Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Josien_ schreef:Gaaf Jurkje Roos! Heb je er toevallig overknee laarzen bij aan?
Balen van de niet passende betellingen.
van de modemusthaves. Ben er echt heel blij mee, had namelijk al 4 paar laarzen besteld en geretourneerd omdat ze of niet hoog genoeg waren of niet goed aansloten. En deze zijn hoog en heel mooi aansluitend
xRoosss schreef:Josien_ schreef:Gaaf Jurkje Roos! Heb je er toevallig overknee laarzen bij aan?
Jaa overknees!van de modemusthaves. Ben er echt heel blij mee, had namelijk al 4 paar laarzen besteld en geretourneerd omdat ze of niet hoog genoeg waren of niet goed aansloten. En deze zijn hoog en heel mooi aansluitend
.

. xRoosss schreef:Josien_ schreef:Gaaf Jurkje Roos! Heb je er toevallig overknee laarzen bij aan?
Jaa overknees!van de modemusthaves. Ben er echt heel blij mee, had namelijk al 4 paar laarzen besteld en geretourneerd omdat ze of niet hoog genoeg waren of niet goed aansloten. En deze zijn hoog en heel mooi aansluitend

? 
heb nu wat thermos bij de H&M besteld. Heb gelukkig nog een paar broeken en een jas, hoef ik me daar iig geen zorgen om te maken. Ook ski sokken zijn nog volop aanwezig
Doubtless schreef:Slutty pirate
Ik deel je mening...
Ik ga dit jaar weer op wintersport, is een tijdje geleden. Vind het echt lastig om te bedenken wat er mee moet & wat ik dus nog aan moet schaffen...
Ik vraag me af of aansluitende overknee laarzen mij beter zouden staan, alleen ik moet zoiets met hak hebben, aangezien ik anders te klein ben.