Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deksel schreef:Twee weken terug een woning/kamer toegewezen gekregen, door een fout van hun kant is de kamer aan iemand anders vergeven. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe kamer maar er is niet heel veel in omloop en de kamers die in omloop zijn, zijn niet zo goed als degene waar ik zou gaan wonen. fiets alles was geregeld, 1 dag voor de verhuizing kreeg ik te horen dat het niet door kon gaan. En nu kan ik niets goeds vinden. Ik wil gewoon weg waar ik nu woon. Zonet wezen kijken bij een prima kamertje maar veel te klein. Voor iets meer geld heb ik een kamer die 2x zo groot is.
_San87_ schreef:deksel schreef:Twee weken terug een woning/kamer toegewezen gekregen, door een fout van hun kant is de kamer aan iemand anders vergeven. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe kamer maar er is niet heel veel in omloop en de kamers die in omloop zijn, zijn niet zo goed als degene waar ik zou gaan wonen. fiets alles was geregeld, 1 dag voor de verhuizing kreeg ik te horen dat het niet door kon gaan. En nu kan ik niets goeds vinden. Ik wil gewoon weg waar ik nu woon. Zonet wezen kijken bij een prima kamertje maar veel te klein. Voor iets meer geld heb ik een kamer die 2x zo groot is.
Kun je dat niet aanvechten?
MarlindeRooz schreef:Altijd mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die praten in de stiltecoupé. Zelfs de mensen in carnavalskleding houden hun smoel.
Annet_Dottie schreef:__Sannne schreef:
Wij wonen echt super dicht bij elkaarHier ook midden in de drama. En dan vooral de drama van alle omleidingen. Alles wordt rondom ons plein gestuurd, staan in de spits minstens een kwartier vast voordat we bij ons huis weg zijn.. Drama.
Meen je! Woon je ook in de Rivierenbuurt? Ja ik ben dan nog blij dat ik geen auto heb maar van de week had ik ook een afspraak iemand kwam iets ophalen bij mij en die was bijna een half uur te laat puur door alle omleidingen enzo.. ik hou het allemaal niet meer bij waar ze nou mee bezig zijn...
nicole_floor schreef:fleurtjeuh schreef:Dreiging met kernwapens van rusland..
![]()
Waar gaat het heen met de wereld
Ze gaan praten, dus hoop dat ze eruit komen..