Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Little_Gift schreef:Nah, niet iedereen verdient de titel mens, althans dat is mijn mening. Het zijn zijn eigen woorden, soms valt er een (onschuldig) slachtoffer. Ditmaal was hij de Sjaak.En dan???
Het mag dan nog zijn mening zijn, om dan maar hier te verkondigen dat men "niet rouwt om dat soort man", is los over alle menselijkheid.
Het is en blijft een MENS!
Het is net zoiets als zeggen dat drugsverslaafde die sterft aan overdosis, het rouwen niet waard is of iemand die met kort rokje en diepe decolleté op straat loopt, niet moet rouwen als die verkracht wordt.
Echt, men zou zich moeten schamen!
En heel eerlijk: het is toch altijd conservatief en rechts wat als gewelddadig en slecht bestempeld wordt maar hoe vaak is het conservatief en rechts wat aangevallen wordt of beschoten wordt?
En hoe vaak links of liberaal of democraat?
Juist ja!
Wie is er dan écht gevaarlijk?!
Cer schreef:Oh hebben ze de dader al?
Ik ga eens googlen, dat had ik gemist
Edit idd
https://www.nbcnews.com/news/amp/live-blog/rcna230762
Wat ik me dan weer afvraag wat de motivatie is om het wapen in een bos vlak in de buurt te dumpen.. maar goed je kan je sowieso afvragen hoe goed zo iemand kan denken
Little_Gift schreef:Is dit anders dan vanuit links dan als zo'n aanslag gebeurt op rechts?
Neen...
Little_Gift schreef:En dan???
En heel eerlijk: het is toch altijd conservatief en rechts wat als gewelddadig en slecht bestempeld wordt maar hoe vaak is het conservatief en rechts wat aangevallen wordt of beschoten wordt?
Juist ja!
DuoPenotti schreef:Die is niet fraai nee. Qua luguber valt het an sich wel mee, maar wat er zich afspeelt is gruwelijk, de shock in haar ogen, heel naar.noviceh schreef:Is het een idee om hier een apart topic over te openen?
Van die Oekraïense mevrouw geen filmpje gezien. Maar zo te lezen ook maar goed ook.
DuoPenotti schreef:Dat klinkt inderdaad heel naar als ze het zelf in de gaten had dat het elk moment ging gebeuren.
fleurtjeuh schreef:En wat ook bijna niemand gehoord lijkt te hebben.
Er is ook nog een school shooting geweest die dat dat Kirk werd neergeschoten
een 16 jarige student van die school is gaan schieten op mede scholieren, heeft 2 verwond waarvan 1 ernstig en heeft zichzelf daarna geschoten en is aan die verwonding overleden
https://abcnews.go.com/US/shooting-repo ... =125452526
Citaat:Geweld tussen jongeren escaleert, alle middelbare scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht: bizarre video’s circuleren
Beverwijk - Beverwijk en Heemskerk zijn in de greep van het geweld tussen jongerengroepen. Nieuw dieptepunt is het sluiten van alle middelbare scholen uit angst voor een schietpartij. Het Castor College, het Dalí College, SKILLS, Forta en Fourteens houden vrijdag allemaal de deuren dicht. Dat meldt burgemeester Martijn Smit donderdagavond even voor middernacht.
Onali schreef:Jee Little Gift dit is al het 3de topic waar je heel hard tegen een aantal mensen ingaat.
Alles goed met je?
Ergens niet rouwig om zijn is een hele normale Hollandsche uitspraak.
Ik heb meer medelijden met die Oekraïense meid die in de metro is gestoken uit het niets dan iemand als CK.
fleurtjeuh schreef:Little_Gift schreef:Is dit anders dan vanuit links dan als zo'n aanslag gebeurt op rechts?
Neen...
Jij was degene die dat impliceerde, niet ikLittle_Gift schreef:En dan???
Juist ja!
fleurtjeuh schreef:Little_Gift schreef:En dan???
Het mag dan nog zijn mening zijn, om dan maar hier te verkondigen dat men "niet rouwt om dat soort man", is los over alle menselijkheid.
Het is en blijft een MENS!
Het is net zoiets als zeggen dat drugsverslaafde die sterft aan overdosis, het rouwen niet waard is of iemand die met kort rokje en diepe decolleté op straat loopt, niet moet rouwen als die verkracht wordt.
Echt, men zou zich moeten schamen!
Juist ja!
Toevallig de aanval op de man van Pelosi vergeten? En hoe 'rechts' daarop reageerde? De ridicuuliteit, de grapjes?