Misschien is dat andere dan toch beter!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Barbabientje schreef:Zitosh schreef:Ik laat mijn moeder soms geld voorleggen (tijdens online winkelen bijvoorbeeld) omdat ik dan weet dat ik het 9/10 niet terug hoef te betalen
Zo heb ik mijn ouders expres meegenomen naar de Ikea toen we een kast gingen kopen, omdat ik wist dat mijn moeder onze budget versie toch niets vond en geld bij zou leggen voor een grotere![]()
Werkte ook nog

Ben echt geïrriteerd nu.
En bij een "Nee" gewoon doorzagen ook nog.
[***] schreef:Ik heb nog steeds het loon van oktober van mijn oude werk niet gekregen, heb mijn (ex)baas daarover een appje gestuurd waar nu al 3 dagen twee blauwe vinkjes te zien zijn, en ik durf niet te bellen.
_sharonnn schreef:[***] schreef:Ik heb nog steeds het loon van oktober van mijn oude werk niet gekregen, heb mijn (ex)baas daarover een appje gestuurd waar nu al 3 dagen twee blauwe vinkjes te zien zijn, en ik durf niet te bellen.
Zou ik toch maar wel doen, maar beter is, als hij niet wil reageren, om hem middels een brief in gebreke te stellen en daarna een loonsommatie te sturen
MarlindeRooz schreef:Terwijl ik aan het eten was ben ik al 2x twee steile trappen naar beneden gesprint omdat ik dacht dat mijn H&M pakketje er was. Waren het tot twee keer toe van die verkopers (Postcode loterij en oxfamnovib) Als er binnen nu en een half uur weer iemand staat dan kan diegene een heel pissige opmerking verwachten.Ben echt geïrriteerd nu.
En bij een "Nee" gewoon doorzagen ook nog.
zijn ze zo weg liekec schreef:Als je een fatsoenlijke arbeidsovereenkomst hebt gesloten krijg je ook nog eens 50% van je loon erbij. Dus is toch de moeite waard om er achter aan te gaan!