Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 23:45

Schuur_ schreef:
Hutcherson, heb je mijn PB gezien?

Ik heb vandaag een hele dag training van het werk en kijk er enorm tegenop. Door klagers in het team verandert van locatie en ipv 20min moet ik nu 1,5u met nog extra file enkele reis rijden.

Ik heb een bak papierwerk liggen waar ik al 3 dagen niet aan kom en morgen hopelijk wel. Vrijdag ook al niet. Dat wordt zaterdag een tandje bijzetten buiten de uren want heb daarna een week vakantie en wil dat mooi afgerond beginnen.

Ja had ik, sorry door de gekkigheid nog niet op gereageerd. We hebben een viertal organisaties benaderd maar niemand is tot noch toch inhoudelijk met een reactie gekomen. We gaan aankomende maandag even om tafel met een advocaat. Hoop dat die ook de dagvaarding wil maken voor de burgerlijke rechtbank en feedback wil geven op het beroep. Ben er echt helemaal klaar mee. Wil genieten van mn paarden, tuin en wil mn huis afmaken met allerlei klussen die zijn blijven liggen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 01:15

Dat ik heel soms weleens brainstorm over als ik merk dat ik beginnend dementie heb ,hoe ik dan zelf er een eind aan zal maken.Want een euthanasieverklaring kan niet bij Alzheimer.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 05:54

Britta31 schreef:
Dat ik heel soms weleens brainstorm over als ik merk dat ik beginnend dementie heb ,hoe ik dan zelf er een eind aan zal maken.Want een euthanasieverklaring kan niet bij Alzheimer.

Misschien wordt je wel nooit dement.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 06:51

denisesilver schreef:
Ik vind dat accountants verplicht een taalcursus moeten volgen. Vraag verdomme niet van die vage, onduidelijke vragen |o

Verplicht alles in B1, en anders meteen de prullenbak in :)

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 07:39

Dat kan wel maar moet je op tijd aanvragen en laten uitvoeren voor je helemaal wilsonbekwaam bent.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 07:43

Lieser schreef:
denisesilver schreef:
Ik vind dat accountants verplicht een taalcursus moeten volgen. Vraag verdomme niet van die vage, onduidelijke vragen |o

Verplicht alles in B1, en anders meteen de prullenbak in :)

Bepaald niveau hoeft niet eens. Als ze zich maar duidelijk uit kunnen drukken.

Ik wil me eigenlijk ziek melden. Maar ben niet ziek dus ga maar naar het werk toe :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 08:18

Britta31 schreef:

Wel hoor, kan wel. (In mijn omgeving heeft iemand dat gedaan bijna 2 jaar geleden) Maar misschien heb je het wel helemaal nooit nodig.

Echt een mega slechte nacht gehad. 3x wakker door mijn kinderen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 08:19

Britta31 schreef:

Dat kan wel.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 09:05

toch een afwijzing gehad op een sollicitatie die naar mijn gevoel heel goed ging -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 09:23

juval schreef:
toch een afwijzing gehad op een sollicitatie die naar mijn gevoel heel goed ging -O-

-O-
Vervelend. Maar dit hoeft niet aan jou te liggen natuurlijk :knuffel:

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 09:52

Echt de techniek hier op kantoor. We hebben nu twee beeldschermen op de werkplekken. Heel leuk natuurlijk, als ze allebei werken. Moet verdorie minimaal een keer per week gaan verzitten omdat die klote dingen het niet doen _-:(

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 10:10

Aan de schoonmaker hier, hij beweegt gewoon in slow motion...En hij maakt niet eens goed schoon. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 10:15

Wakker geworden alsof ik gisteravond een liter wodka heb gedronken. Het was ranja. -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 10:52

Britta31 schreef:

Wilsbeschikking heeft mijn moeder voor als het lijden wordt en geen vechten. Maar is een wat andere situatie. En je moet een arts hebben die je daarin wil begeleiden. ;(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:02

_San87_ schreef:
Britta31 schreef:

Dat kan wel.

Ja, dat moet gewoon van tevoren al geregeld worden. Als de alzheimer al “in werking is”, dan kan het niet meer. Omdat de persoon dan niet als volledig wilsbekwaam gezien kan worden, vanwege de alzheimer. En er moet iemand aangewezen worden als soort van tussenpersoon. Zo heb ik het tenminste begrepen.

Maar Britta, heb je inmiddels al hulp of iemand waarmee je kan praten? Ik begrijp 100% dat het een ding voor je blijft, maar ik heb het gevoel dat het je wel heel erg vasthoudt. :knuffel:

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:16

Dementie is gewoon ook akelig om als naaste mee te maken. Helaas inmiddels meerdere keren meegemaakt, mijn mama is nu 10 jaar geleden overleden met dementie. En vrij recent helaas weer iemand. Maar dat was een totaal ander verloop. Beiden alzheimer maar beiden heel anders ervaren. En ja het is mijn angst ook, niet zozeer voor mezelf maar als mijn nu nog overgebleven naasten het zou overkomen.

Waarom voor mezelf niet zozeer. Dat klinkt misschien vreemd maar wat ik aan dementerenden heb meegemaakt. Dichtbij en verder weg is dat eenmaal goed dement het leven meestal niet zo slecht is. Als je je al ellendig of verdrietig voelt is dat ook zo weer vergeten meestal. Mijn mama had het zwaar in het beginstuk. Bessefende dat het mis was. Dat was naar en verdrietig om mee te maken. Maar toen ze daar doorheen was was ze een blij klein meisje dat graag meezong. Ze had haar verdrietige momenten maar dat was ze ook zo weer kwijt. Grootste zorg is nog waar vind je dan een plekje waar je veilig en schoon dement kan gaan zitten wezen.

Ik kan alleen maar ook adviseren kijk of je ergens een praatmens of groep kunt vinden om je zorgen te uiten. Anders ga je er misschien aan onderdoor. :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:27

Ik ben er Emdr therapie voor gehad en het is een stuk beter geworden hoor,Maar het zal altijd een teer punt blijven.En de angst daarvoor neem je toch niet weg.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:31

Britta31 schreef:
Ik ben er Emdr therapie voor gehad en het is een stuk beter geworden hoor,Maar het zal altijd een teer punt blijven.En de angst daarvoor neem je toch niet weg.

Oh gelukkig, goed om te horen!
Maar ja, ik snap het hoor :knuffel:

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:47

Aan m'n ontbijt. Overnight oats meebesteld met HF en het is echt vies en dit is pas de eerste van de 6 porties.... waarom wilde ik ook alweer gezond doen? |(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 11:56

Overnight oats krijg ik ook niet weg, in welke smaak dan ook. Sterkte :=

Collega heeft me een poedersuiker in de schoenen geschoven en ik kan er niets van zeggen, want als ik het werk had verdeeld had hij die opdracht gekregen :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:07

Indesign die vast blijft lopen.

Sterf aub. _-:(

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:09

Bellatrix schreef:
Aan de schoonmaker hier, hij beweegt gewoon in slow motion...En hij maakt niet eens goed schoon. :+

Hebben jullie dezelfde schoonmaker als wij? :')

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:11

Dat er nog zóveel in en om huis moet gebeuren en dat we altijd achter de feiten aanlopen. Man wil alles persé zelf doen en niets uitbesteden.

Ja, hij is handig genoeg, maar levert ons beiden zoveel stress/frustratie op.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:12

denisesilver schreef:
Bellatrix schreef:

Hebben jullie dezelfde schoonmaker als wij? :')

Of ze zijn familie van elkaar? :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-25 13:33

Gebeld worden, opnemen en mechanische stem aan de lijn krijgen met hallo ik ben van HR.
Echt hoepel op.