Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 09:55

Het bokt puzzel uitleen topic.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:05

Britta31 schreef:

?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:12

MarlindeRooz schreef:
Britta31 schreef:

?

Iemand gooit steeds 't laatste stukje weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:13

casperzazoe schreef:
Bedrijf waar ik gesolliciteerd heb en van de week een meeloopdag heb gehad, gooit nu doodleuk opnieuw online dat ze een vacature open hebben staan. Zonder mij eerst te bellen dat ik het niet geworden ben. Lekker respectloos. := Vanmiddag werd ik doodleuk nog gebeld of ik per direct tijd had om te helpen, terwijl ze toen dus al besloten hadden dat ik niet aangenomen zou worden. Wauw.

Neeee, meen je, wat een naaistreek! :wow:

ScarOfWars schreef:
Dat ik mij zo slecht voel.

:(:)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:23

Ik sta net bij de appie te wachten om m’n karretje terug te zetten. Komt er een vrouw van eind 60, loopt langs mij, en zet dr karretje terug :?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:39

Mijn motivatie voor school, het is er gewoon niet met resultaat dat ik nu onwijs veel moet doen |o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 10:42

Dat ik boodschappen zou doen voor mijn ouders en de kleinkinderen mee.Nu gaat mijn broer ook en doet nu de boodschappen.Het is voor mij 3 kwartier heen en terug.Maar ik voel me nu een beetje schuldig dat ze de kinderen niet kunnen zien.Mijn ouders begrijpen het wel.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 11:08

Ik ben de hoop in de mensheid een beetje verloren :+. Bedankt hiervoor mensen die zeggen dat er een wereldoorlog nodig is om europa te redden :? 8)7. Omdat een virus niet overdraagbaar zou zijn? |o
En je niet immuun kan worden voor een ziekte door vaccinaties? :n

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 11:18

Dat er een intens smerige lucht uit de luchtfilters komt. Echt zo’n vieze oude shag lucht van een asbak die er al maanden staat. En dat ik dus dan maar het raam open zet. Maar dat daar en paasei kraan staat te piepen. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 11:28

Ah dat is lief maar ik weet niet hoe verstandig het in deze tijd is om spullen uit te lenen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:20

aan het UWV

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-20 12:22

Aan de kat van mijn vriend die ineens uit het niets op een van mijn goede truien heeft geplast -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:26

Mijn werk zou gisteren bellen, ze hebben nog niet gebeld. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:35

Blaffende honden en dan vooral 's nachts om 00.30 uur. Mensen die om 05.30 uur meubels aan het verschuiven zijn.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 12:46

Dat ik eindelijk werk had gevonden, maar door t coronavirus niet kon werken want het ging niet open. En ik nu al weer ontslagen ben. |o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:01

De mevrouw van 60+ die vond dat ze niet achteraan in de rij hoefde aan te schuiven en er wel tussen mocht en dan ook nog tussen mij en het karretje van de mevrouw achter me kwam staan.
Heb duidelijk gezegd dat iedereen heeft moeten aanschuiven en ik niet wilde dat ze binnen een meter kwam staan.
Achterbuurvrouw in de rij was het met me eens dat iedereen moest wachten en ze dus niet er tussen mocht.
Mevrouw is onder boze blikken van de rest van de mensen afgedropen...

Echt, iedereen staat buiten in een rij aan te schuiven voor de supermarkt, niemand omdat het zo lekker was zonder zon en in de wind.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:09

Bloemetje75 schreef:
De mevrouw van 60+ die vond dat ze niet achteraan in de rij hoefde aan te schuiven en er wel tussen mocht en dan ook nog tussen mij en het karretje van de mevrouw achter me kwam staan.
Heb duidelijk gezegd dat iedereen heeft moeten aanschuiven en ik niet wilde dat ze binnen een meter kwam staan.
Achterbuurvrouw in de rij was het met me eens dat iedereen moest wachten en ze dus niet er tussen mocht.
Mevrouw is onder boze blikken van de rest van de mensen afgedropen...

Echt, iedereen staat buiten in een rij aan te schuiven voor de supermarkt, niemand omdat het zo lekker was zonder zon en in de wind.....

Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:18

Dat ik gebeld ben door het bedrijf waar ik gesolliciteerd heb dat ik kandidaat nr 1 was voor de functie. Kortom normaal gesproken had ik nu heel blij kunnen zeggen dat ik een contract had kunnen gaan tekenen.
Echter door een niet nader te noemen virus en het verloop van de handel durven ze het nu niet aan |(

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:28

Dat een stalgenootje een foto stuurde van mijn paard die ligt in haar stal en nadien niet meer antwoordde op mijn vraag of ze nog wel wil rechtstaan. _-:(
Super schattige foto, ondertussen antwoord gekregen en alles gaat gelukkig goed. Waren de 10 langste minuten van mijn leven.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:29

School. Mijn docent-begeleider voor stage. |o
Ik heb hem op 12 maart al een email gestuurd dat als het zo door zou gaan ik niet aan mijn uren kom. Hij zei dat de docent-begeleiders dan met de studenten en bedrijf-begeleiders contact op nemen voor een vervangende opdracht. We zijn nu 3 weken verder en nog geen vervangende opdracht, maar wel een email met algemene maatregelen. Waar dus een vervangende/theoretische opdracht in staat voor maximaal 4 weken. Serieus. Het ziet er nu naar uit dat dus alle studenten hun stage moeten gaan verlengen, meer collegegeld betalen door overmacht, reiskosten zelf moeten gaan ophoesten vanwege de verlenging... noem het allemaal maar op. Ik heb g*dverdomme 3 weken geleden al aangegeven dat ik op deze manier mijn uren niet ga halen binnen de gestelde tijd, maar nu moeten de studenten het toch maar weer gaan oplossen/ophoesten... Daahaag. Als ik nog niet op het punt stond om te stoppen met mijn opleiding dan nu wel :evaw:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 13:50

Marije_1997 schreef:
Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.

Die karretjes zijn niet voor je boodschappen, maar om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn. Karretjes op? Dan niemand meer naar binnen. Ook als je alleen naar binnen moet voor sigaretten, om te pinnen of je OV op te laden, je komt bij mijn AH niet binnen zonder karretje. Op zich een slim systeem, alhoewel het idd wel wat dom staat als je maar 1 pakje boter nodig hebt :+

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:03

Foaly schreef:
Marije_1997 schreef:

Die karretjes zijn niet voor je boodschappen, maar om te tellen hoeveel mensen er in de winkel zijn. Karretjes op? Dan niemand meer naar binnen. Ook als je alleen naar binnen moet voor sigaretten, om te pinnen of je OV op te laden, je komt bij mijn AH niet binnen zonder karretje. Op zich een slim systeem, alhoewel het idd wel wat dom staat als je maar 1 pakje boter nodig hebt :+

Bij onze jumbo niet hoor... daar is het voor het beseffen van de afstand. Ze hebben namelijk enorm veel karretjes! Die zijn nog niet op met het weekend vlak voor kerst enz.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:04

Dan zal het per supermarkt verschillen. Hier hebben ze gewoon 100 wagentjes neergezet en de rest weggehaald.

Alleen dan vraag ik me af hoe ze bij jullie tellen hoeveel mensen er in de supermarkt zijn?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:09

Whale schreef:
Dan zal het per supermarkt verschillen. Hier hebben ze gewoon 100 wagentjes neergezet en de rest weggehaald.

Alleen dan vraag ik me af hoe ze bij jullie tellen hoeveel mensen er in de supermarkt zijn?

Staat een medewerker bij de in-/uitgang. Die zie ik telkens iets doen op het moment dat er mensen in of uitlopen. Dus die zullen wel tellen op die manier. Staat daar ook om mensen zonder karretje weg te sturen om een karretje te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 14:10

Foaly schreef:
Marije_1997 schreef:
Vanochtend had ik ook zoiets. Ik was aan het afrekenen in de supermarkt. Beukt er een mevrouw zo met lege winkelkar achter me Langs. De kassamedewerker zei er wat van "mevrouw u had even moeten wachten" ja ja dat weet ik stom van me. Eeeuuuhhh wacht dan? Ik ging maar gewoon lachen. Boos worden heeft in deze tijden geen zin. Wat me wel ergerde is dat je blijkbaar bij de servicebalie van supermarkten ineens ook een winkelkar vast moet hebben? Als ik alleen tabak moet hebben ga ik toch niet met een kar zeulen kom op zeg.

Servicebalie is niet in de winkel. Maar buiten de winkel. Het is een overdekt winkelcentrum dus ja hahahaha. Ik moest 3 broden, die ik makkelijk in 1 hand kan houden. Maarja prima neem karretje in de winkel wel mee. Maar die servicebalie is letterlijk niet in de winkel (ook een postnl punt, moet je daarvoor dan ook een karretje pakken?) snap het wel tho als het echt in de winkel is. Maar dit geval is het gewoon buiten de winkel zelf. Hoop dat het snel voorbij is, want ik haat buiten komen nu echt. Ben sowieso al van afstand houden en social distancing. Maar dit begint me toch wat te gek te worden allemaal.