Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:42

Alweer de overijverige groeps opdracht genoot welke denkt dat het verslag vooral op kwantiteit ipv kwaliteit gaat.. hij wil perse aan het maximum van 15 bladzijden komen (of zelfs over het Max heen), verlsag moet tussen de 10 tm 15 pagina’s zijn, maar tutor heeft al gezegd dat hij liever ziet dat we 10 als maximum gebruiken en als het echt niet anders kan daarover heen gaan..
Laatst bijgewerkt door LiannePuthzy op 01-10-21 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:47

PineApple schreef:
Marcella, lees ik hier nu uit dat je een baan gevonden hebt?
Gefeliciteerd!

Klopt en dus van de sociale dienst af (binnenkort). *\o/*

Heb voorstel geaccepteerd dus nog niks getekend. Vond het ook wel leuk om te horen dat de directeur mij onthouden had en mijn naam genoemd heeft.

Ondanks dat ik ook wel eens kritiek geleverd heb. Ga wel extra opletten als alles op papier staat.

Bedrijf zit alleen wel in Venray (kantoor) en werklocatie Rotterdam.

Zit alleen wel met dat van het UWV. Heb alleen nog steeds telefonisch toezegging, maar nog steeds niks op papier.

iirrssjjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:52

Lekker met het OV! Rdam is prima te bereiken. Scheelt een hoop kosten ;)

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:54

Ruzie tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden.
Stop ermee alsjeblief.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:56

Rijden alleen weinig bussen hier in het dorp met dat ik met late dienst probleem heb om thuis te komen en ochtend om op plek van bestemming. Gaat niet werken helaas anders was het zeker een optie.

Is ook wel nadeel van beveiliging.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 01-10-21 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:58

Merlen schreef:
Stop ermee alsjeblief.

Dit dus....

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:02

Merlen schreef:
Stop ermee alsjeblief.

Eens

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:20

iirrssjjee schreef:
Mijn man :+ . Is zijn werk al een poosje zat, vooral door gezeur en valse beloftes. Is nu druk aan het solliciteren. Maar heeft ook gesprek gehad op zijn huidige werk, nadat ie aangaf een ander aanbod te hebben gehad.

Nu word er weer op m ingepraat en weer nieuwe valse beloftes gedaan :Y) en gaat ie twijfelen of hij niet toch moet blijven (terwijl die al 3 jaar tegen dezelfde dingen aanloopt/schopt)

Oh zo herkenbaar en dan t maar weer proberen want tja ze beloven beterschap .... net als vorige 5 keer :Y)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:23

Paard wat zich gelukkig nog goed voelt een geen symptomen heeft van verstopping of koliek. Dan maar even een nachtje saai in de paddock, maar op stal is nu eenmaal meer zicht dan op de wei en dan ben ik er wat rustiger onder.

Nog steeds is het wel een idioot pff volgens mij wordt dit zo'n stumpertje die elke keer weer wat heeft.

En dat mijn planning nu helemaal over de kop ligt ik moet de cavia bak nog schoonmaken en alles stofuigen, eten, omkleden en ook nog werken vanavond. Lekker druk programma

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:52

Gefeliciteerd Marcella!

Fijn om weer verder te kunnen nu.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 16:58

Je kan beter een paard gust hebben dan een pony, bij pony's betaal je alsnog vrijwel het volledige dekgeld en er is geen afspraak mee te maken. Bij de paarden kan ik tenminste nog bedingen dat ik geen gustgeld betaal bij een oudere merrie. Er komt dus geen vervolg volgend jaar wat mij betreft.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:20

Vanochtend is mijn ontbijt denk ik niet helemaal lekker gevallen, zo erg dat ik tijdens de lunch net een half broodje heb kunnen eten en op stage maar even overlegd dat ik maar naar huis zou gaan. Voelde me echt niet lekker en gelukkig was het rustig genoeg dat ze mij ook konden missen.
Gelukkig ook hele lieve stagebegeleider en lieve collega's daar, dus het was gelukkig geen probleem. Nu lig ik al de halve middag lekker in bed met mijn laptopje op schoot en ik begin eindelijk iets van trek te krijgen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:33

Mijn eigen moeheid. Vanochtend de kinderen weggebracht naar hun vader, daarna gewerkt en vanmiddag pas tijd voor mijzelf en toen ingestort. Was te verwachten maar toch jammer weer.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:36

Zojuist mijn relatie beëindigd , alleen weet ik niet of dit de juiste keuze is geweest, heb gehandeld uit boosheid. Maar toch het ging niet goed, en ik voelde me er echt klote door

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 17:57

Dat is nooit leuk... :(:)
Gisteren zag ik al dat het niet helemaal goed ging.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 18:04

fotolijstje schreef:
Zojuist mijn relatie beëindigd , alleen weet ik niet of dit de juiste keuze is geweest, heb gehandeld uit boosheid. Maar toch het ging niet goed, en ik voelde me er echt klote door

:(:)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 18:54

Dat ik ongeduldig ben... gister werd mijn nummer gevraagd maar nu 24 uur later nog geen bericht.

Is iemand waarmee ik aankomende week weer samen moet werken en ik nog paar dingen wil weten. Nu twijfel ik of ik mijn nummer wel goed heb opgeschreven, terwijl ik mijn telefoonnummer toch al zo'n 13 jaar minimaal heb... pff stomme onzekerheid en ongeduld

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 20:53

Sterkte fotolijstje :(:)

Ik erger me aan de stank (en herrie) van de scooter van de onderbuurman. En dan zit zelfs het raam gewoon dicht. Ding klinkt als een opgevoerde motor en stinkt als een oldtimer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:49

Dat de kans dat ik geraakt word door een meteoriet nog groter is dan de kans dat mijn vriend eens zijn telefoon opneemt. :roll:

Als ik een keer echt iets ergs heb dan weet ik niet wie te bellen joh. Het kan bij hem wel een uur of 5 duren voordat hij iets leest of ziet. :+

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:52

Toen we ons personeel vroegen om een in geval van nood nummer kregen we heel veel nummers van moeders ipv vriendinnen, want moeders nemen tenminste op..

Dacht dat die mensen een grapje maakten maar het bestaat dus echt, mensen die nooit opnemen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 21:55

Froukje schreef:
Toen we ons personeel vroegen om een in geval van nood nummer kregen we heel veel nummers van moeders ipv vriendinnen, want moeders nemen tenminste op..

Dacht dat die mensen een grapje maakten maar het bestaat dus echt, mensen die nooit opnemen :+

Hahaha mijn moeder was ook zo iemand tot ze in de zorg ging werken. Ik weet haar voicemail van die tijd nog helemaal uit mijn hoofd. _O-

Maar ik geef om die reden altijd het nummer van mijn vader die moet voor werk altijd bereikbaar zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:32

Froukje schreef:

Ik mag op mijn werk geen telefoon bij me hebben, mijn vriend heeft dus mijn schoonmoeder als contactpersoon :=.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:38

MarlindeRooz schreef:
Dat de kans dat ik geraakt word door een meteoriet nog groter is dan de kans dat mijn vriend eens zijn telefoon opneemt. :roll:

Als ik een keer echt iets ergs heb dan weet ik niet wie te bellen joh. Het kan bij hem wel een uur of 5 duren voordat hij iets leest of ziet. :+

Zo herkenbaar en toen ik na een aanrijding hem niet heb gebeld, was de toko te klein. (Gelukkig hebben me collega's hem wel ingelicht toen naar het ziekenhuis eerst gebracht)
Maar oh wee als ik me tel een keer niet bij me heb, toch bijna hetzelfde als niet opnemen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 22:42

Hij was trouwens in de bioscoop met een vriendin dus hij had gewoon een geldige reden. _O-

Voordeel is wel dat mijn vriend nooit op zijn telefoon zit als ik met hem ben. Als hij het wel doet dan leest hij de krant. :D

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 23:04

Hier neemt iedereen altijd op. Tot ik was aangereden... Ik heb alles eb iedereen in huis gebeld, niemand nam op _O-. Sinds die tijd nemen ze altijd op als ik onderweg hoor te zijn *\o/*