Zertab schreef:@fohadie: misschien voor anderen mensen nog niet. Maar blijkbaar is in deze tijd meedenken met je medemens verkeerd.
Sorry, ik begrijp je reactie niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Mijn test staat voor morgen op de planning. Donderdag door mn collega's naar huis gestuurd.
Ik durf haast met zekerheid te zeggen dat ik t niet heb, want t verloop is xact zoals bij mijn jaarlijkse herfstgriep.
Ben t thuis zitten nu al zat![]()
Verder erger ik me eraan dat niemand elkaar meer in zn waarde laat. Overal ruzie en verdeeldheid. Om moe van te worden gewoon.
Detroit schreef:Oudcollega die ik al maanden niet spreek: "arii heb je nog Netflix?"
Ja dat heb ik en was ik niet van plan te delen met iemand die mij alleen daarvoor apptIk begin mij überhaupt steeds meer te ergeren aan mensen die alleen maar iets van zich laten horen als ze nodig hebben.
Detroit schreef:Oudcollega die ik al maanden niet spreek: "arii heb je nog Netflix?"
Ja dat heb ik en was ik niet van plan te delen met iemand die mij alleen daarvoor apptIk begin mij überhaupt steeds meer te ergeren aan mensen die alleen maar iets van zich laten horen als ze nodig hebben.
LukieBradley schreef:Lestrange, ik heb dat andersom. Hoe meer baby's ik zie, hoe meer afkeer ik heb.![]()
De halve nacht liggen woelen omdat een kitten mijn voeten steeds aanviel. Nog een week volhouden met dat beest