Hier al een paar weken intensief aan het daten met mijn Breeze date. We zien elkaar wel 3x per week inmiddels, oeps. Het voelt zo fijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Nou vandaag mn date afgekapt na 2 dates. Die blijft gewoon appen en zeggen: ik ben het er niet mee eens. Ik wil jou wel beter leren kennen. Omg. Bord voor zn harses ofzo.
Zonnetje81 schreef:Nou daarna kreeg ik nog zo'n bericht van: lekker dan, 2 dates betaald en nu ziek en ook nog gedumpt. Wetende dat ik in mn bericht had gezet dat ik uiteraard gewoon wilde meebetalen en dat ie maar een tikkie moest sturen. Nou dan moet je niet met dit gezeur bij me aankomen. Toen heb ik gezegd dat ik hem anders blokkeer. Vervolgens bleef hij stoicijns appen om de zoveel uur. En toen een spraakbericht dat hij catan had zien staan bij mij (ja ergste is hij is bij mij geweest zaterdag) en dat hij dat echt met mij wilde spelen blablabla. Toen een foto waar hij heen gaat voor vakantie as woensdag. Ik heb gezegd dat hij moet ophouden, dat hij zichzelf voor l.ul zet. Ik ben niet bang voor hem ofzo hoor maar krijg er wel creapy ideeen bij. Zeer vreemd gedrag!! Eej we hebben het over 2 dates waarbij verder niks is gebeurd hoor want ik heb hem zaterdag mn huis uitgezet, hij dacht te blijven slapennotttt.
Ik wist dat dit wel er aan zat te komen nadat hij over 2 langere dates vertelde die hem gehost hebben en niet meer wilden praten. Hoe hij daarover sprak en zn eigen gedachtes....toen voelde ik dit al opkomen zetten dus heb hem open en transparant te woord gestaan. Maar hier is een grens.
En meiden die 5 maanden met je daten ghosten je niet zomaar.
Edit: vandaag heeft hij nog niet geappt.
x_spekkie_x schreef:Mag ik hier ook mee komen kletsen?![]()
Ik zit niet alleen op Tinder, maar ook op Bumble en Feeld.
Er is nog zoveel aanbod (Happen, InnerCircle, Hinge, Breeze, mis ik nog wat?) dat ik benieuwd ben wat andere bokkers gebruiken![]()
Tinder heeft volgens mij het meeste aanbod, Bumble vind ik het meest serieus en Feeld vind ik superfijn en openminded (daar komen bij mij ook de meest concrete dates uit ipv alleen maar appen en ghosten).
Ik heb de laatste paar pagina's gelezen en zie ook meer bokkers die openminded daten (Marocje, fleurtjeuh), dus ik klets graag mee!
Zonnetje81 schreef:Ik zit een beetje in meelees-modus, dit siert je.Omdat sommige mensen daar juist op af gaan als ze geblokkeerd worden. Hij zit vanaf woensdag toch in amerika en is ie druk. Ik kan begrijpen dat hij moet wennen dat er ineens geen contact is, we hebben best veel geappt en gebeld. Het voelt in deze situatie iig niet goed om meteen op de block knop te duwen, dat is leuk als je iemand verder niet gesproken hebt. Ik geef hem 48 uur de kans om zichzelf te gaan gedragen en heb hem ook aangesproken en gewaarschuwd.Blokkeren is voor mij een laatste middel, ik ben niet zo van het blokkeren.
Zonnetje81 schreef:Dat is bij de vrouwen ook zo. Er zijn zoveel late dertigers en veertigers die nog overduidelijk foto's gebruiken gebruiken uit hun twenties. Of als je door de foto's swipet zie je ze met elke foto die voorbij komt een paar jaar ouder worden en/of uitdijen. En als bijna veertiger snap ik wel dat het niet leuk is dat het frisse er inmiddels wel vanaf is maar je houdt niemand voor de gek met oude foto's. Tussen m'n tinder-likes staat ook nog iemand die ik 7 jaar geleden gedate heb met nog steeds exact dezelfde foto's, het is erg verleidelijk om te matchen en er een opmerking over te maken.Het valt me sowieso op dat veel mannen echt heeeeele oude foto's gebruiken of waarvan je weet van een paar jaar terug dat ze die foto's ook al hadden.
Zonnetje81 schreef:Ik vind het nogal kortzichtig als je niet kan bedenken dat foto's uit je 20-30 jaren waar je niet meer op lijkt niet handig zijn om te gebruiken. Iedereen kan foto's maken tegenwoordig.
Zeker als ze de foto's door elkaar gebruiken, oude en nieuwe.
Als ik in korte tijd 20/30 kilo aankom ga ik niet mn fitte foto gebruiken.......lijkt me zeer logisch