Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Wat basic vandaag, voel me een beetje meh.
[ [url=m/TLZfRO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leren broek, trui en hoge hakken
Iemand hier ervaring met kindermaten? Overgewicht is ook niet fijn maar 1.47 met maat 34 is ook niet gunstig, veel merken gaan tot max maat 36, vooral broeken is een drama, kreeg de tip om naar tienerbroeken te kijken? (154-176)
yarkayunda schreef:Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb dit jurkje besteld maar ik twijfel heel erg. Ik vind het misschien een beetje te truttig en ik vind dat ik er een beetje dik in lijkt.. wat vinden jullie?
[ [url=m/EP3NpI.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Wat basic vandaag, voel me een beetje meh.
Iemand hier ervaring met kindermaten? Overgewicht is ook niet fijn maar 1.47 met maat 34 is ook niet gunstig, veel merken gaan tot max maat 36, vooral broeken is een drama, kreeg de tip om naar tienerbroeken te kijken? (154-176)
KletsKoekje schreef:_Friemel schreef:Wat basic vandaag, voel me een beetje meh.
Ik zou eens bij c&a kijken, daar hebben ze kindermaten 176 en zelfs 182. Dat was ideaal voor zoon die nog geen S paste en kinderkleding gaat bij veel winkels maar tot 164