Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:29

Ik vind het ook asociaal om je kinderen op een zondag ochtend om half 8 buiten te gooien.
Lekker schreeuwen in de tuin.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:33

xPabloBokt schreef:
Heerlijke dag en avond gehad met familie en vriend, om het vervolgens te eindigen met mijn favoriete Lipton Ice Tea glas kapot omdat er een spin besloot zich naar beneden te laten zakken boven mijn glas en ik er zo van schrok dat ik mijn glas kapot sloeg/liet vallen tegen de keramische tuintafel.. -O-

Natuurlijk weer zo'n type dat nergens te vinden is (van de 38 advertenties op MP is er welgeteld jawel.. 1 met dit type glas :')) dus dat wordt op goed geluk de kringloop afstruinen.

Why does the universe keep testing me for autism, I've known it for 16 years. I don't need more proof :')

Wat voor glas? Ik heb zo'n originele van Lipton als het goed is ongebruikt in de kast staan!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 08:55

daantjuhhh schreef:
Ik vind het ook asociaal om je kinderen op een zondag ochtend om half 8 buiten te gooien.
Lekker schreeuwen in de tuin.

Die hebben wij dan weer, maar het is zeer irritant en asociaal. Ik probeer al uit te zoeken welke kinderen het nu zijn. Ze schreeuwen overigens ook wel eens dan in huis, maar dat hoor je net zo goed.

Maar ik moet zeggen alle vervelende buren waren op hetzelfde moment op vakantie. Afgelopen 3 weken was het heerlijk rustig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:07

Bloemetje75 schreef:
De chauffeurs die bij de supermarkt komen leveren hebben weer schijt aan de afspraken over piepers uitzetten (nergens voor nodig om 6:15 want er zijn geen klanten nu) en maken weer hoop herrie met rolcontainers etc.

Dus maar weer ge-appt met de regio-manager.
We woonden hier een jaar of 15 in rust, tot de gemeente het een goed idee vond om een supermarkt in de achtertuin zo ongeveer te bouwen. Op 300 meter van een bestaande supermarkt aan dezelfde weg….
Helaas nu al ruim 2 jaar geluidsoverlast, eerst van de bouw en sindsdien van de leveringen.
Gisteren om 5:10 (ja op zondag) een hoop “gegooi” met rolcontainers, nu om 6:15 de piepers van de vrachtwagen.

Niet elke vrachtauto kan het piepen afzetten.
Ik weet dat het bij de daf wel kan maar een paar MAN bij ons op het werk kun je het niet uitzetten.

Maar op zondag op dat tijdstip rolcontainers.
Eh nee dat vind ik ook niet okay

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:18

Ik vind het raar dat ze zo vroeg mogen lossen.

Mijn vriend werkt bij een bedrijf en dat zit er al 80 jaar of zo.
Maar zij mogen ivm geluidsoverlast niet eerder dan 7 uur laden of zelfs maar een vrachtwagen starten.
Dit doordat een nieuwe bewoner is gaan klagen. En ja daar vind ik wel wat van omdat iemand daar is gaan wonen terwijl dat bedrijf er al was.

Maar als je er al woont en er komt dan een nieuw bedrijf, dan vind ik het erg raar dat daar zo vroeg herrie gemaakt mag worden.
Zou daar met de buurt toch eens vaker meldingen van maken

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:28

Die chauffeurs kunnen er niks aan doen, je moet afspreken dat de winkel niet voor 7 uur (bijvoorbeeld) geleverd krijgt.. Mijn ouders hebben varkensschuren tegenover hun huis gekregen een aantal jaren geleden en zij mogen ook niet voor 7 uur voer geleverd krijgen ivm geluidsoverlast.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:36

Mijn nek zit weer gruwelijk irritant vast aan een kant. Ik vrees dat ik weer een afspraak bij de fysio kan maken.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 09:56

Paard wil maar niet gaan liggen -O- Of ze doet het al net op de momenten dat de camera eruit ligt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:02

Reclames over bh's voor grotere cupmaten. Ga je kijken, is het cup a tot en met d. Alleen de band kan je in grotere maten krijgen en de kleinste is 75. Dat heeft dus niks met grotere cupmaten te maken. Echt, waarom reclame maken voor iets wat je niet eens verkoopt... Ik vind een A geen grote cupmaat, zelfs niet met een grote omtrek. En een D valt ook mee, want die kan je overal krijgen, ook in zaken die juist niets verkopen voor grote cupmaten.

Sowieso valt het me de laatste tijd op dat er meer merken adverteren met bh's voor grotere cupmaten, waarbij ze eigenlijk adverteren voor sowieso grotere maten, maar juist geen grote cupmaat. Ik wil grote cupmaat en kleine omtrek,maar als je dan adverteer voor grote cupmaat moet je toch echt beginnen vanaf een E en groter.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:11

MyWishMax schreef:
Reclames over bh's voor grotere cupmaten. Ga je kijken, is het cup a tot en met d. Alleen de band kan je in grotere maten krijgen en de kleinste is 75. Dat heeft dus niks met grotere cupmaten te maken. Echt, waarom reclame maken voor iets wat je niet eens verkoopt... Ik vind een A geen grote cupmaat, zelfs niet met een grote omtrek. En een D valt ook mee, want die kan je overal krijgen, ook in zaken die juist niets verkopen voor grote cupmaten.

Sowieso valt het me de laatste tijd op dat er meer merken adverteren met bh's voor grotere cupmaten, waarbij ze eigenlijk adverteren voor sowieso grotere maten, maar juist geen grote cupmaat. Ik wil grote cupmaat en kleine omtrek,maar als je dan adverteer voor grote cupmaat moet je toch echt beginnen vanaf een E en groter.

Hier dus andersom het probleem..
Brede ribben maar niet bijzonder veel in de voorgevel.
Heb een B of een C, maar omtrek stopt vaak bij 90 en heb toch echt minstens 95 nodig, liever 100.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:11

Hele kleine ergernis.

In de middag in deze regio van alles afgesloten voor de tour du femme. Ook gaan de Olympische sporters vandaag van Rotterdam naar Scheveningen voor de huldiging, dus ook zelfde gebied... dus ook extra verkeer van de sporters maar ook fans voor de huldiging.
Dus als je ergens heen moet rond deze tijd is het chaos :')
Gelukkig maar een paar uur, maar heel handig is het niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:14

fleurtjeuh schreef:
MyWishMax schreef:

Hier dus andersom het probleem..
Brede ribben maar niet bijzonder veel in de voorgevel.
Heb een B of een C, maar omtrek stopt vaak bij 90 en heb toch echt minstens 95 nodig, liever 100.

Ja maar jij zou dus geen reclame aanklikken waar grote cupmaat de lokker is. Terwijl daar juist de omtrek groter was en de cupmaat absoluut niet.
Snap die bedrijven niet, want je krijgt dus juist niet de juiste klanten.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:15

Zowiezo klik ik geen reclames aan :')
Heb daar een hekel aan.
Als ik iets nodig heb, dan zoek ik het wel.
Zie ik iets interessants op een reclame, dan ga ik het googlen.
Maar nooit en te nimmer dat ik op de reclame klik _O-

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:27

Het gebiedsteam van mijn gemeente is echt zo langzaam. Ik heb 1 juli een aanvraag gedaan voor extra geld omdat ik het fysiek en mentaal niet aan kan om naast studeren ook nog te werken. Ik heb een doktersverklaring, recht op studiefinanciering en mijn bewijs van inschrijving bij de opleiding mee gestuurd. De gemeente heeft 8 weken om te reageren en ik heb nog helemaal niks ontvangen.

We kwamen er ook later pas achter dat de aanvraag ook via DigiD kon ipv een mail sturen, maar mijn moeder heeft het voor clienten (ze is bewindvoerder) via de mail gedaan en dat kwam ook goed
Laatst bijgewerkt door Polarize op 12-08-24 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:28

Zo letterlijk bedoel ik het ook weer niet qua reclame. Diezelfde tekst zie je op google. :+ Daar klik ik dan op, ja, je moet wat als je al maanden zoekt en niks geschikts kan vinden.

Het is gewoon dom van die zaken en dan snappen ze ook niks van marketing en juiste klanten aantrekken.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:31

Pff ik zeg tegen mn vriend, kun je proberen om de keuring vrijdag in de middag te plannen want dan hoef ik niet de hele dag vrij te nemen. Ja is goed.

Gelukt! We moeten rond 12 uur s middags daar zijn :+ _O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:36

Sintara schreef:
Pff ik zeg tegen mn vriend, kun je proberen om de keuring vrijdag in de middag te plannen want dan hoef ik niet de hele dag vrij te nemen. Ja is goed.

Gelukt! We moeten rond 12 uur s middags daar zijn :+ _O-

Heerlijk herkenbaar _O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:44

Bellen op speaker. Ten eerste, houdt je telefoon bij je oor of doe oortjes in. Ten tweede, we hebben letterlijk een belcel op elke etage _-:(

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 10:50

Bel ik de huisarts.. zijn ze met vakantie. Mag ik naar de vervangende huisarts. Ik haat dat. Mijn eigen kent mij en heel mn medische verleden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:19

Mijn dochter van zes afgezet op dagponykamp en ik was meer gespannen dan zij :(

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:22

Ik baal ervan dat ik na 9 dagen nog niet de vakantiekilo's ben kwijtgeraakt.. :(

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:23

Alja schreef:

:(:) Lijkt me spannend, ja! Hopelijk heeft ze een fantastische dag en kan jij de spanning wat loslaten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:38

MyWishMax schreef:
Alja schreef:

:(:) Lijkt me spannend, ja! Hopelijk heeft ze een fantastische dag en kan jij de spanning wat loslaten

Ik heb zelf ook een Manege gehad en weet nog als de dag van gisteren dat je altijd blij was als de dag was verlopen zonder ongelukken…

En dat zelfde ongemak voel ik nu ook, maar komt vast goed…
Ze had er veel zin in en vanmorgen gingen ze op de stokpaardjes dus dan kan er weinig gebeuren ;)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:42

Oh bij ons gaat het juist wel zonder ongelukken 99 procent van de tijd. Als er wat gebeurt is dat meestal niet tijdens de tijd dat ze met de paarden bezig zijn haha.

Maar snap je wel hoor!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-24 11:43

MyWishMax schreef:
Oh bij ons gaat het juist wel zonder ongelukken 99 procent van de tijd. Als er wat gebeurt is dat meestal niet tijdens de tijd dat ze met de paarden bezig zijn haha.

Maar snap je wel hoor!

Haha bedankt voor je steun ;)