Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nijna

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 15:30

Goede foto's op tinder zijn zowiezo dubieus :p

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:41

Ik heb vandaag mijn laatste dagje va het officiële "alleen wonen"

In de praktijk wonen we al vanaf dag 1 zo goed als samen ( :') ) maar vanaf morgen staat hij dan ook office ingeschreven hier.
Onze eerste aankoop samen hebben we vandaag ook gedaan <3 helaas moeten We tot eind september wachten tot hij komt.

Dan zal het echt genieten worden! we hebben het hier over een bank, niet over een huisdier :')

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:21

Gaaf Mri! Wat kan het toch mooi gaan zo hè! Ik dacht even dat je het over een nieuw bed had ofzo :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 22:28

Mri schreef:
Ik heb vandaag mijn laatste dagje va het officiële "alleen wonen"

In de praktijk wonen we al vanaf dag 1 zo goed als samen ( :') ) maar vanaf morgen staat hij dan ook office ingeschreven hier.
Onze eerste aankoop samen hebben we vandaag ook gedaan <3 helaas moeten We tot eind september wachten tot hij komt.

Dan zal het echt genieten worden! we hebben het hier over een bank, niet over een huisdier :')

whjahhahahhahha

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 07:25

Ik meld mij ook maar weer :')

Ik heb t afgelopen maandag uitgemaakt met mijn vriend..
Ik was niet echt verliefd op hem, geen gevoelens, ik dacht dat het wel kwam maar helaas.
Hij zag het niet aankomen, dat was wel sneu, maar goed.. Hij zegt zelf wel vrienden te willen zijn, dus ben benieuwd!

Inmiddels toch maar weer Tinder geinstalleerd (blijft leuke app) en al wat gesprekken lopen, maar goed.
Ik denk dat ik even lekker alleen moet zijn, en dat geef ik dan ook steeds aan, dat ik niet echt op zoek ben nu naar iets, behalve vriendschappelijk contact.
Sommige reageren er goed op, sommige...... niet zo goed _O-

Mri, gefeliciteerd! :D Wat leuk zeg!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:07

Balen Nancy! Maar beter op deze manier, dan dat je maar blijft aanmodderen omdat je denkt dat het gevoel nog wel komt. Dat is voor jullie allebei niet fijn :)!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:22

Hoe haal je eigenlijk zo'n afbeelding door google heen?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 16:45

Hé balen Nancy. Maar idd beter zo want anders loop je er de hele tijd over na te denken en dat is ook niet fijn natuurlijk.
Ik ben ook weer op datingpad. Die ene gast was zo na aant denken over of hij me wel of niet leuk vond. Ik dacht ja doei! Tweede kans ook verspeeld nu. Als je me leuk vind weet je dat heus wel joh.

Vanavond een date met iemand n half uurtje hier vandaan. Hij is wel tien jaar ouder en kwa uiterlijk eigenlijk niet helemaal mijn ding maar kwa chatgesprekken weer wel. Dus ach! Give it a shot!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:44

Geen tinderdate, heb tinder sowieso niet meer op mn telefoon staan. Afgelopen 2 maanden wat gescharreld met een jongen maar dat is nu van mij uit over en gisteren een date gehad die eigenlijk echt heel leuk was. Werd 3 weken terug gebeld vanuit de garage of ik mijn auto niet wilde inruilen voor het nieuwste model. Nou eigenlijk niet, heb het geld er niet voor en vind dat model niet geweldig. Bla bla, ik werd toch overgehaald en een afspraak gemaakt. Eenmaal daar was het best een heel leuke jongen en hij heeft me 2 uur lang die auto meegegeven en heb die daarna netjes terug gebracht en ik was verkocht Door die auto maar helaas het geld er echt niet voor. Mn zusje was mee en ik zat al te geinen; hoeveel korting zou ik kunnen krijgen als ik m voor een nachtje uitnodig? XD

Ben nog geen 20 minuten thuis en heb een vriendschapsverzoek op fb. Heen en weer wat aan de praat geraakt maar t is niet zo'n vlotte chatter/apper en uiteindelijk dan gisteren wat gaan drinken en het was echt onwijs leuk, niet ongemakkelijk ( behalve toen ik als een of andere puber awkward ging doen toen ik de auto uit moest stappen haha) en voor herhaling vatbaar. Hij is alleen een stuk jonger dan ik ben maar zelfs mn zusje en ex ( die dus 10 jaar ouder is dan deze jongen) reageerden doodnormaal, als het klikt dan klikt het. We zullen zien hoe dit gaat aflopen.

Menyanthes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 12:31

Ik meld me ook even. :)

Sinds Maart dit jaar weer vrijgezel na bijna 1,5 jaar relatie. Vrijwel al snel Tinder geïnstalleerd en begonnen er wat gesprekken te lopen. Heb 1 Tinder date gehad, maar prima dat het bij 1 date is gebleven. Ik ben daarna nog een keer met iemand op date geweest (leren kennen in de kroeg) daar heb ik wel een leuke klik mee. A.s vrijdag ga ik met hem naar de bioscoop en uit eten.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:56

Kenyada, hoe was het? :)

xJurdywonanx, super stoer dat iemand zoiets doet! :D

Menyanthes, dus in het wild iemand leren kennen? Gaaf!

Ik ben gisteren onverwacht weer op date gegaan :D was weer heel gezellig en veel gepraat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:00

Ik had echt een fiasco date :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:02

Tell me more! :D

Wat leuk Procent & xJurdyWonanx!! :D Hoe oud is hij dan? :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:06

Robijntjah schreef:
Ik had echt een fiasco date :')

Vertel!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:12

Haha fiasco date, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar! Mijn date was heel leuk! Hij zag er in het echt vele malen leuker uit dan op zijn foto's.
We hebben nu even zeer weinig contact want hij had het het weekend en aankomende dagen heel erg druk vertelde hij Vrijdag al. En toch merk ik dat ik dat dan lastig vind hè, ga ik erg twijfelen van vond hij het wel net zo leuk als dat hij Vrijdag liet blijken.
Maar goed we zullen zien!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:22

Ik ben 25 en jongen in kwestie is 21. Hoewel ik hem rond mijn leeftijd of zelfs wat ouder schatte toen. Zal ook wel komen doordat ie netjes in pakkie op t werk rondloopt haha. Gisteren 'date' nr 2 gehad. Zijn een ijs gaan eten in het mooie heuvelland hier en daarna bij mij voetbal gaan kijken. Binnenkort rijden we een dagje naar Zeeland staat op de planning.

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:33

Nu ben ik ook benieuwd naar die date hahaha

Kenyada, wat leuk! Soms pakt het goed uit zoiets! Even doorbijten inderdaad... :(

xJurdyWonanx, een pak scheelt inderdaad veel... Maar als date nr. 3 al in zicht is, dan zal het wel klikken toch?

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 15:36

Het klikt iig goed. En mn laatste ex is 32 en een reuze baby, dus leeftijd zegt niet veel haha. Ik zie mn date vandaag met een beetje geluk ook nog wel even maar hij werkt de hele dag en ik heb juist overdag vroeg vrij en heb avonds veel op de planning qua sporten enz dus beetje passen en meten.

Ik ben ook wel benieuwd naar die fiasco date haha!

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 16:22

Leeftijd zegt inderdaad niet zoveel. Als het gevoel maar goed zit.

Vertel over je fiasco date Robijntjah!

Dat is een fijne meevaller Kenyada, beter dan knapper op de foto's toch? Nu even afwachten, ik zou daar ook niet goed tegen kunnen.

Ik heb vrijdag een 'date' na een maand met iemand gepraat te hebben. Ik ben benieuwd. Hij is enerzijds echt een nerd, maar anderzijds komt er af en toe toch ineens praat uit en doet hij aan kickbocksen.. Ben benieuwd!

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 16:31

vertel vertel Robijtjah! :D

Leeftijd zegt niet altijd iets. Als die klik er is, dan is dit veel belangrijker.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 17:26

Komt vast goed Keny hij al vast nog wel iets laten horen!
Jolijn kom maar op met die horror verhalen :D

Ag leeftijd is maar een getal toch dat ze jonger zijn kan best opzich.

Hier gaat alles goed. We kennen elkaar inmiddels alweer een half jaar. Time flies when you are in love :+
We hebben plannen om in september samen even een lang weekend weg te gaan. We moeten alleen nog uitzoeken waarheen, hoe wanneer. Maar dat is nou net zo leuk. Eerst nog 5 weken zonder elkaar overleven. Ik ga eerst 2 weken weg en hij daarna 3 weken. Wordt terror _O-

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 19:27

ik heb tinder nu een avondje op m'n foon staan. Wat een drama app is dat zeg. Continu actief en wil continu je locatie weten. Ik denk dat mijn account binnen 24 uur er weer af is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 19:29

Hij was vooral heel respectloos over wat vollere dames en dan ook nog op een heel kinderlijke toon. Bah!

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 20:23

germie schreef:
ik heb tinder nu een avondje op m'n foon staan. Wat een drama app is dat zeg. Continu actief en wil continu je locatie weten. Ik denk dat mijn account binnen 24 uur er weer af is.

Je moet je locatie ook geven want je hebt als het goed is een max aantal km ingesteld := Plus je kan je meldingen gewoon uitzetten, heb je er ook geen last van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 21:08

Robijntjah, zielig figuur dus..
UhNee, jij nog weer gedate met je Tumblr man? :P