Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:30

Lekker dan, gipsschoen kapot gelopen omdat die krengen niet gemaakt zijn voor voeten die naar buiten staan. (Ik loop licht naar buiten). Ik ben er zo klaar mee.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:36

Dat ik wakker werd met migraine.. En geen migraine medicatie in huis.

Dacht gister ik ga eens vroeg slapen, had de hele week al slaapgebrek + teveel op m'n bord gehad. Maar dat resulteert dus in dit :P

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:36

Nog steeds last van mijn oor -O-

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:54

Mezelf, ik kan heel moeilijk met de teleurstelling van afgelopen week omgaan. Ik mag zo van geluk spreken dat het niet erger was maar alsnog voel ik me leeg en jaloers.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 13:04

fotolijstje schreef:

Hoe is het gisteren in de bediening gegaan.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:11

Twee weken terug een woning/kamer toegewezen gekregen, door een fout van hun kant is de kamer aan iemand anders vergeven. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe kamer maar er is niet heel veel in omloop en de kamers die in omloop zijn, zijn niet zo goed als degene waar ik zou gaan wonen. fiets alles was geregeld, 1 dag voor de verhuizing kreeg ik te horen dat het niet door kon gaan. En nu kan ik niets goeds vinden. Ik wil gewoon weg waar ik nu woon. Zonet wezen kijken bij een prima kamertje maar veel te klein. Voor iets meer geld heb ik een kamer die 2x zo groot is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:13

deksel schreef:
Twee weken terug een woning/kamer toegewezen gekregen, door een fout van hun kant is de kamer aan iemand anders vergeven. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe kamer maar er is niet heel veel in omloop en de kamers die in omloop zijn, zijn niet zo goed als degene waar ik zou gaan wonen. fiets alles was geregeld, 1 dag voor de verhuizing kreeg ik te horen dat het niet door kon gaan. En nu kan ik niets goeds vinden. Ik wil gewoon weg waar ik nu woon. Zonet wezen kijken bij een prima kamertje maar veel te klein. Voor iets meer geld heb ik een kamer die 2x zo groot is.

Kun je dat niet aanvechten?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:14

Marcella schreef:
fotolijstje schreef:

Hoe is het gisteren in de bediening gegaan.

Ik moet over twee weken pas :j aangezien ik al ingeroosterd ben!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:15

hoofdpijn en wil zo graag naar buiten naar de zon...maar die kan ik nu niet verdragen....

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:18

_San87_ schreef:
deksel schreef:

Kun je dat niet aanvechten?

Nee, helaas. Huisgenoten zouden zelf een nieuwe huisgenoot zoeken. Ze moesten voor een bepaalde datum doorgeven wie het was geworden. Dat hebben ze niet gedaan, dus is de verhuurorganisatie er vanuit gegaan dat ze niemand hadden en is de kamer online gezet. Mensen hadden al gereageerd toen ze er achter kwamen. En toen was het al te laat. Verhuurorganisatie kon ook niets meer betekenen.

En waar ik me ook dood aan erger is dat ik m’n tas met speciaal gekochte chips in de trein heb laten liggen. ;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 14:48

MarlindeRooz schreef:
Altijd mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die praten in de stiltecoupé. Zelfs de mensen in carnavalskleding houden hun smoel.

Omg, echt heel irritant. Had ik laatst ook, twee Duitse vrouwen die zaten te praten. Dus een man zei er wat van. Daarna gingen die vrouwen heel passief-agressief fluisteren. :roll:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 15:52

Annet_Dottie schreef:
__Sannne schreef:

Wij wonen echt super dicht bij elkaar :') Hier ook midden in de drama. En dan vooral de drama van alle omleidingen. Alles wordt rondom ons plein gestuurd, staan in de spits minstens een kwartier vast voordat we bij ons huis weg zijn.. Drama.

Meen je! Woon je ook in de Rivierenbuurt? Ja ik ben dan nog blij dat ik geen auto heb maar van de week had ik ook een afspraak iemand kwam iets ophalen bij mij en die was bijna een half uur te laat puur door alle omleidingen enzo.. ik hou het allemaal niet meer bij waar ze nou mee bezig zijn...

Overwinningsplein! Kijken uit op het kruispunt tussen het plein en de Paterswoldseweg, elke dag weer drama qua verkeer nu. Vooral omdat ze het zo gepresenteerd hebben alsof het hele Julianaplein dicht is, terwijl dat niet zo is. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 16:15

Dreiging met kernwapens van rusland..
-O-
Waar gaat het heen met de wereld

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:25

fleurtjeuh schreef:
-O-

Ze gaan praten, dus hoop dat ze eruit komen..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 16:30

nicole_floor schreef:
fleurtjeuh schreef:
-O-

Ik lees het net inderdaad..
Maar met poetin.. Ik weet het niet..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:45

Nee dat precies. Daarom zeg ik, ik hoop het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:46

Naast de stankoverlast nu ook geluidsoverlast van mijn bovenburen. Ik trek de quarantaine niet meer.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:46

Het is een heel eng klein mannetje met een mega ego die anderen heel veel leed kan bezorgen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:52

nicole_floor schreef:
fleurtjeuh schreef:
-O-

Is het niet zo dat Kiev voorgesteld heeft om het aan de Oekraïnse - Wit Russische grens te doen? Volgensmij had Poetin daar nog niet op gereageerd. But correct me if i’am wrong..

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 16:54

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 17:28

Aan het feit dat we op de covid afdeling zware zorg zwaarte hadden èn we met te weinig personeel stonden. Hiep. Hoi. >;)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:04

Aan mijn werk , waarom ben ik aanwezig als 2 anderen toch alles op zich pakken en ik daar maar een beetje zit te niksen. Dan kan ik beter naar huis gaan dan daar uit mijn neus zitten te eten.

Nu heb ik ook niet echt de motivatie meer om dan ook wat te gaan doen. Merk ook dat collega's wel achter mijn rug soms wat dingen zeggen maar ik heb het allemaal al een beetje afgesloten wat dat betreft. Bemoei mij nergens meer mee en bepaalde gevoelige informatie over het werk hoef ik ook niet zozeer meer te hebben.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:07

Vingers verbrand op werk :( wat doet dat pijn

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:16

Afspraak gemaakt voor morgen die eigenlijk pas in april hoeft. Komt door de herinnering die ruim 2 maanden te vroeg is verstuurd.
Hopen dat ik het nog kan verplaatsen...
Baal echt. |o

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:25

Mooi en warmer weer.De wandelaars zijn er weer.
Weer geërgerd aan wandelaars die langs privé paden en doorheen weides gaan en het weglachen als je er een opmerking over maakt.
Ergernis daarna.Jonge kerels met twee 4x4's die ik aantref in het doodlopend pad naar een andere wei.
Eén gigantische diepe modderpoel hebben ze achtergelaten.