk en is het ook tot 2 dates gekomen, maar qua seks ook veel minder ervaren dus dat was toch snel klaar)

Dus tja, blijf erbij dat wanneer er een afknapper is zoals bijvoorbeeld de foto’s, dat er zeer ws meer zullen volgen omdat ook dáár dan geen realistisch beeld in is geschept..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:34

Waarom blokkeer je hem niet gewoon? Probleem opgelost :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 10:45

Omdat sommige mensen daar juist op af gaan als ze geblokkeerd worden. Hij zit vanaf woensdag toch in amerika en is ie druk. Ik kan begrijpen dat hij moet wennen dat er ineens geen contact is, we hebben best veel geappt en gebeld. Het voelt in deze situatie iig niet goed om meteen op de block knop te duwen, dat is leuk als je iemand verder niet gesproken hebt. Ik geef hem 48 uur de kans om zichzelf te gaan gedragen en heb hem ook aangesproken en gewaarschuwd. :+ Blokkeren is voor mij een laatste middel, ik ben niet zo van het blokkeren.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 11:20

Zonnetje81 schreef:
Omdat sommige mensen daar juist op af gaan als ze geblokkeerd worden. Hij zit vanaf woensdag toch in amerika en is ie druk. Ik kan begrijpen dat hij moet wennen dat er ineens geen contact is, we hebben best veel geappt en gebeld. Het voelt in deze situatie iig niet goed om meteen op de block knop te duwen, dat is leuk als je iemand verder niet gesproken hebt. Ik geef hem 48 uur de kans om zichzelf te gaan gedragen en heb hem ook aangesproken en gewaarschuwd. :+ Blokkeren is voor mij een laatste middel, ik ben niet zo van het blokkeren.
Ik zit een beetje in meelees-modus, dit siert je.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 12:05

Dat is op zich misschien inderdaad de verstandigste strategie. :j

Zonnetje81 schreef:
Het valt me sowieso op dat veel mannen echt heeeeele oude foto's gebruiken of waarvan je weet van een paar jaar terug dat ze die foto's ook al hadden.
Dat is bij de vrouwen ook zo. Er zijn zoveel late dertigers en veertigers die nog overduidelijk foto's gebruiken gebruiken uit hun twenties. Of als je door de foto's swipet zie je ze met elke foto die voorbij komt een paar jaar ouder worden en/of uitdijen. En als bijna veertiger snap ik wel dat het niet leuk is dat het frisse er inmiddels wel vanaf is maar je houdt niemand voor de gek met oude foto's. Tussen m'n tinder-likes staat ook nog iemand die ik 7 jaar geleden gedate heb met nog steeds exact dezelfde foto's, het is erg verleidelijk om te matchen en er een opmerking over te maken. :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 12:10

Haha ik heb er gisteren een gematcht en er iets van gezegd ja :+

Ik like geen vrouwen dus sprak daarom over mannen ;-)
Ik vind het echt een afknapper ja, denk je oh leuk en swipe je door en is ie ineens dik en grijs maar sommige hebben alleen maar oude foto's dat je denkt daar is ie echt jonger op.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:14

Dat is mij ook meer dan eens gebeurd dat een man 40 is en zijn foto's zijn van toen hij 30 was. Dan zie je hem irl en schrik je je dood :')

Ik had gisteren een interessante discussie met mijn zusje. Zij is van mening dat mannen simpele "wezens" zijn en dat als zij opeens 10 dagen niks meer laten horen van zichzelf, nadat er daarvoor met regelmaat contact was, dat dat niks zegt over zijn interesse. Dat als ik contact wil, dat ik zelf het contact moet leggen en niet moet verwachten dat hij mij appt.

Dit is natuurlijk met heeeeeeel weinig context, maar wel een interessante discussie denk ik. Want is ben het er tot op zeker hoogte mee eens dat mannen "simpel" zijn en dat als hij contact met een vrouw wilt dat hij die moeite neemt. En tuurlijk moet het van 2 kanten komen. Maar als de verhouding op een gegeven moment zo is dat de vrouw alleen maar contact zoekt en de man niet meer en als zij dan stopt met hem te berichten er niks meer van komt. Dan is het als je het mij vraagt best wel duidelijk dat hij geen inyresse meer heeft als er echt langere tijd over heen gaat dat er geen contact is. En dan bedoel ik niet 2 of 3 dagen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:16

Ik heb wel het idee dat dat in sommige gevallen zo is maar ja soms ook niet. Mannen pakken het wel makkelijker op denk ik als je na een tijdje weer: hey zegt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:22

En als dat gebeurt. Er word door de vrouw een berichtje gedaan na een poosje geen contact en vervolgens bloed het wederom dood?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:22

Ik heb ook ooit gehad dat iemand bij aankomst foto's bleek te hebben van 10kg en 5cm haarlijn geleden. Aan de andere kant gok ik dat ik ook weleens een oudere foto online heb gehad dan strikt gezien aardig was. Het probleem zit hem denk ik er niet in dat mensen bewust oplichten, maar wel dat ze een foto hebben waarvan ze vinden dat ze er goed op staan, en daarna er eigenlijk geen leuke foto's meer zijn.

Dat zegt uiteraard meer over hoe tevreden je zelf bent met je gewicht/haarlijn/nicotine&koffie tanden/leeftijd etc. maar ik betwijfel soms echt of het bewust gebeurd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:27

Ik vind het nogal kortzichtig als je niet kan bedenken dat foto's uit je 20-30 jaren waar je niet meer op lijkt niet handig zijn om te gebruiken. Iedereen kan foto's maken tegenwoordig.

Zeker als ze de foto's door elkaar gebruiken, oude en nieuwe.

Als ik in korte tijd 20/30 kilo aankom ga ik niet mn fitte foto gebruiken.......lijkt me zeer logisch :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:30

10 Dagen niks sturen naar iemand waarmee je aan het daten bent?
Dan heb je mi echt geen interesse, tenzij er iets heel serieus aan de hand is. Geen “sorry was druk”. :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 13:37

Zonnetje81 schreef:
Ik vind het nogal kortzichtig als je niet kan bedenken dat foto's uit je 20-30 jaren waar je niet meer op lijkt niet handig zijn om te gebruiken. Iedereen kan foto's maken tegenwoordig.

Zeker als ze de foto's door elkaar gebruiken, oude en nieuwe.

Als ik in korte tijd 20/30 kilo aankom ga ik niet mn fitte foto gebruiken.......lijkt me zeer logisch :+

Ja, het punt is dat ik dus betwijfel of ze zelf echt zien dat ze er niet meer op lijken. Aankomen, grijs worden etc is over het algemeen een vrij traag proces, dus tenzij je heel bewust naar jezelf gaat kijken en gaat denken "goh, wat ben ik eigenlijk veranderd sinds het nemen van deze foto" denk ik dat je vooral de overduidelijke verschillen gaat zien (je haar radicaal anders, die ene voortand die je nu mist doordat je van je fiets gelazerd bent). Zoals je van je eigen kinderen ook niet perse heel bewust mee krijgt dat ze groter worden tot ze ineens hun broek niet meer passen, zo denk ik dat je ook blind kunt zijn voor veranderingen in je eigen lichaam.

Ik denk oprecht dat er vaak geen kwaad achter zit.