Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:We merken het vanzelf als dit topic ontploft.
Ik heb toch de app van Postnl geinstaleerd zodat ik nirt steeds thuis horf te blijven in spanning. Krijg ik pas over drie werkdagen een code waarmee ik kan zien wanneer pakket aankomt!![]()
Daar heb ik nu dus ook niets aan.
fohadie schreef:miccamaaike schreef:
Doet die ook pakketjes? Ik dacht dat ik daar alleen maar briefpost in kon zien, en pakketjes die je zelf heb aangemeld met T&T
Volgens sommige mensen in dit topic wel.
Fem schreef:Biebz schreef:Ik denk dat ik eruit ben
Fem ben jij mijn Secret Santa?
Jij bent fotograaf en groepsleiding bij Kentalis!
En je hebt iets gezegd over piemel rietjes!
JA!![]()
![]()
En klopt, ik heb de kaarsen in de kopjes zelf gemaakt![]()
Heel vaak blijft er kaarsvet over van grote kaarsen (dat druipt er dan naast zeg maar) en dat kan je dan gebruiken om weer te versmelten.
En die theekopjes vond ik een leuk idee.
Mondy schreef:Lieve ss ik denk dat je pakket bij een postnl locatie is gebracht. Er is tenminste een briefje binnen gegooid dat er een pakket daar is bezorgd en een klein vogeltje vertelde dat mijn pakket vandaag binnen komt.
Ik weet niet of ik het nog red om voor ik naar school moet vanavond het pakket af te halen :'(
Anders wordt het morgenvroeg pas.
Weet mijn ss of iemand anders of je legitimatie moet laten zien bij ophalen ? Anders kan ik mn vriend lief aankijken...
M_D_H schreef:Mondy schreef:Lieve ss ik denk dat je pakket bij een postnl locatie is gebracht. Er is tenminste een briefje binnen gegooid dat er een pakket daar is bezorgd en een klein vogeltje vertelde dat mijn pakket vandaag binnen komt.
Ik weet niet of ik het nog red om voor ik naar school moet vanavond het pakket af te halen :'(
Anders wordt het morgenvroeg pas.
Weet mijn ss of iemand anders of je legitimatie moet laten zien bij ophalen ? Anders kan ik mn vriend lief aankijken...
vaak moet je wel legitimatie laten zien