) om te schrijven met iemand in de dodencel... alleen niet zo zeer om de reden die de meeste mensen wsl zouden denken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) om te schrijven met iemand in de dodencel... alleen niet zo zeer om de reden die de meeste mensen wsl zouden denken...
maar nu hebben we gewoon lol met onze pps! Niet teveel aan denken.
Maar heb diep respect voor mijn mede schrijvers die het wel doen
vikki schreef:Het idee dat er (als alles gaat volgens verwachting) dat er een moment komt dat je afscheid moet nemen van iemand die je hebt leren kennen. Vreselijk lijkt me dat. Zo heb ik er ooit over gedacht om dierenartsassistente te worden, maar ik zou bij ieder dier dat ingeslapen moet worden kompleet over mijn toeren raken, ik kan me in ongeveer 3 tellen al hechten...
Ernesto is weer terug! Heb weinig nog gehoord, twee superkorte mailtjes. Hij probeerde me vannacht om 4u te bellen
Werd wakker van het getril, maar dacht natuurlijk dat het die ene vreemde was. En ik sliep bij m'n vriend, die werd gelijk beschermend ('wie is dat dan?!' en 'moet ik effe opnemen soms?!'), hij weet niet dat het Ernesto was
Vanavond probeert Ernesto weer te bellen, hopelijk optijd
Of bedrijven uit NL... iedereen kan met privé bellen. En het maakt mij niet uit als ik dan een belletje mis. Moet ie gewoon vantevoren maar aangeven dan

einde discussie
Ben benieuwd!! Hoop dat ik m goed kan verstaan enzo, hihi.