Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
01San schreef:silvericathy schreef:doet mp bij jullie ook zo raar?
ik ben opzoek naar een pony hoofdstel, maar krijg meer dan 6000 resultaten.... van borsttuig maat trekpaard tot longeersingel maat Shetlander....
mp reageert totaal niet op mijn zoekopdracht.
Heb net even getest voor je op de app , ook hoofdstel ingetikt en krijg ook beugelriemen en bitten en singels.. en in de beschrijving zelf staat geen hoofdstel,, heb dat ook nog gecheckt
Lightninggg schreef:Laatst kwamen er mensen kijken naar een paard wat ik voor 8000 te koop had staan. Ze rijden er mee en alles was goed. Doen ze een bod van 3000 want dat was hun maximumbudget. Dan heb ik zo iets van waarom kom je dan een paard van 8000 testen, gewoon voor een gratis ritje ?
Arabier schreef:Wauw!
Ik had op marktplaats berichtje gezet (als 14 jarig meisje) dat ik graag ergens op stal zou helpen en ervaringen op zou willen doen (Klusjes etc)>
Heb aleen een fiets dus moest wel in mijn buurt zijn (zeist).
Komt er een man :
"Hoi kan rotterdam ook? kan je helpen">
Dus ik:
"Nee. Dat is te ver reizen".
Hij: "Je kan met de trein komen is max 2 uurtjes reizen, 2x in de week"
2 uur reizen om iemand op stal te helpen 2x in de week... En bovenal ik heb daar geen geld voor
Lightninggg schreef:Laatst kwamen er mensen kijken naar een paard wat ik voor 8000 te koop had staan. Ze rijden er mee en alles was goed. Doen ze een bod van 3000 want dat was hun maximumbudget. Dan heb ik zo iets van waarom kom je dan een paard van 8000 testen, gewoon voor een gratis ritje ?
Suzanne F. schreef:Arabier schreef:En ja hoor! hij zegt "Je kan ook mee eten en blijven slapen. Ik kan je echt helpen".
Precies. Vieze pedo. Snel blokken.
Nies_ schreef:Dat kun je wel doen als iets al eeuwen te koop staat.. Maar dan kun je niet tig keer komen kijken of proefrijden inderdaad. Beetje zonde van de tijd.
Ik heb overigens nu toch al wel de ervaring dat mensen die veel tijd kosten toch niet willen kopen voor een prijs die bij de vraagprijs in de buurt komt.
Donna89 schreef:Vandaag bod gekregen op tuig van hond. Was mijn minimale prijs dus toe maar. Goed contact. Meteen betaald via ideal, deed niet moeilijk over extra kosten voor enveloppe en service kosten ideal
Dus bevestiging van betaling via mp gekregen en meteen maar opgestuurd
Vraag me alleen af hoe lang het duurt voor ik het geld binnen heb op mijn rekening