Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xPabloBokt schreef:Heerlijke dag en avond gehad met familie en vriend, om het vervolgens te eindigen met mijn favoriete Lipton Ice Tea glas kapot omdat er een spin besloot zich naar beneden te laten zakken boven mijn glas en ik er zo van schrok dat ik mijn glas kapot sloeg/liet vallen tegen de keramische tuintafel..
Natuurlijk weer zo'n type dat nergens te vinden is (van de 38 advertenties op MP is er welgeteld jawel.. 1 met dit type glas) dus dat wordt op goed geluk de kringloop afstruinen.
Why does the universe keep testing me for autism, I've known it for 16 years. I don't need more proof
daantjuhhh schreef:Ik vind het ook asociaal om je kinderen op een zondag ochtend om half 8 buiten te gooien.
Lekker schreeuwen in de tuin.
Bloemetje75 schreef:De chauffeurs die bij de supermarkt komen leveren hebben weer schijt aan de afspraken over piepers uitzetten (nergens voor nodig om 6:15 want er zijn geen klanten nu) en maken weer hoop herrie met rolcontainers etc.
Dus maar weer ge-appt met de regio-manager.
We woonden hier een jaar of 15 in rust, tot de gemeente het een goed idee vond om een supermarkt in de achtertuin zo ongeveer te bouwen. Op 300 meter van een bestaande supermarkt aan dezelfde weg….
Helaas nu al ruim 2 jaar geluidsoverlast, eerst van de bouw en sindsdien van de leveringen.
Gisteren om 5:10 (ja op zondag) een hoop “gegooi” met rolcontainers, nu om 6:15 de piepers van de vrachtwagen.
MyWishMax schreef:Reclames over bh's voor grotere cupmaten. Ga je kijken, is het cup a tot en met d. Alleen de band kan je in grotere maten krijgen en de kleinste is 75. Dat heeft dus niks met grotere cupmaten te maken. Echt, waarom reclame maken voor iets wat je niet eens verkoopt... Ik vind een A geen grote cupmaat, zelfs niet met een grote omtrek. En een D valt ook mee, want die kan je overal krijgen, ook in zaken die juist niets verkopen voor grote cupmaten.
Sowieso valt het me de laatste tijd op dat er meer merken adverteren met bh's voor grotere cupmaten, waarbij ze eigenlijk adverteren voor sowieso grotere maten, maar juist geen grote cupmaat. Ik wil grote cupmaat en kleine omtrek,maar als je dan adverteer voor grote cupmaat moet je toch echt beginnen vanaf een E en groter.
fleurtjeuh schreef:MyWishMax schreef:Reclames over bh's voor grotere cupmaten. Ga je kijken, is het cup a tot en met d. Alleen de band kan je in grotere maten krijgen en de kleinste is 75. Dat heeft dus niks met grotere cupmaten te maken. Echt, waarom reclame maken voor iets wat je niet eens verkoopt... Ik vind een A geen grote cupmaat, zelfs niet met een grote omtrek. En een D valt ook mee, want die kan je overal krijgen, ook in zaken die juist niets verkopen voor grote cupmaten.
Sowieso valt het me de laatste tijd op dat er meer merken adverteren met bh's voor grotere cupmaten, waarbij ze eigenlijk adverteren voor sowieso grotere maten, maar juist geen grote cupmaat. Ik wil grote cupmaat en kleine omtrek,maar als je dan adverteer voor grote cupmaat moet je toch echt beginnen vanaf een E en groter.
Hier dus andersom het probleem..
Brede ribben maar niet bijzonder veel in de voorgevel.
Heb een B of een C, maar omtrek stopt vaak bij 90 en heb toch echt minstens 95 nodig, liever 100.
MyWishMax schreef:Alja schreef:Mijn dochter van zes afgezet op dagponykamp en ik was meer gespannen dan zijLijkt me spannend, ja! Hopelijk heeft ze een fantastische dag en kan jij de spanning wat loslaten