Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:08

Dat dit echt zo'n luie zondag gaat worden , regen , lichaam die bedenkt dat vandaag wel een goede dag is om de rode vlag uit de hangen en niks op de planning.

Nou ja beter vandaag buikpijn terwijl ik niks hoef te doen , dan dat ik een volle werkdag voor de boeg heb zoals morgen.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:13

Brak

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 11:48

_San87_ schreef:
Maar een goede kapper zou dat ook laten zien voor er geknipt wordt.

Precies dit gebeurt bij mij dus. Laatst was ik het er niet mee eens hoeveel ze eraf wilde knippen en vroeg waarom ze dat wilde doen. Kreeg ik een hele duidelijke uitleg en mocht ze het alsnog doen.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:22

Wie komt er nu achter dat ze nog geen praktijkovereenkomst geüpload heeft voor volgend schooljaar? :') Ik hoop dat het allemaal goed komt hahaha ik voel me echt super dom nu, ik heb hem getekend en wel in mijn mail staan, maar ben gewoon vergeten hem in het juiste programma te zetten.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:34

Even los van het kapperstrauma, maar voor alleen 'dode' puntjes knippen naar de kapper gaan vind ik het erg duur, dat kan ik desnoods zelf wel. Maar ik laat het dus alleen knippen als het zo lang is dat ik er last van heb (meestal als het voorbij mijn bh bandje komt). Dode puntjes doe ik niet aan. Sowieso is al je haar dood, maar bedoeld men de gespleten puntjes en die heb ik eigenlijk niet eens zoveel of ik erger me er niet aan dat kan ook. Mijn haar zit echt elke dag in een staart, soms in een knot, en dat soort dingen zie je dus ook niet echt.

Wat ik vroeger dus verschrikkelijk vond aan de kapper is dat het nooit werd zoals op je voorbeeld plaatje, dat er altijd laagjes werden geknipt waardoor een staart onmogelijk werd en als ik de fotos terug kijk heb ik best wat keren behoorlijk voor aap gelopen met een nieuw kapsel.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:44

Weer een klassiek voorbeeld van ‘houd je kat verdómme binnen’: schijnbaar is de kat van een de buren van mijn vriend in het portiek gekomen waar mijn vriend woont. Er was niemand thuis, dus heeft de eigenaar de deur in getrapt (in overleg met VVE en politie blijkbaar) om zo z’n kat te kunnen halen. Dus glas kapot, deur dus eigenlijk zonder functie want nu kan iedereen zo dat portiek in.

Afbeelding

:x :x :x

Houd die beesten toch bij je.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:46

Whut? Wat een debiele actie, dat de VVE en politie hier toestemming voor geven :?.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:47

Ja is toch van de zotte? ‘Hoop op jullie begrip’ stond er op het briefje ook. Nou makker, wat denk je zelf.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:49

Berdien schreef:
Ja is toch van de zotte? ‘Hoop op jullie begrip’ stond er op het briefje ook. Nou makker, wat denk je zelf.

Nou echt hoor. Ik neem aan dat meneer het glas gaat vergoeden?

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:55

Wat een idioot zeg en wat vreselijk onverantwoordelijk naar zijn kat. Zo ongelooflijk asociaal.

Idd gewoon je katten binnen houden.
Laatst bijgewerkt door Avalanche op 23-07-23 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 12:55

Wtf mensen sporen echt niet. Dit is gewoon een risico dat je neemt als jij je kat los laat lopen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:01

Buiten dat, alsof dat dier daar niet kan wachten tot er wel iemand is …?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:03

Ja desnoods gooi je wat brokjes door de brievenbus naar binnen := Of je laat de VVE contact opnemen met de bewoners. Maar zo het glas in slaan/trappen?

Ik ben dol op katten, hier scharrelt er ook eentje rond. Maar houd. ze. bij. je.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:24

Ik zou er achteraan gaan denk ik... en navraag doen bij de woningbouw of hier inderdaad toestemming voor was want ik geloof dat eigenlijk niet.

Het lijkt mij ook best onwaarschijnlijk dat de woningbouw geen sleutel zou hebben van zo'n algemene deur, maar dat weet ik niet zeker. Het lijkt mij dat ze ook in geval van brand of een ander ongeval de algemene deur moeten kunnen openen voor bijvoorbeeld ambulance, politie, brandweer. Inbreekpoezen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:34

Lijk mij eigenlijk ook sterk dat de politie hier toestemming voor geef tenzij de kat medicatie nodig zou zijn wat van levensbelang is.

Zou alle gegevens doorgeven aan de woningbouw ook waar de beste meneer woon. Kunnen ze daar de rekening naar sturen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:38

Ik denk dat de eigenaar veel fantasie heeft.
Gewoon zelf ingetrapt en dat is het.
Niks toestemming.

Door geven aan woningbouw idd.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:52

Geen sprake van woningbouw :) Zijn eigen appartementen of particuliere verhuur. Daarom VVE. Die vast niet vanochtend bereikbaar waren :=

Vriend heeft de dader gesproken en aangedrongen op snelle reparatie.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 13:55

Sorry verkeerd gelezen!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:31

Mijn knie heeft een aardige oplawaai gehad. Ik sprong uit een busje (om de emmer water voor de pony heen) en kwam met mijn voet terecht op een redelijk grote steen tussen de kiezels. Top weekend zo. Hand blauw, knie een oplawaai :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:44

Ik erger mij aan het feit dat ik zo vreselijk weinig kan. Vorige week geopereerd aan mijn knie. Knie/been dubbel zo dik en bont en blauw. Oefeningen doen gaat ook zwaar …..

Afbeelding

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:44

Kookaburra schreef:
Mijn knie heeft een aardige oplawaai gehad. Ik sprong uit een busje (om de emmer water voor de pony heen) en kwam met mijn voet terecht op een redelijk grote steen tussen de kiezels. Top weekend zo. Hand blauw, knie een oplawaai :+

I feel you

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 14:51

Dat ik de laatste tijd met tegenzin naar mijn verzorgpony's ga terwijl ik dat helemaal niet wil en ik lig daar echt wakker van. Ligt ook echt niet aan de pony's. Ik verzorg al 15 jaar de pony's van de eigenaresse. 3 jaar geleden is de Tinker overleden. Al vrij snel kwam er een nieuwe "want oh hij lijkt zo veel op de oude!". Eigenlijk lijkt hij in niks op de oude en dat is der gewoon tegen gevallen. Ze kan alleen maar met haat over hem praten en wil niet in zien dat hij ook goede kanten heeft. Het doet gewoon pijn. De druppel was wel dat ik haar vol enthousiasme aan het vertellen was dat ik ging motor rijden en vervolgens terug krijg "dat ik dan mooi de ene hobby voor de andere kan in ruilen, want hij gaat weg". Die pony's betekenen echt alles voor me en dat weet ze.. als ik de mogelijkheid had, had ik ze alle 4 ingeladen en meegenomen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 15:10

Ik zie 'Kikkerlandtje' staan in een FB-reactie >;) ...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 15:11

_San87_ schreef:
Ik zie 'Kikkerlandtje' staan in een FB-reactie >;) ...

;(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-23 16:10

Bullebeest schreef:
Ik erger mij aan het feit dat ik zo vreselijk weinig kan. Vorige week geopereerd aan mijn knie. Knie/been dubbel zo dik en bont en blauw. Oefeningen doen gaat ook zwaar …..

[ [url=m/aJerTT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef! Dat van jou is nog een tik vervelender zo! Hopenlijk hersteld het snel!