Maanlicht schreef:Margoooo schreef:Ik ben overigens laatst om mijn nummer gevraagd 'in het wild', super leuk, en mega leuke eerste date ook gehad (buiten in de zon een biertje gedronken). Maar hij vroeg of ik een foto wilde sturen (mijn whatsapp pf is beetje onduidelijk); en toen dacht hij dat ik de jumpsuit aan had die ik ook op de date aanhad.. Dus ik zo nee herken je het niet? En toen zei hij 'ik heb niet echt op de kleding gelet, maar meer op je lichaam wat je kleding niet bedekte'... Ik ben dus door zo'n opmerking echt meteen helemaal afgeknapt merk ik.. Hebben vanavond wel weer afgesproken maar heb er een hard hoofd in...
Leuk dat hij om je nummer vroeg en je op date bent geweest! Als hij zo'n opmerking maakt en je vindt dat niet fijn kun je toch gewoon uitspreken dat je daar niet van gediend bent? Misschien bedoelde hij het niet zo. Nu ben jij eigenlijk afgeknapt maar je gaat wel nog een keer afspreken en hij heeft er helemaal geen weet van dat je je zo voelt?
Ja ik heb meteen gezegd dat ik het niet zo'n fijne opmerking vond.. Hij zei dat hij het vanavond wel even uitlegd... Het is wel overgekomen dat ik hier niet van gediend ben. Maar wil hem ook wel even aanhoren, dus ben benieuwd vanavond. Tsja. Meavey, het was super duidelijk dat het daar niet om ging..