Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
casperzazoe schreef:Bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en van de week een meeloopdag heb gehad, gooit nu doodleuk opnieuw online dat ze een vacature open hebben staan. Zonder mij eerst te bellen dat ik het niet geworden ben. Lekker respectloos.Vanmiddag werd ik doodleuk nog gebeld of ik per direct tijd had om te helpen, terwijl ze toen dus al besloten hadden dat ik niet aangenomen zou worden. Wauw.
ScarOfWars schreef:Dat ik mij zo slecht voel.
Bloemetje75 schreef:De mevrouw van 60+ die vond dat ze niet achteraan in de rij hoefde aan te schuiven en er wel tussen mocht en dan ook nog tussen mij en het karretje van de mevrouw achter me kwam staan.
Heb duidelijk gezegd dat iedereen heeft moeten aanschuiven en ik niet wilde dat ze binnen een meter kwam staan.
Achterbuurvrouw in de rij was het met me eens dat iedereen moest wachten en ze dus niet er tussen mocht.
Mevrouw is onder boze blikken van de rest van de mensen afgedropen...
Echt, iedereen staat buiten in een rij aan te schuiven voor de supermarkt, niemand omdat het zo lekker was zonder zon en in de wind.....
Marije_1997 schreef:Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.
Foaly schreef:Marije_1997 schreef:Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.
Die karretjes zijn niet voor je boodschappen, maar om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn. Karretjes op? Dan niemand meer naar binnen. Ook als je alleen naar binnen moet voor sigaretten, om te pinnen of je OV op te laden, je komt bij mijn AH niet binnen zonder karretje. Op zich een slim systeem, alhoewel het idd wel wat dom staat als je maar 1 pakje boter nodig hebt
Whale schreef:Dan zal het per supermarkt verschillen. Hier hebben ze gewoon 100 wagentjes neergezet en de rest weggehaald.
Alleen dan vraag ik me af hoe ze bij jullie tellen hoeveel mensen er in de supermarkt zijn?
Foaly schreef:Marije_1997 schreef:Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me Langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.
Die karretjes zijn niet voor je boodschappen, maar om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn. Karretjes op? Dan niemand meer naar binnen. Ook als je alleen naar binnen moet voor sigaretten, om te pinnen of je OV op te laden, je komt bij mijn AH niet binnen zonder karretje. Op zich een slim systeem, alhoewel het idd wel wat dom staat als je maar 1 pakje boter nodig hebt