Geen onweer vannacht, wel regen. Nu zou er af en aan een bui(tje) moeten vallen, maar tot nu toe nog weinig.
In de zon de hond uitgelaten en nu komt het met bakken uit de lucht! Gister en vannacht heb ik hier geen onweer of noodweer gezien-gehoord
En hier schijnt het zonnetje juist even Het is er gelukkig niet zo heel koud bij, maar het echte zomergevoel is toch wel een eind te zoeken
Agossie schreef:Zon!! Oh nee, regen. Oh nee! Toch zon! Nope, toch weer regen. Jaa! Zon! Ah... regen... Zenuwachtig weer noemt mijn vriendin dat
Regen en zon tegelijk dus er moet ergens in de buurt een pot goud zijn, maar ik blijf maar lekker binnen met dit vieze rotweer.
Hier ook al de hele ochtend droog en afwisselend zon en wolken. Wel wind en een stuk frisser dan de afgelopen dagen.
Nog steeds geen onweer gehad , of ik ben doof .. Waait en ik hoor dat de weg nat is , lekker nederlands weer Xd
"Waait en ik hoor dat de weg nat is" Dat klinkt spannend !Lig je geblinddoekt achterin de kofferbak van een auto ofzo ??