Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mirriezz

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:33

Wat vervelend Gloa!
Ik snap wel dat je ook niet wist wat je het beste kon doen. Als je nu geen vertrouwen hebt in de zaak die dit gemaakt hebt (wat ik me met dit resultaat kan voorstellen), dan is het niet fijn om in zo'n korte tijd eerst hun nog de gelegenheid te geven dit op te lossen. Dan wordt het te krap voor evt ander aanpaswerk weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:19

Geen idee of die mouwtjes los te koop zijn. Ben ze online nog niet tegen gekomen dus als iemand een zoektip heeft dan hoor ik dat graag!

Donderdag ga ik al half NL door crossen naar mijn oma. Als het dan niet goed lukt dan toch maar op zoek naar standaard mouwtjes

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:11

Mijn jurk is binnen dus ik heb ook een afspraak voor het passen in de eerste week van mei :) Om dat te vieren ben ik vandaag eindelijk voor schoenen gaan kijken en heb prachtige Jimmy Choo's gevonden in het zachtroze <3 Onder het motto van we trouwen maar één keer toch gezwicht!

Benieuwd hoe het bij jou is gegaan Gloa, kan begrijpen dat het erg balen is als het resultaat zo anders is dan je verwachtingen!

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 14:15

dondeyne schreef:
Mijn jurk is binnen dus ik heb ook een afspraak voor het passen in de eerste week van mei :) Om dat te vieren ben ik vandaag eindelijk voor schoenen gaan kijken en heb prachtige Jimmy Choo's gevonden in het zachtroze <3 Onder het motto van we trouwen maar één keer toch gezwicht!

Benieuwd hoe het bij jou is gegaan Gloa, kan begrijpen dat het erg balen is als het resultaat zo anders is dan je verwachtingen!

Oeh heb je een foto van je schoenen? Ik heb ook JC's, zulke mooie schoenen <3

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:14

Ik heb de Billie met de hoge hak.. Ik zocht een stevigere hak omdat we in het bos trouwen, maar vind ze toch heel elegant dus ben erg blij! Welke heb jij?

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:22

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:26

Selina schreef:
In het bos is een stevigere hak wel handig, mooie pump. Ik heb deze, maar dan wel lager: https://row.jimmychoo.com/en/women/shoe ... 20011.html
Wij trouwen ook in het bos. M'n verstand verloor het van m'n hart zegmaar :+

Ooooo WOW <3 .Ik zou er niet op kunnen lopen.Maar om te zien zijn ze alleen al mooi.

dondeyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 16:27

Mooie schoenen en stoer dat je dat aandurft! Ik heb lang getwijfeld, want als ik normaal hakken draag zijn het naaldhakken en vind andere pumps vaak plomp, maar de combinatie van een hele dag bosgrond en vlonders en graag dansen zag ik niet zitten :)

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:47

Selina schreef:
In het bos is een stevigere hak wel handig, mooie pump. Ik heb deze, maar dan wel lager: https://row.jimmychoo.com/en/women/shoe ... 20011.html

Oef! Bij deze zou ik toch een extra paar all stars meenemen! Wel super mooi!

Ik ga volgende week bij Assepoester en D’amore in Arnhem kijken naar jurken.. ben benieuwd! Voor op de dag zelf zoeken we nog een leuke activiteit voor ongeveer anderhalf uur we trouwen op een landgoed dus buiten kan eventueel ook.. iemand nog leuke ideeen? :)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:57

Ohja, ik had hier nog niet gemeld dat ik mijn jurk heb gevonden! Wel in het trouwtopic.

Het was een emotioneel gebeuren, maar uiteindelijk een dag later terug gegaan en de jurk hangt nu voor mij klaar :)

Super mooi die Jimmy choo's!

En alvast veel plezier Welmoed. Ik vond het een super leuke ervaring!

Zoek je een activiteit voor je gasten? Dan is het een beetje de vraag of je ook rekening moet houden met grootouders met rollators ed. Een rondleiding door het kasteel met een gids kan een leuke bezigheid zijn! Of buiten hetzelfde door de kasteeltuinen?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:00

Spannend! Hopelijk slaag je meteen. Super leuke ervaring.

Ik mag over 3 weken weer gaan kijken naar mijn jurk. Dan heb ik hem sinds begin augustus niet meer live gezien. Best spannend! Eerst keek ik heel vaak nog naar de foto's op internet of naar de foto van mezelf waar ik hem op de rug aan heb maar dat heb ik nu al een hele tijd niet meer gedaan.

Ik denk dat ik in de ochtend even mijn haar op laat steken. Dat kijkt net wat makkelijker hoe het er uit komt te zien. Ik moet namelijk nog kijken hoe ik de hals ga laten maken en dan is het misschien fijn om het ongeveer te hebben zoals ik wil.

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:04

welmoedz schreef:
Selina schreef:

Oef! Bij deze zou ik toch een extra paar all stars meenemen! Wel super mooi!

Ik ga volgende week bij Assepoester en D’amore in Arnhem kijken naar jurken.. ben benieuwd! Voor op de dag zelf zoeken we nog een leuke activiteit voor ongeveer anderhalf uur we trouwen op een landgoed dus buiten kan eventueel ook.. iemand nog leuke ideeen? :)

Haha, ik heb nu wel sleehakken besteld voor de shoot. 2 uur in het bos lopen op naaldhakken zie ik toch niet meer zo zitten :+

Veel plezier! Hopelijk slaag je :)

PSvanLot: Ah leuk! Slim om je haar een beetje op te steken. Ik heb over 2 weken de tweede doorpas, dan zou hij goed moeten zitten dus spannend. :):)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:08

Spannend!!! Was je bij de eerste keer passen weet helemaal blij toen je hem zag?

Ik ben zo benieuwd, de jurk die ik aan had was veel te groot en over 3 weken is er een redelijk passende jurk!

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:20

PSvanLot schreef:
Spannend!!! Was je bij de eerste keer passen weet helemaal blij toen je hem zag?

Ik ben zo benieuwd, de jurk die ik aan had was veel te groot en over 3 weken is er een redelijk passende jurk!

Ja direct kippenvel. Maar hij was nog veel te groot dus kan binnenkort de jurk eindelijk passend zien. Gaat wel een heel ander beeld opleveren denk ik.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 22:48

Hadden ze hem niet op maat besteld?

Selina
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:59

PSvanLot schreef:
Hadden ze hem niet op maat besteld?

Maat groter geloof ik. Ze werken volgens mij totaal anders dan andere zaken :P

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:38

Volgens mij vallen bruidsjurken wel heel vaak kleiner uit qua maat!
Ik had toen maat 36 in mijn gewone kleding maar mijn jurk was maat 38/40.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:59

Ligt denk ik een beetje aan het merk. Ik heb jurken aangehad in maat 32 en die konden gewoon dicht!

De jurk die ik gekozen heb was een 38 en die was ruim te groot. Nu een 36 besteld, ga er vanuit dat die redelijk passend gaat zijn. Een 34 durf ik niet aan.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:05

Waar hebben jullie je jurk verkocht na de tijd, of wat hebben jullie ermee gedaan?
Mijn jurk hangt nu zomaar, en wil hem eigenlijk wel verkopen, maar de enige reacties op Marktplaats zijn van vieze oude mannetjes :')

Was een dure jurk van het merk Pronovias met 3D kant, en hoef er echt geen hoofdprijs voor, maar geen idee waar te beginnen. Via Google vond ik een winkel die tweedehands jurken verkocht, maar na 5 aanvragen hebben ze me nog steeds niet teruggebeld..

Afbeelding

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 11:18

Ik heb normaal maat 38/40 mijn jurk was een 42, die zat eigenlijk perfect. Dus die viel 1 a 2 maten groter. Ik ben nu wel aardig wat afgevallen (7kg) dus hij moet wel ingenomen gaan worden, want is wel in die maat besteld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 18:48

dondeyne schreef:

Het is monnikenwerk maar het wordt prachtig <3 . Gaan heel wat uren werk in zitten, omdat ik alles met de hand doe. Ben nu weer bezig het in elkaar te naaien.

Kant aan het verwijderen
Afbeelding

Vorm opnieuw afgespeld
Afbeelding

Al het kant eraf en knoopjes opnieuw erop gemaakt (2 ipv 3)
Afbeelding

Losse stukken kant netjes uitgeknipt. Rechts bruidsmodezaak, links na mijn knipbeurt
Afbeelding

Puzzelen maar
Afbeelding

Afbeelding

Nu alle stukken er weer netjes op naaien en overtollige onderlaag aan de zijkanten weg knippen
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:02

Wauw, dat ziet er al een stuk netter uit!
Ben je met je klacht nog terug gegaan naar de winkel?

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 22:10

Wauw!
Wat een werk inderdaad :oo

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 17:11

Matheno schreef:
Waar hebben jullie je jurk verkocht na de tijd, of wat hebben jullie ermee gedaan?
Mijn jurk hangt nu zomaar, en wil hem eigenlijk wel verkopen, maar de enige reacties op Marktplaats zijn van vieze oude mannetjes :')

Was een dure jurk van het merk Pronovias met 3D kant, en hoef er echt geen hoofdprijs voor, maar geen idee waar te beginnen. Via Google vond ik een winkel die tweedehands jurken verkocht, maar na 5 aanvragen hebben ze me nog steeds niet teruggebeld..

[ [url=m/G80tru.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hebt sinds een half jaartje ongeveer een nieuwe 'marktplaats' maar dan speciaal voor bruidsjurken. Geen idee of dat een beetje verkoopt maar als ik een 2e hands had willen kopen had ik daarop gekeken.
Www.yesidid.nl

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:05

Jeetje ik lees al een tijd mee maar over de post van Gloa gaat echt mijn mond open staan.
Dan sta je toch ook raar te kijken. Nog geluk dat je niet te kort van te voren bent wezen kijken en wederom passen, Heftig.

Ik hoop niet dat ik zoiets ga mee maken. Want nog 5.5 week dan ga ik trouwen maar ik heb nog geen bericht dat mijn jurk binnen is. Hopelijk zo snel mogelijk #kannietwachten