Het plenst hier continu Gister reed ik in het zonnetje met veel wind naar huis(bijna tegen een lantaarnpaal aangevlogen door een zijwind), vijf min. voor ik er was een stortbui, stond voor de flat, helemaal doorweekt was het weer droog. Heerlijk dat nederlandse weer
Vannochtend begon bij ons (Groningen stad) de dag met een redelijk mooi zonnetje. Al snel bewolking, en nu volgen de buien elkaar op, en is het af en toe droog.
Zag net vanuit mijn ooghoeken wat kleine flitsen, maar is nu volgens mij al weer over.
Volgens weerbericht zal het ook de komende dagen niet droog blijven Blegh!
Ik stond op het punt om te gaan rijden, maar toen die hagelstenen naar beneden kwamen kletteren en er geen meer vooruitgang zat in de zwarte lucht heb ik de moed maar opgegeven
Met bakken momenteel.... "gooit dingy over het balkon" Vandaag enorm meegevallen verder...heerlijke zonnige momenten afgewisseld met motregen en plensbuien....
pff, het was hier super weer! We waren de balen flos aan het lossen en het komt met bakken uit de hemel Had echt medelijden met degene die buiten bij de pallat stond daarna ook nog wat gerommel, maar nu is het weer droog..