Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xyris schreef:Het verbaast me sowieso dat men zo kritisch is, danwel zo druk bezig is met constant maar nieuwe mensen volgen in de hoop een like terug te krijgenik bedoel, als je het moet hebben van puur en alleen instagram dan klopt er ergens niet aan je zelfwaarde/business aanpak (correct me if i'm wrong, ik wil niemand tegen de schenen schoppen en misschien ontbreekt het me ergens aan kennis hoor) ik doe het ook voor mijn bedrijf, maar ga niet via instagram volgers lopen sparen dmv een dergelijke aanpak.
Xyris schreef:Het verbaast me sowieso dat men zo kritisch is, danwel zo druk bezig is met constant maar nieuwe mensen volgen in de hoop een like terug te krijgenik bedoel, als je het moet hebben van puur en alleen instagram dan klopt er ergens niet aan je zelfwaarde/business aanpak (correct me if i'm wrong, ik wil niemand tegen de schenen schoppen en misschien ontbreekt het me ergens aan kennis hoor) ik doe het ook voor mijn bedrijf, maar ga niet via instagram volgers lopen sparen dmv een dergelijke aanpak.
Lau schreef:Xyris schreef:Het verbaast me sowieso dat men zo kritisch is, danwel zo druk bezig is met constant maar nieuwe mensen volgen in de hoop een like terug te krijgenik bedoel, als je het moet hebben van puur en alleen instagram dan klopt er ergens niet aan je zelfwaarde/business aanpak (correct me if i'm wrong, ik wil niemand tegen de schenen schoppen en misschien ontbreekt het me ergens aan kennis hoor) ik doe het ook voor mijn bedrijf, maar ga niet via instagram volgers lopen sparen dmv een dergelijke aanpak.
Ik denk indd dat je een stukje kennis mist. Socialmedia is huge, als jij opvalt op socialmedia kan je er daadwerkelijk je brood mee verdienen. Als ik als fotograaf “Viral” ga met een goede foto kan ik voor de rest van mijn leven klanten hebben.
Het is gewoon geluk hebben dat wel. Maar als je actief post en een leuk portfolio bij houd kan je maar zo eruit springen.
Voor mij is het een mooi portfolio en wie weet heb ik geluk. Maar het kan zeker je klantenkring boosten.
Sharani schreef:Soms wordt je ook gevolgd door accounts waarvan je denkt, hoe kunnen die nou belangstelling hebben voor een paardenaccount... zijn meestal ook geen blijvers.