Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 11:52

Iemand een idee waar ik niet al te dure overknee laarzen kan halen welke nauw aangesloten zijn op mijn bovenbeen? Ik heb maat 38/39 en heb ze van de Primark. Maar die zitten erg wijd (heb broekmaat XS/S).

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:50

Nessie schreef:
Iemand een idee waar ik niet al te dure overknee laarzen kan halen welke nauw aangesloten zijn op mijn bovenbeen? Ik heb maat 38/39 en heb ze van de Primark. Maar die zitten erg wijd (heb broekmaat XS/S).

Deze misschien?
Of zoek je met hak?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:52

Evony schreef:
Mooi roos!

Voor mij is hij toch echt te krap. Rond m'n schouders, en veel te kort. Komt amper tot m'n billen.

[ [url=m/8U5ea7.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt zo jammer. Ik mag hem wel 2 maten groter hebben voor het mooie!

wauw die is heel tof!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:54

Ik zie geen link/foto Dewirox? Maar ik zoek wel met hak, minimaal wel iets van 10 cm, hoger mag.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 12:56

Wauw gaaf jurkje zeg van de H&M !
Wilde ook zo'n shirtje maar kwam geeneens de website op :')

Wat gaan jullie snel moet moeite doen om bij te lezen...

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:02

Josien_ schreef:
Gaaf Jurkje Roos! Heb je er toevallig overknee laarzen bij aan?

Balen van de niet passende betellingen :( .

Jaa overknees! :D van de modemusthaves. Ben er echt heel blij mee, had namelijk al 4 paar laarzen besteld en geretourneerd omdat ze of niet hoog genoeg waren of niet goed aansloten. En deze zijn hoog en heel mooi aansluitend <3

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 13:27

Nessie schreef:
Ik zie geen link/foto Dewirox? Maar ik zoek wel met hak, minimaal wel iets van 10 cm, hoger mag.

Oh sorry, link vergeten :Y)
Maar die ik wilde plaatsen zijn ook zonder hak, dus dat valt af.
Waren toevallig die Roos net noemt, van modemusthaves.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:16

xRoosss schreef:
Josien_ schreef:

Jaa overknees! :D van de modemusthaves. Ben er echt heel blij mee, had namelijk al 4 paar laarzen besteld en geretourneerd omdat ze of niet hoog genoeg waren of niet goed aansloten. En deze zijn hoog en heel mooi aansluitend <3

Heb je misschien foto's van de laarzen? Ik heb namelijk zelf overknee laarzen die je ook kan omvouwen, dus aan de achterkant hebben ze een kleine inkeping. En ik twijfel nogal of ik ze mooi genoeg vind :').

Beetje dit idee:
Afbeelding Afbeelding
Tot nu toe ben ik de enige die er zo over denkt want iedereen in mijn omgeving vind ze tof. Maar ik voel me altijd een beetje een slutty pirate als ik ze draag :').

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:17

xRoosss schreef:
Josien_ schreef:

Ah super gaaf! Lijkt me echt een jurkje waar die laarzen goed onder staan!

Ik zoek ook nog mooie overknee laarzen, liefst niet te duur en met sleehak.
Had zelf deze gevonden, maar ben er nog niet helemaal over uit:
https://www.zalando.nl/anna-field-laarz ... b-o11.html

Edit:
Deze zijn nu trouwens maar 40 euro, weet niet meer wie het ook vroeg?
https://www.zalando.nl/anna-field-laarz ... 2-q11.html

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:31

Slutty pirate :')
Ik deel je mening...

Ik ga dit jaar weer op wintersport, is een tijdje geleden. Vind het echt lastig om te bedenken wat er mee moet & wat ik dus nog aan moet schaffen...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:43

Zo van die shirts met kraag en lange mouwen waren echt mijn favorites op wintersport! En dikke sokken :')

Jurkje staat je goed roos! Is ook echt een hele leuke als je hem aan hebt!,

Jammer dag die van jou niet past Evony..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:45

En dan voor elke dag 1 saar? En waar reken je savonds op?

Weet niet zo goed of een hemd, shirt met lange mouwen en een trui warm genoeg zou moeten zijn :+ ?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:48

Kon me nog herinneren dat ik wel voor bijna iedere dag een shirt had. Als je er zweet bij intensief sporten was dat wel zo prettig. Of om de dag en dan even laten luchten.
Voor savonds had ik gewoon een jeans, trui, shirt met vest en laarzen. Niks speciaals, we gingen daar toch niet echt op stap dus gewoon iets waar je je in een restaurantje mee kon vertonen.
Overdag heb je meestal toch skikleding aan..

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 15:55

Lau, sowieso een paar thermo's mee! Thermo leggings ook vooral, en goede skisokken. De lidl heeft in december altijd hele fijne. Overleven bij mij ook altijd minstens 2 seizoenen en draag ze dan 4 maanden lang - dus echt goed spul.
Mijn typische lagen: hemd, thermo shirt met lange mouwen, trui/vest. Trui kun je dan in de apres ski uit doen. Dus zorg altijd voor relatief charmante thermo's :=
Goede schoenen zijn ook heel belangrijk, iets met profiel en water/sneeuw-dicht. Oh en een bandana/ muff voor om je nek.

Hoe veel je van alles nodig hebt, geen idee voor een weekje.. kortste dat ik in de laatste jaren geweest ben is 3 weken, en heb dan ongeveer 4 thermo sets, 10 paar skisokken en 5 truien mee buiten m'n gewone kleding om.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:23

Thans La! We zijn 7 dagen weg & kunnen effectief 5 dagen skiën :) heb nu wat thermos bij de H&M besteld. Heb gelukkig nog een paar broeken en een jas, hoef ik me daar iig geen zorgen om te maken. Ook ski sokken zijn nog volop aanwezig :Y)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:28

Doubtless schreef:
Slutty pirate :')
Ik deel je mening...

Ik ga dit jaar weer op wintersport, is een tijdje geleden. Vind het echt lastig om te bedenken wat er mee moet & wat ik dus nog aan moet schaffen...

Wow thanks. Ik deel die mening namelijk helemaal niet. Het was niet eens een mening maar een gevoel wat vooral uit onzekerheid en twijfel over het model voortkomt. :) Ik vraag me af of aansluitende overknee laarzen mij beter zouden staan, alleen ik moet zoiets met hak hebben, aangezien ik anders te klein ben.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 16:38

Even voor de duidelijkheid: ik vind die foto's niet slutty pirate, maar krijg ook zo'n gevoel bij dat model laars ;)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:17

Dan is het goed :D. Ik heb wel foto's op mijn telefoon, zal die later vandaag anders even posten. Vriendinnen zeggen allemaal dat het in mijn hoofd zit, maar ik denk dan: "Jullie doen aardig." Zo vermoeiend :').

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:29

Vind de plaatjes om eerlijk te zijn wel leuk. Het staat het model..

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:31

Tammy, heb alleen deze foto van de laarzen! Heb ze pas enkele dagen dus nog niet echt duidelijke foto. Als je duidelijkere foto wil moet je ff zeggen, zal ik dat binnenkort voor je maken :D

Afbeelding

Wat betreft de flapjes, ik krijg er niet zozeer een piraten idee bij, maar ik persoonlijk zou ze nooit zo omslaan omdat ze je boven benen daardoor breder laten lijken dan ze zijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 18:32

Ik vind het voor naar een feestje oid wel heel leuk maar niet voor naar werk/stage/school. Dan vind ik het wel een beetje wat suggereren. :P

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:00

Ik vind het prima kunnen :j

Er zit natuurlijk ook wel een verschil tussen
Afbeelding

en

Afbeelding

Edit: en dan is het natuurlijk ook nog een verschil of je het combineert met een minirokje en een decollete tot op je navel of niet ;-)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:05

Begrijp ik goed dat jullie overknee laarzen "slutty" vinden? :+ of alleen als ze zo'n flapje hebben?

Ik vind het met een broek gecombineerd niet mooi. Maar voor onder rokjes en jurkjes echt heel leuk en netjes. Ben onwijs blij met mijne :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:08

Ik vind dat liggen aan wat je verder aan hebt. :P

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 19:10

Ik vind die van mij nog kunnen op een zwarte broek maar draag ze verder inderdaad gewoon met rokjes. Ik zal even een foto zoeken! :D