Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:43

Dan wou je die waarschijnlijk sowieso al niet aannemen :')

Misschien is dat andere dan toch beter!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:53

Je mag bij een sollicitatie alleen niet sociale media betrekken als ze niet zelf een link naar hun facebookprofiel hebben gegeven. Het mag niet je reden van afwijzing zijn. Dus daar zou ik wel even op letten :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 15:57

De reden van de afwijzing is dan ook het niet correct beheersen van de Nederlandse taal en het hierdoor niet passen in het profiel van het bedrijf...
dan kan je nog toevoegen: Als tip willen wij u mee geven dat uw Internet gedrag en uw gebruik van de sociale media nog al opzienbarend is en niet passend is bij de branche waarin u uw stage zoekt.

Dan help je het meiske ook nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:00

Confession , liet in de hema bij de broodjes een broodje vallen ondat de bakken van achter open zijn . Was niemand verder dus ben zo weggelopen :+

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:24

Ik moest net bijna huilen bij Harry Potter, omdat Minerva zo aardig is... :=

Ik huil vrijwel nooit, behalve rond die tijd van de maand :\

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:25

Solmyrkvi schreef:

Welke van de films is het? :)) Of boek?

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:31

Jennifuur schreef:
Solmyrkvi schreef:

Welke van de films is het? :)) Of boek?

De 1e, The Sorcerer's Stone. Even weer een marathon *\o/*

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:34

Barbabientje schreef:
Zitosh schreef:
Ik laat mijn moeder soms geld voorleggen (tijdens online winkelen bijvoorbeeld) omdat ik dan weet dat ik het 9/10 niet terug hoef te betalen O:)

Zo heb ik mijn ouders expres meegenomen naar de Ikea toen we een kast gingen kopen, omdat ik wist dat mijn moeder onze budget versie toch niets vond en geld bij zou leggen voor een grotere O:)
Werkte ook nog _O-

Schitterend :))

Of als ik ga winkelen met haar, fake ik een dilemma omdat ze dan iedere keer zegt dat ze het tweede kledingstuk wel voor me betaalt. Helaas wilt ze niet meer zo vaak gaan winkelen _O-

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 16:37

ga 19 december in zwolle als cosplayer rond lopen en vind het dood eng. maar tis voor het goede doel :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:02

Wij kregen als student een namiddag info over FB en al wat je je kan bedenken, met tips hoe je je profiel kan afschermen. Veel mensen wisten dat niet, dus was echt nuttig. Je hoeft daarom geen namen te noemen of zO in je mailtje naar de school. Die zullen dat ook waarderen omdat het toch ook ergens met hun "imago" te maken heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:15

Ik heb al drie dagen dezelfde sportlegging aan, als broek en als pyjama. Ga nu uit eten, in dezelfde legging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:26

Ik heb nog steeds het loon van oktober van mijn oude werk niet gekregen, heb mijn (ex)baas daarover een appje gestuurd waar nu al 3 dagen twee blauwe vinkjes te zien zijn, en ik durf niet te bellen. :\

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:29

Ben op stage ook uitgekozen op mijn fb profiel omdat ik mijn sollicitatiebrief vergeten was mee te sturen :oo
Gelukkig heb ik alles afgeschermd en kwamen ze niet verder dan een simpele profielfoto en omslagfoto. Maar als ik de fb pagina's van sommige klasgenoten bekijk hebben ze daar duidelijk ook nog niet over nagedacht, vind het eigenlijk wel slecht dat school daar geen aandacht aan besteed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:42

Terwijl ik aan het eten was ben ik al 2x twee steile trappen naar beneden gesprint omdat ik dacht dat mijn H&M pakketje er was. Waren het tot twee keer toe van die verkopers (Postcode loterij en oxfamnovib) Als er binnen nu en een half uur weer iemand staat dan kan diegene een heel pissige opmerking verwachten. :o Ben echt geïrriteerd nu. -:(- En bij een "Nee" gewoon doorzagen ook nog. ^)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:23

Dit is al de tweede dag dat ik met mijn hersenschudding op bed interviews met Dotan aan het lezen ben en ik vind mezelf eigelijk best wel zielig. Ik wil zo graag naar school en dingen enzo maar het doet zo'n pijn :(

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:41

[***] schreef:
Ik heb nog steeds het loon van oktober van mijn oude werk niet gekregen, heb mijn (ex)baas daarover een appje gestuurd waar nu al 3 dagen twee blauwe vinkjes te zien zijn, en ik durf niet te bellen. :\

Zou ik toch maar wel doen, maar beter is, als hij niet wil reageren, om hem middels een brief in gebreke te stellen en daarna een loonsommatie te sturen :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:43

Ik had vanmiddag een algemene oproep op Facebook geplaatst of iemand zin had om vanavond wat te doen, maar de personen die reageerden daar had ik geen zin in dus heb uiteindelijk er maar gezegd dat ik al ben voorzien. En hier lig ik dan, in bed, alleen :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:44

Pff m'n vent vind dat ik min excuses niet goed genoeg heb aangeboden omdat ik een beetje onredelijk reageerde. :')
Ben nu boos naar bed gegaan omdat ik weet dat hij straks dan boven komt om het alsnog goed te maken. :+

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 20:46

Dreamy schreef:
Ik had vanmiddag een algemene oproep op Facebook geplaatst of iemand zin had om vanavond wat te doen, maar de personen die reageerden daar had ik geen zin in dus heb uiteindelijk er maar gezegd dat ik al ben voorzien. En hier lig ik dan, in bed, alleen :')

Zou ik zo kunnen zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:19

Confession , op fb had 1tje haar theorie gehaald . Nu zoomde ik in en stond ex vriendin er , oude naam weer aangenomen maar ben er misselijk van bah kan haar door de foto wel wurgen :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:21

Confession ik ben toch met te veel pijn in m'n rug/lijf naar stage gegaan.. Na 7 uur heeft m'n begeleider me weg gestuurd.
Nu lig ik misselijk vd pijn in bed..

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:21

_sharonnn schreef:
[***] schreef:

Zou ik toch maar wel doen, maar beter is, als hij niet wil reageren, om hem middels een brief in gebreke te stellen en daarna een loonsommatie te sturen :)

Als je een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst hebt gesloten krijg je ook nog eens 50% van je loon erbij. Dus is toch de moeite waard om er achter aan te gaan!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:29

MarlindeRooz schreef:
Terwijl ik aan het eten was ben ik al 2x twee steile trappen naar beneden gesprint omdat ik dacht dat mijn H&M pakketje er was. Waren het tot twee keer toe van die verkopers (Postcode loterij en oxfamnovib) Als er binnen nu en een half uur weer iemand staat dan kan diegene een heel pissige opmerking verwachten. :o Ben echt geïrriteerd nu. -:(- En bij een "Nee" gewoon doorzagen ook nog. ^)

ik roep dan mijn hond mee die kan grommen op commando :D :') zijn ze zo weg

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:36

Confession: ik word niet goed van mensen die vragen wat heeft mijn paard/hond/kat/schildpad/bebrilde bosmuis omdat ze te lui zijn om een belletje naar de DA te plegen ookal wordt dat veelvuldig tegen ze gezegd.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 22:11

liekec schreef:
Als je een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst hebt gesloten krijg je ook nog eens 50% van je loon erbij. Dus is toch de moeite waard om er achter aan te gaan!

Uh? Dat is wettelijk geregeld. Heeft dus niets te maken met een "fatsoenlijke" AO.
7:625 BW

Er zijn overigens weinig werkgevers die deze wettelijke verhoging vrijwillig betalen (= start loonvorderingsprocedure).

Edit: rare zinsbouw
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 08-12-15 22:23, in het totaal 2 keer bewerkt