Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PineApple schreef:Marcella, lees ik hier nu uit dat je een baan gevonden hebt?
Gefeliciteerd!
iirrssjjee schreef:Mijn man. Is zijn werk al een poosje zat, vooral door gezeur en valse beloftes. Is nu druk aan het solliciteren. Maar heeft ook gesprek gehad op zijn huidige werk, nadat ie aangaf een ander aanbod te hebben gehad.
Nu word er weer op m ingepraat en weer nieuwe valse beloftes gedaanen gaat ie twijfelen of hij niet toch moet blijven (terwijl die al 3 jaar tegen dezelfde dingen aanloopt/schopt)
Froukje schreef:Toen we ons personeel vroegen om een in geval van nood nummer kregen we heel veel nummers van moeders ipv vriendinnen, want moeders nemen tenminste op..
Dacht dat die mensen een grapje maakten maar het bestaat dus echt, mensen die nooit opnemen
Froukje schreef:Toen we ons personeel vroegen om een in geval van nood nummer kregen we heel veel nummers van moeders ipv vriendinnen, want moeders nemen tenminste op..
Dacht dat die mensen een grapje maakten maar het bestaat dus echt, mensen die nooit opnemen
MarlindeRooz schreef:Dat de kans dat ik geraakt word door een meteoriet nog groter is dan de kans dat mijn vriend eens zijn telefoon opneemt.
Als ik een keer echt iets ergs heb dan weet ik niet wie te bellen joh. Het kan bij hem wel een uur of 5 duren voordat hij iets leest of ziet.