Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Die grote sjaals zijn nu overal wel, vooral met aztec printjes. Ik heb er ook eentje van de h&m, best wel een lelijk ding maar oh zo lekker warm
En Davinia, gefeliciteeeerd!! wanneer gaan jullie trouwen?
[ Afbeelding ]
Weet iemand waar ik zo'n soort shirt kan vinden? ik ben er echt verliefd op.
_mexx_lady_ schreef:Naahh jij stomme H&M site! zo veel leuke dingetjes in mijn winkelmandje geduwd, maar ja als Belgje kan je dat niet bestellen blijkbaar! En in de winkels vind ik het nooit...
DaisyDarling schreef:_mexx_lady_ schreef:Naahh jij stomme H&M site! zo veel leuke dingetjes in mijn winkelmandje geduwd, maar ja als Belgje kan je dat niet bestellen blijkbaar! En in de winkels vind ik het nooit...
Kan je niet bij een vriend/vriendin laten bezorgen die wél in nederland woont? Wie de rekening betaalt maakt uiteindelijk weinig uit.
Rebeccaa schreef:Saar, bedankt nog voor het helpen zoeken naar het kattenshirt! Helaas doen alle links het niet meer, maar wat een fijne site is het zeg! (En praktisch alles komt bij forever 21 of urban outfitters vandaan van pll dus ik moet maar een keertje in die winkels gaan kijken denk ik haha)
Ir111 schreef:Hallo, ik kom even om advies vragen. Ik heb een super leuk jasje gekocht (tenminste, ik vind het super leuk). Wel enigszins, ok totaal, in een opwelling. Nu hangt het thuis en vraag ik me af, waar combineer ik het in hemelsnaam mee!?
Ik kan me voorstellen op een skinny jeans. Maar wat draag ik er onder, of beter gezegd, welke kleur? Ik kom niet verder dan knalblauw?Liefst iets langs, ik heb een dikke kont die een beetje verborgen moet worden.
En welke kleur schoenen erbij?
Help!![]()
[ Afbeelding ]
imd schreef:Voor een netwerkevenement moet ik eigenlijk een nieuwe pantalon en liefst ook blouse+jasje hebben. Ben echter maar n arme student dus wil er niet teveel aan uitgeven. Ik heb momenteel donkerrood haar, normaal roodblond. Ik zat zelf te denken aan donkerblauw of middengrijs, evt met verticale streep want ik heb n redelijk grote maat en volgensmij kleedt dat af, toch? En dan een lichtblauwe blouse, ook met streep of effen?zoals je hoort ben ik niet zo thuis in de nette kleren. Iemand tips wat, waar en hoeveel?
Caelum schreef:Ir111 schreef:Hallo, ik kom even om advies vragen. Ik heb een super leuk jasje gekocht (tenminste, ik vind het super leuk). Wel enigszins, ok totaal, in een opwelling. Nu hangt het thuis en vraag ik me af, waar combineer ik het in hemelsnaam mee!?
Ik kan me voorstellen op een skinny jeans. Maar wat draag ik er onder, of beter gezegd, welke kleur? Ik kom niet verder dan knalblauw?Liefst iets langs, ik heb een dikke kont die een beetje verborgen moet worden.
En welke kleur schoenen erbij?
Help!![]()
[ Afbeelding ]
Kobalt blauw aansluitend t-shirt en een zwarte skinny
Josien_ schreef:Heeft iemand toevallig deze nepleren broek van de H&M?
http://www.hm.com/nl/product/11908?article=11908-A
Wat zijn de ervaringen er mee?
Ik ga morgen even kijken of ik hem in de winkel kan vinden, want online is hij helaas uitverkocht in mijn maat.
Danique07 schreef:imd schreef:Voor een netwerkevenement moet ik eigenlijk een nieuwe pantalon en liefst ook blouse+jasje hebben. Ben echter maar n arme student dus wil er niet teveel aan uitgeven. Ik heb momenteel donkerrood haar, normaal roodblond. Ik zat zelf te denken aan donkerblauw of middengrijs, evt met verticale streep want ik heb n redelijk grote maat en volgensmij kleedt dat af, toch? En dan een lichtblauwe blouse, ook met streep of effen?zoals je hoort ben ik niet zo thuis in de nette kleren. Iemand tips wat, waar en hoeveel?
Als je een streep in je pantalon wil, een effen blouse. Blauw kan altijd, grijs zit je met zomergrijs/wintergrijs. Hoe donkerder hoe meer het ook afkleedvoor een lager budget heeft h&m best leuke dingen, c&a ook en misschien de v&d ook wel. Bestaat duthler nog? Die hadden vroeger ook een kostuum afdeling!