Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:120.000 nu. Echt heel raar om nu zo'n evenement te organiseren.
Cookies schreef:Nee afgunst is het zeker niet. Ik had liever gezien dat ze meer moeite en geld in het heropenen van de winkels en de horeca en sporten.
Bloodymary schreef:Ik mag toch hopen dat het Wetsvoorstel Testbewijzen
Cer schreef:Evenementen sector ligt al langer op z’n reet dan horeca (die zijn van de zomer nog wel open geweest)
Ik meende gelezen te hebben dat er meer voorwaarden aan dit evenement zaten, zoals quarantaine (en dus niet 0-opvolging .. maar dat moet ik even opzoeken
moonsparkle schreef:Ik snap het niet echt meer, lees ik eerst het bericht met 8600 besmettingen en zoveel procent meer dan vorige week, de besmettingen nemen iets toe.
Het bericht wat ik daarna lees is dat er mogelijk toch versoepeld kan worden vanaf 28-4, de piek zwakt af en de bezetting in het ziekenhuis is niet ongunstig
bigone schreef:De ziekenhuisbesmetting lijkt redelijk goed te stabiliseren ondanks torenhoge ic bezetting.
Citaat:Ik denk eerder dat ze bang zijn dat de boel gaat ontsporen wanneer de grote testevrnementen doorgaan en de rest achter de geraniums moet blijven zitten. Dus versoepelen is wel beter anders is het draagvlak weg en we moeten nog juist een paar weken opletten.
Cer schreef:Maar t vaccineren gaat toch niet langzamer door die testevenementen?
Dan moeten de vaccin leveringen gewoon doorkomen en niet teveel ernstige bij effecten ontstaan.. (er is nogal wat gedoe rondom vaccineren natuurlijk)
lenaa_tje schreef:Janssen heeft zelf gevraagd het stil te leggen toch?
Cer schreef:lenaa_tje schreef:Janssen heeft zelf gevraagd het stil te leggen toch?
ja, de farmaceut heeft zelf geadviseerd om te stoppen..
dus ik zie niet helemaal hoe ze dan toch door kunnen gaan met vaccineren? Ja, ze kunnen gewoon doorprikken, maar als er dan iets mis gaat krijg je daar weer gezeur over denk?
Er zijn ook mensen die nu AZ geprikt krijgen, die zich daardoor tweederangs burger voelen. Dus linksom of rechtsom, het gaat nooit goed...