Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:58

Maanlicht schreef:
Margoooo schreef:
Ik ben overigens laatst om mijn nummer gevraagd 'in het wild', super leuk, en mega leuke eerste date ook gehad (buiten in de zon een biertje gedronken). Maar hij vroeg of ik een foto wilde sturen (mijn whatsapp pf is beetje onduidelijk); en toen dacht hij dat ik de jumpsuit aan had die ik ook op de date aanhad.. Dus ik zo nee herken je het niet? En toen zei hij 'ik heb niet echt op de kleding gelet, maar meer op je lichaam wat je kleding niet bedekte'... Ik ben dus door zo'n opmerking echt meteen helemaal afgeknapt merk ik.. Hebben vanavond wel weer afgesproken maar heb er een hard hoofd in... >;)

Leuk dat hij om je nummer vroeg en je op date bent geweest! Als hij zo'n opmerking maakt en je vindt dat niet fijn kun je toch gewoon uitspreken dat je daar niet van gediend bent? Misschien bedoelde hij het niet zo. Nu ben jij eigenlijk afgeknapt maar je gaat wel nog een keer afspreken en hij heeft er helemaal geen weet van dat je je zo voelt?

Ja ik heb meteen gezegd dat ik het niet zo'n fijne opmerking vond.. Hij zei dat hij het vanavond wel even uitlegd... Het is wel overgekomen dat ik hier niet van gediend ben. Maar wil hem ook wel even aanhoren, dus ben benieuwd vanavond. Tsja. Meavey, het was super duidelijk dat het daar niet om ging..

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:13

Ik zie het punt niet eigenlijk :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:26

Ik denk dat iedere man dit doet, maar dat ze het normaal niet hardop zeggen. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:27

Neverland schreef:
Ik denk dat iedere man dit doet, maar dat ze het normaal niet hardop zeggen. :+

Weet t wle zeker _O-

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:38

Zou ik alleen maar om moeten lachen, vind het geen verkeerde opmerking. Ik hou wel van een portie eerlijkheid!

En kinderwens, ik ben die leeftijd gelukkig voorbij maar mijn vriend is natuurlijk jonger. In het begin wel over gehad en toevallig afgelopen weekend kwam het nog een keer ter sprake en heb ik nog een keer echt duidelijk gevraagd hoe hij erin stond. Maar we zitten er hetzelfde in dus dat scheelt. Voor mannen is die leeftijd natuurlijk anders dan bij vrouwen en dan is ie ook nog 5 jaar jonger dus voor hem kan het makkelijk nog. Alleen niet met en bij mij.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:40

Ik snap de drama niet.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:01

Het is ook wel fijn om te weten dat hij lichamelijk aangetrokken is tot mij, maar voor mijn gevoel kwam het een beetje over alsof hij me te schaars gekleed vind + mijn lichaam objectiveert. Ik ken hem natuurlijk niet (echt), en vind dat dan geen fijne opmerking.. Dat hij denkt snap ik ook heus wel, maar dat zeg je niet na 1 date.. En niet op zo'n manier.. Had het leuker gevonden als hij had gezegd dat hij mijn uitstraling leuk vind ofzo..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:06

Margoooo schreef:
Het is ook wel fijn om te weten dat hij lichamelijk aangetrokken is tot mij, maar voor mijn gevoel kwam het een beetje over alsof hij me te schaars gekleed vind + mijn lichaam objectiveert. Ik ken hem natuurlijk niet (echt), en vind dat dan geen fijne opmerking.. Dat hij denkt snap ik ook heus wel, maar dat zeg je niet na 1 date.. En niet op zo'n manier.. Had het leuker gevonden als hij had gezegd dat hij mijn uitstraling leuk vind ofzo..

Ja, dat snap ik. Het zou voor mij overkomen alsof hij het hem alleen maar om mijn lichaam zou gaan en hij verder niet heeft opgelet op wat ik heb gezegd etc. Maar goed, misschien maak ik dit zelf ook veel te groot :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:11

Mannen doen het eigenlijk nooit goed :')

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:15

Relaxed schreef:
Mannen doen het eigenlijk nooit goed :')

Dat sowieso

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:38

Ik zie het probleem ook niet echt, beetje eerlijkheid kan ik wel waarderen. Maar goed is voor iedereen anders natuurlijk! Als jij je er niet prettig bijvoegt is het goed dat je dat hebt aangegeven :j . Veel plezier alvast vanavond!

Ik heb vanavond ook mijn eerste tinderdate na een hele tijd. Flink gespannen :+ . Maar goed als het net zo lekker klikt in het echt als via app zal het wel loslopen.

Domiinooo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:40

Hoe verlopen jullie dates tegenwoordig (met het hele Corona-gebeuren)? :?
Geen idee hoe het tegenwoordig in BE en NL zit, maar wij zitten hier in Scotland nog steeds in lockdown, maar zitten met de 2m afstand als je buitenkomt of buiten eventueel afspreekt?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:15

Hier is het 1,5m afstand houden.
Ik ben minder wezen daten en heb buiten afgesproken, alleen de laatste niet.
Maar hou mij niet aan de 1,5m

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:03

Welke date-ervaringsdeskundige mag ik even lastigvallen via PB? O:)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 22:14

Haha ja hoor

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:13

Mijn broertje is nu helemaal enthousiast over bumble; 'rytir ze beginnen gewoon zelf het gesprek!' :') Wat is jullie ervaring met bumble?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:20

Zitten de meer serieuze mannen op in mijn beleving. :) Oh en de knappere. :') Maar is minder bekend dan Tinder dus minder aanbod.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:28

Neverland schreef:
Zitten de meer serieuze mannen op in mijn beleving. :) Oh en de knappere. :') Maar is minder bekend dan Tinder dus minder aanbod.

Maar een accountje aanmaken dan; serieuze, knappe mannen doe maar door :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:29

Dat is mijn ervaring nog niet hoor. :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:31

Oh, grappig. Voor mij ging een wereld open. De ene knappe man na de andere knappe man. :')

Alleen ik was al na een dag of twee door het aanbod heen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 08:37

Bij mij niet meer als op Tinder en ook niet perse op 1 app serieuzer als op de ander haha. Wel wat andere mannen die niet op Tinder zitten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:10

Op Bumble vind ik ze ook knapper dan op Tinder. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:13

Ik kwam op Bumble toch ook wel veel dezelfden tegen als op Tinder hoor :+ Handig is wel dat je de lengte kan zien :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:21

Relaxed schreef:
Ik kwam op Bumble toch ook wel veel dezelfden tegen als op Tinder hoor :+ Handig is wel dat je de lengte kan zien :')

Ja door mijn lengte filter en mijn afstand heb ik echt bijna niemand op Bumble. _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-20 10:23

MyWishMax schreef:
Bij mij niet meer als op Tinder en ook niet perse op 1 app serieuzer als op de ander haha. Wel wat andere mannen die niet op Tinder zitten.

Dexe ervaring heb ik ook en je bent zo door het aanbod heen en veel mannen die in het buitenland wonen en toch maar op 25-30 km zitten volgens Bumble.