Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Klopt. Daar loopt al een heel topic over.
wittepit schreef:Sanet schreef:Eens!
Schiet me dan maar gewoon af als je niet van plan bent me te gaan redden... maar niet door kou dood gaan of doodbloeden of weet ik veel.
Volgens mij noem je precies twee opties die vallen onder “zachte dood”. Als je bij onderkoeling door de ril-fase heen bent schijn je heel slaperig te worden heb ik me laten vertellen, en verbloeden is bloeddruk verliezen en dus uiteindelijk flauwvallen.
Niobe schreef:Avalanche81 schreef:Bizar. Daar zou je toch minstens een medicus voor vragen. Al zou ik het weigeren. Hippocratische eed.
Misschien is dat inderdaad wel het probleem
julius_juut schreef:Er was hier op bokt toch ook iemand die schreef met een death-row gevangene? De blogposts van de dagen rond de executie zijn me wel bijgebleven hoor. Het theater, het wachten... Dat komt echt wel over als een show geven in plaats van gewoon ongewenste mensen snel en netjes opruimen.
Chiave schreef:sureido schreef:Was daar niet een heel topic over? Dat deden meerdere toch? Schrijven met gevangenen
Twee zelfs, maar bovengenoemde Bokker is zelf aanwezig geweest bij de executie.
Rytir schreef:Wat ik mij soms afvraag, als dat onderwerp uberhaupt ter sprake komt, waarom eigenlijk die injectie? Elektrocutie wordt steeds minder uitgevoerd omdat het inhumaan is (idioot dat het dan wel nog steeds in de vleesindustrie wordt gedaan
). Injectie kan ook best lang duren, waarom geen kogel door de slaap of hart, of zelfs een nekslag, dan is het meteen klaar. Of zouden ze dat niet doen ivm afscheid van de nabestaanden ofzo?