Gewoon weer een keer heerlijk met balkondeur op het haakje geslapen.
Captain
Geplaatst: 15-02-21 10:33
Net even nieuwe thee halen, zie ik de eekhoorn weer in de tuin. Snel naar boven gerend om m'n camera te halen en heb 'm leuk vast kunnen leggen! Vanavond na het [***] lekker bewerken!
LIJM
Geplaatst: 15-02-21 12:48
Mijn kat springt in het bad en drinkt er dan uit. Het ziet er zo schattig uit.
Dat mijn dochter van 4 weken op alle fronten goedgekeurd is door het CB! Zeker haar groei was spannend de afgelopen 2 weken (opeens weer afgevallen bij 2 weken oud). Nu weer positieve lijn!
Dat mijn 3 jarige echt zoooo super lekker liep vandaag!
Captain
Geplaatst: 15-02-21 18:08
Captain schreef:
Net even nieuwe thee halen, zie ik de eekhoorn weer in de tuin. Snel naar boven gerend om m'n camera te halen en heb 'm leuk vast kunnen leggen! Vanavond na het [***] lekker bewerken!
Verse stroopwafels van de markt is al een geluksmoment opzich. En toen ik terugliep zag ik een geweldige jurk in de etalage. Een heel enthousiaste mevrouw die de jurk naar buiten bracht en bleek het ook nog flink afgeprijsd.
Nu in mijn nieuwe jurk 3 stroopwafels gegeten. Hallo, hoe blij kun je zijn.
Dat ik alleen heb gereden vandaag, zonder hulp. Okay met opstappen maar niet meer of minder dan dat. Gewoon lekker los in de bak rond stappen, alsof we nooit anders hebben gedaan.
Ik heb mijn vriend blij gemaakt met een avondmaaltijd! Ik heb gekookt (doe ik normaal niet vaak) en het smaakte hem erg goed! Zó blij mee! Maakte mijn dag echt goed!
Captain
Geplaatst: 19-02-21 21:41
Vriendin heeft ziek gave foto's gemaakt weer van mij en m'n paard.. Binnenkort maar weer topic openen!