Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colien schreef:Ik denk dat ik zo'n opmerking als van Flessuh best kan waarderen en er een flauwe opmerking op terug zou gooien.Robijntjah schreef:Oke mijn date met de 2 dames van hier is een beetje uit de hand gelopen![]()
En vandaag moet ik weer feesten... Waarom leek me dat een goed idee?!
Uit de hand gelopen?Dat is een understatement. Volgens de papieren moet ik weer nuchter zijn, ik voel me alles behalve. En ik geloof dat ik alles heb gedaan wat god verboden heeft zo ongeveer
![]()
Dadelijk vriendlief weer in mijn armen sluitenHeb hem toch maar gevraagd of hij naar mij toe komt in plaats van ik naar hem, leek me een beter idee
![]()
Gisteren in alles behalve nuchtere toestand hem gebeld, samen 50 minuten gebeld, het is zo'n lieverd
lieveli schreef:mirthheee schreef:Ik ben er een beetje helemaal klaar met mannenm'n date zegt erg weinig en een vriend van me irriteert me ook mateloos (en bijkomend nog andere zaken) Ik neem maar even een break
Ik blijf ofcourse wel gezellig meelezen.
Hij komt vanzelf aanwaaien!
mirthheee schreef:Ik hoop het, ben er voor nu iig klaar mee. M'n gevoelens worden alleen maar heen en weer geslingerd op het moment.
SpikkelFire schreef:Mag ik mij ook melden? Ik ben al een lange stille meelezer![]()
Ik kom net thuis van een 2e date, zijn een daagje naar Blijdorp geweest. Het was erg geslaagd