Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:35

Lieve sss, ik heb snel jou pakket open gemaakt en ben heel blij met alle cadeautjes, je hebt echt je best gedaan <3. Bij de tweede hint moet ik wel even na denken of het alleen een hint is of is het zo is dat de buiten rit ook echt staat? Als dit echt zo is kan ik het bijna niet geloven :oo je hebt een geweldig pakket gemaakt.

Bij de tweede hint moest ik denken aan germie of Daan13 maar die zijn beide al geraden volgens mij. Rink ben jij mijn ss? Volgens mij woon jij tussen de paarden en is de doos van de lap top die je had besteld? <<)

De twee hints
Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor de inhoud lootje, ik vind je nog steeds lief hoor :')
Afbeelding
Afbeelding

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:36

Berichtje voor mijn ss

Eerste puzzel is opgelost.

Ik ben met de 2e puzzel bezig.

Afbeelding

Volgens mij was de lego doos het eerste pakket wat is binnen gekomen.
Boeflover was de ss.

Had Fem niet als eerste haar ss geraden?

Afbeelding

Hoe ga je naar de meeste berichten?
Isndat niet deze lijst?
Of doe ik iets verkeerds?

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:55

M_D_H schreef:
Citaat:
@Capopjekop, jouw Santa heeft ook een extra hint voor jouw... Zoek in de rugnummers

Dus toch de rugnummers.
In dat geval is KDTMMSOOOF mijn santa. Zit ik goed?

Ik snap nog steeds niet wat ik met de dubbele moet. Ik dacht eerst dat het rugnr wellicht de letter aangeeft maar ik heb te hoge rugnummers en te weinig letters in sommige namen. En what's about mijn rugnr? Nr 12 omdat ik supporter ben? Ik tast echt volledig in het duister lieve santa en ik voel me zo dom :') Ik gok dat ik maar gewoon de lijst af ga lopen en ga zoeken welke bokkers die letters in hun naam hebben

claudiadvx

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 18:57

Hier geen pakket gekomen helaas -O-

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:12

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ook ik kreeg vandaag mijn pakket binnen
nu redelijk mijn hint denk ik uitgezocht weet ik nog niet wie mijn sss is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:12

[quote="IMAY1990]

Het spijt me verschrikkelijk maar ik zie het echt niet. ;( ik heb elke mogelijke zoekterm gebruikt die ik kon bedenken. En heel eerlijk, ik weet niet eens goed wat mijn hints zijn. Het boekje zelf? Daar vind ik niks van terug, of de mensen doen niet mee aan secret Santa. En de A? Is dat een hint?

Ik wil echt heel graag mijn best doen, zeker voor de Santa die zoveel moeite in mijn pakket heeft gestoken. Maar ik kom er niet uit.[/quote]

Ik krijg ingefluisterd dat je moet kijken naar pakketten waar hetzelfde als de hint vorig jaar ook ingezeten heeft[/quote]

Bedankt!

Dan toch nog een gokje met een bang hart. Pascalle90? Jij kreeg van jouw Bonussanta deze boekjes als opvulling én jouw naam bevat 2x een A?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:55

Ik heb net mijn pakket bij de buren opgehaald (tenminste, ik ga er vanuit dat het mn SS pakket is). Ik moest helaas gelijk weer weg, dus ga hem later uitpakken. Moest me net inhouden hem niet al open te maken :')

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 19:57

Claudia hopen op volgende week!

Snoopy lekker bakken!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:02

Lous schreef:
Ik heb mijn pakketje ook vandaag mogen ontvangen :D
Foto’s volgen morgen.

Ik mis je foto's |(

Valt het zo tegen?

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:05

Saul schreef:
irisskib schreef:
Saul ben jij mijn secret santa?

Yep. Heb je m gevonden ;)

Jaa!! *\o/*
Super bedankt voor het leuke pakket!!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:08

Mkango schreef:
Shot in the dark, maar Hilli, ben jij mijn Santa? :D
Ik zit met twee mogelijke cadeaus in m'n hoofd die als hint dienen: de chocoladeletter 'H' - je bent momenteel nog de enige in de niet-geraden Santa's wier gebruikersnaam begint met een 'H'; de tweede optie is de 7-days mask set die verwijst naar Rupsje Nooitgenoeg in je avatar... Alleen waar de afbeelding in het geheel past, weet ik dan weer niet helemaal... :')

Yesssss! It's me *D

De tekenaar van de afbeelding is Peter van Straaten. Om erachter te komen wie de vrouw op de tekening is: zoek in dit topic. Jij denkt aan iemand anders bij die meisjesnaam :))

De maskertjes zijn geen hint maar ik doe het ervoor :')

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:11

pimaude schreef:
irisskib

Van harte bedankt !! Ik ben heel blij met de toffe kaarsglaasjes, de bloempiotten (ik heb precies dezelfde een paar, maar kan nu mooi de andere kleuren pot met planten ompotten :D Dankjewel!!) en ik ga lekker aan het haken in mijn vrije uurtjes. :D

Ik hoop dat je er blij mee bent <3

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:11

Chantaliiejj, jaa ik ben jou secret santa! Idd de doos was ook een hint, scherp :D

Fijn dat je blij bent met je pakket! En inderdaad mag je een afspraak maken voor een 2uurs rit bij ons! Moet je bij het mailen wel even zeggen dat je een tegoed bon hebt.

Sorry voor de stalzooi erin :+
Laatst bijgewerkt door rink op 19-12-20 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:14

Hilli schreef:
Mkango schreef:
Shot in the dark, maar Hilli, ben jij mijn Santa? :D
Ik zit met twee mogelijke cadeaus in m'n hoofd die als hint dienen: de chocoladeletter 'H' - je bent momenteel nog de enige in de niet-geraden Santa's wier gebruikersnaam begint met een 'H'; de tweede optie is de 7-days mask set die verwijst naar Rupsje Nooitgenoeg in je avatar... Alleen waar de afbeelding in het geheel past, weet ik dan weer niet helemaal... :')

Yesssss! It's me *D

De tekenaar van de afbeelding is Peter van Straaten. Om erachter te komen wie de vrouw op de tekening is: zoek in dit topic. Jij denkt aan iemand anders bij die meisjesnaam :))

De maskertjes zijn geen hint maar ik doe het ervoor :')
Ik ga even kijken! In elk geval nogmaals onwijs bedankt, ik ben echt heel blij met de cadeaus! <3

Hahahaha, dat krijg je als geesteswetenschapper: uit alles kun je wel enige vorm van symboliek halen. :))

Edit: Ha, ik heb Agnes gevonden! :D Stom dat ik hem niet even heb opgezocht toen, want ik zat nu te denken aan een visuele representatie van mijn Santa - iig iemand die rookt en van wijn houdt, met krullend haar. :') Maar daar kwam ik niet verder mee, dus heb ik het maar op de cadeaus gegooid.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:23

Secret Santa Hint

Citaat:
@Snoopydog, jouw santa geeft aan dat het eerste woord hoi moet zijn, tussen een en kamer moet een spatie, er moet je zijn en open moet spel zijn.
In deze hint zitten nog 3 hints verborgen waarmee jij jou Santa zou moeten kunnen vinden.

Citaat:
@Ynske, jouw Santa zou jou wel wat meer in het topic willen zien. Wat heb jij al met jou hints gedaan, wat heb je al gevonden en wat vind je lastig. Santa kan geen extra hint geven als Santa niet op de hoogte is van wat jij al weet en wat niet.

Citaat:
@Linnie050, Het was eigenlijk de bedoeling dat je envelop 2 pas opende als je de eerste had opgelost, en de 3e als je de 2e hebt opgelost etc.
De puzzels moet je wel in de goede volgorde oplossen en niet achteraan bij nummer 4 beginnen!

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:29

hahahatsjoe schreef:
[ [url=m/MEyA1o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Postbode met humor... geen idee hoe lang het er gelegen heeft. En ik zag het natuurlijk net toen ik weg moest, grr. Op de zolder van de stal. Op de trap die ik nodig had om erbij te kunnen, dus leve de buurman, die was lang genoeg. Dus morgen de rest van de foto’s als ik het uitpak. Ik stuiter nu al.

Bij ons liggen de pakketjes ook altijd ergens rondom het huis maar vind dit wel heel creatief verzonnen. :wow:

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:30

rink schreef:
Chantaliiejj, jaa ik ben jou secret santa! Idd de doos was ook een hint, scherp :D

Fijn dat je blij bent met je pakket! En inderdaad mag je een afspraak maken voor een 2uurs rit bij ons! Moet je bij het mailen wel even zeggen dat je een tegoed bon hebt.

Sorry voor de stalzooi erin :+

Oh jeetje, echt waar? Had echt nooit gedacht om dit in een pakket te krijgen :oo. Hoe leuk is dit, echt tof.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:31

Wow dat is een cool cadeau zeg! <3 Veel plezier met je buitenrit!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:33

Linnie050 schreef:
Berichtje voor mijn ss

Eerste puzzel is opgelost.

Ik ben met de 2e puzzel bezig.

[ [url=m/wbOsAD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Volgens mij was de lego doos het eerste pakket wat is binnen gekomen.
Boeflover was de ss.

Had Fem niet als eerste haar ss geraden?

[ [url=m/xTDAGD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe ga je naar de meeste berichten?
Isndat niet deze lijst?
Of doe ik iets verkeerds?

[ [url=m/l2KtZp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Caily had als eerste haar SS geraden, dat was ik! <<)

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:41

Fem had wel als eerste de SS doos gekregen. En ook vrij vlot geraden :+

Volgend jaar wordt het lastiger }:)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:41

Isabel ben jij mijn SS?

2 honden, 3 katten. kan niet missen.

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:48

ik heb een vermoede dat

Ynske mijn sss

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 20:51

Er staat raadde toch? Of ook iets over ontvangen? Caily past wel zo te zien en Fem niet dus ik zou daarvoor gaan :')

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:17

Woooow! Dikke pakketjesregen!

Ik reed vanmiddag de straat uit. Net weggeroepen voor een bevalling... zie ik de postnl man rijden. Dus ik manlief gebeld: HOU JE STANDBY. Ik verwacht pakketten (ook nog wat zelf bestelde)...

En ja hoor <3 mijn santa pakket is geleverd!

Ik ga het nu uit pakken. Verslag volgt!

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 21:19

Zo ik heb er even een hele avond voor uit getrokken. En ik ben er denk ik uit, hier komt ie..... merelv ben jij mijn secret santa? :D