manzano schreef:haffiefreak schreef:Doet hypostore mee met Black Friday?
Zeker
Weet je zo ook met hoeveel korting?
Is dat meer dan nu met animalday (10%?)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieke2 schreef:suikermeisje schreef:Iemand een agradi code voor mij?
Nieuw hier maar zag dat ze via pb gedeeld worden. (Is daar een reden voor?)
Ik zoek ook nog een leuke agradi code
Kidde schreef:Saaams schreef:Ik hoop dat er ergens korting komt op kentucky. Liefst minimaal 20% want dan kan ik weer even mezelf uitleven
Ik weet wel een code bij EJ die op praktisch alles werkt, maar dat is 10%.
Een paar jaar geleden heb ik met Black Friday wel bij Kentucky zelf met 25% korting gekocht
Texas02 schreef:Ja, Hypostore is (was ten minste altijd) 30% korting op de avond en nacht voor Black Friday, en dan 25% op de dag zelf.
Ik ga nog stalschoenen kopen zo bij EJ. Die waren al met 20% korting, en dan die 15% er nog overheen, dan scheelt dat bijna 30 euro. Dat is volgens mij meer dan wat ik met Black Friday zou krijgen.
Youri123 schreef:Iemand die weet of kortingsacties over het algemeen ook op Freejump gelden?
Ik had laatst tijdens de Birthday Party van Epplejeck veiligheidsbeugels van Freejump gekocht met 25% korting.
Helaas kwamen ze superbeschadigd binnen. Ik mocht ze terugsturen en zou een nieuw paar krijgen.
Nu hebben ze ze ontvangen, maar blijken ze uitverkocht te zijn — waardoor ik geen nieuwe set meer kan krijgen
Weet iemand of er binnenkort weer een kortingsactie van 25% komt bij een paardensportzaak (en of die dan ook op Freejump geldt)?
Youri123 schreef:Iemand die weet of kortingsacties over het algemeen ook op Freejump gelden?
Ik had laatst tijdens de Birthday Party van Epplejeck veiligheidsbeugels van Freejump gekocht met 25% korting.
Helaas kwamen ze superbeschadigd binnen. Ik mocht ze terugsturen en zou een nieuw paar krijgen.
Nu hebben ze ze ontvangen, maar blijken ze uitverkocht te zijn — waardoor ik geen nieuwe set meer kan krijgen
Weet iemand of er binnenkort weer een kortingsactie van 25% komt bij een paardensportzaak (en of die dan ook op Freejump geldt)?
Youri123 schreef:Bielsje, ze zijn niet meer op voorraad bij EJ en komen ook niet meer terug toen ik bestelde stond er ook nog 1 paar. En nadat ik bestelde waren ze van de website af. In de communicatie met EJ meerdere keren aangegeven dat ik nieuwe wou (heb de beschadigde geretourneerd) en toen ze mijn oude bij EJ binnen waren hadden ze toch geen nieuw paar meer op voorraad....
Maar vindt de klantenservice echt waardeloos eerlijk gezegd. Heb ook wel is van andere begrepen dat je tegenwoordig echt boos moet worden om je gelijk te krijgen bij EJ als er iets fout gaat en de fout niet bij jou als klant ligt.
Geld de korting bij DOCHORSE ook op freejump?