Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 00:37

Merlen schreef:
Vriend had vandaag besloten zijn busje te verkopen om daarna een kleinere wagen aan te kopen en nog wat geld over te houden.
Dan gebeurt dit.
[ [url=m/oHNrxc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uitgeweken,in de sloot en op een verlichtingspaal beland.
Zoontje van 10 zat hier rechts vooraan.Hij heeft gelukkig enkel wat schrammen en een buil op zijn hoofd.

Oh god
Ondanks dat ik ook best veel pech heb.
Zal ik een beetje van mijn schaarse geluk jullie kant op sturen?

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 01:31

Sterkte San en Fleurtjuh :knuffel:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 08:59

Mijn zoon die dus net 5 boterhammen heeft zitten opeten maar nog meer wil eten. Hij is 8, wordt nog wat in de puberteit.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:00

Als hij een gezond gewicht heeft zou ik het niet erg vinden. Lekker laten eten. Beter zo dan gezeur omdat er niks in gaat s' ochtend.
Laatst bijgewerkt door LaPluche op 01-02-23 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:04

Rawr schreef:
Berdien schreef:
En nu ugly crying door de laatste aflevering van The Last of Us.

Yeah... ik heb een emotionele kater nu. Niet zo slim om deze net voor het slapen gaan te kijken. ;(

Echt hè ;( Wat een tranendal.

Jemig Merlen wat heftig! Gelukkig is het goed afgelopen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:29

wyoming schreef:
Mijn zoon die dus net 5 boterhammen heeft zitten opeten maar nog meer wil eten. Hij is 8, wordt nog wat in de puberteit.

:') Mijn kleizoon van 10 stouwt dat ook zo weg hoor :j
Vol bewondering naar zitten kijken _O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:34

Merlen schreef:
Vriend had vandaag besloten zijn busje te verkopen om daarna een kleinere wagen aan te kopen en nog wat geld over te houden.
Dan gebeurt dit.
Zoontje van 10 zat hier rechts vooraan.Hij heeft gelukkig enkel wat schrammen en een buil op zijn hoofd.

Poeh. Daar is hij goed van af gekomen. Eng hoor.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:43

Merlen schreef:
Dan gebeurt dit.

Wat een schrik :oo
Het idee dat jullie zoontje daar voorin zat!
Gelukkig mankeren ze verder niets -O-

Wpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 09:52

Geërgerd is een groot woord maar kennelijk is er iemand van de buren op bokt ( weet denk ik wel wie) en het gaat rond dat ik moet verhuizen vanwege mijn laatste bericht. Terwijl dat ging over de stalling..leuk..buren.. :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:21

Ik erger me steeds meer en meer aan mijn manager.
De dingen die tie doet en zegt... Die man heeft echt een psycholoog nodig.
Snap niet dat tie niet van zichzelf walgt. :r

Zal even 3 van de vele irritatiemomenten noemen.
1) Hij liegt echt alleen maar. Maar dan ook zo erg en over zulke simpele dingen dat tie zichzelf zo vaak vast banketstaaf.
2) Hij vond mijn reactie op t overlijden van mijn oma maar over emotioneel. Omdat ik wel een hele dag van slag was. Zei zelfs dat tie minder emotie zou tonen wanneer zn zoontje van 2 zou overlijden omdat tie toch al zoveel dood om zich heen heeft gehad.
3) Uitje met 2 afdelingen waar hij de leiding in had. Om vervolgens in het restaurant meerdere karafjes te jatten en er nog trots op zijn ook.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:44

Merlen die bus zit flink in elkaar.
Gelukkig lijkt de lichamelijke schade mee te vallen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:46

Rambogirl schreef:

1) Hij liegt echt alleen maar. Maar dan ook zo erg en over zulke simpele dingen dat tie zichzelf zo vaak vast banketstaaf.
2) Hij vond mijn reactie op t overlijden van mijn oma maar over emotioneel. Omdat ik wel een hele dag van slag was. Zei zelfs dat tie minder emotie zou tonen wanneer zn zoontje van 2 zou overlijden omdat tie toch al zoveel dood om zich heen heeft gehad.
3) Uitje met 2 afdelingen waar hij de leiding in had. Om vervolgens in het restaurant meerdere karafjes te jatten en er nog trots op zijn ook.

Waarom werk je daar dan nog?
Met deze markt, heb je zo een andere baan met hopelijk niet zo'n verschrikkelijke manager.

Ik erger me aan dat ik moet dweilen, ik wil niet :') Maar het is echt nodig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:47

Merlen schreef:
Dan gebeurt dit.

O jeetje zeg, da's niet misselijk! En wat zonde ook. Hoe gaat het met je zoontje nu? Sterkte daar!

Durf het bijna niet meer te zeggen na zo'n bericht, maar ik erger me toch echt aan de wind...

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:56

_Nancy schreef:
Rambogirl schreef:

Waarom werk je daar dan nog?
Met deze markt, heb je zo een andere baan met hopelijk niet zo'n verschrikkelijke manager.

Ik erger me aan dat ik moet dweilen, ik wil niet :') Maar het is echt nodig..

Omdat ik echt net een huis heb gekocht, nog middenin een verbouwing zit, en vorige week mn oma is overleden waardoor ik niet echt veel motivatie heb om het sollicitatieproces in te stappen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:20

Leuk! Die kraskaarten van de action.
Heb er al een paar gehad en tot nu toe niks gewonnen :')

Of dit nu een ergenis of een biecht is, dat weet ik niet.
Ik ben er wel bewust van dat ik er dus iets te vaak kom :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:29

Wat erg Merlen, gelukkig zijn ze zelf ok :oo

Klagen is nutteloos en niemand kan er wat mee, maar zaterdag tijdens het werken heb ik mijzelf weer overbelast en ik zit echt helemaal vast nu in mijn nek en schouders. Het is nu woensdag en het is nog steeds niet over |( het doet gelukkig niet meer zo'n pijn die het zaterdag deed (voor de kenners, zenuwpijn) maar ik kan nog steeds niks. Misschien moet ik maar geraniums gaan kopen, dan heb ik wat om achter te gaan zitten _-:(

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:32

Wetenschappelijke artikelen die je alleen via een mega omweg in kunt zien. Ik ga echt geen €40 per artikel betalen om er dan achter te komen dat ik er weer niks aan heb |o |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:49

4 Kittens vangen.

Maar eenmaal gevangen zijn ze super schattig. <3

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:02

Dat ik gisteren na een uurtje sporten met een groep spierpijn kreeg...
En pijn in de ellebogen/schouders, en vandaag er ook nog eens krachtverlies bij kreeg.
(Krachtoefeningen met de armen is voor mij funest door Chronische Pijn Kans)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:06

ontherun schreef:
Wetenschappelijke artikelen die je alleen via een mega omweg in kunt zien. Ik ga echt geen €40 per artikel betalen om er dan achter te komen dat ik er weer niks aan heb |o |o

Ik heb je een pbtje gestuurd met een minder legale weg, verder vind ik Google Scholar ook een aanwinst.

Als je dan je artikel ziet staan, staat er onder "Save" "cite" "Cited By" e"related Articles" en "All xx" versions.

Als je die "all xx versions" aanklikt, zit daar nog wel eens een PDFversie van de universiteitswebsite zelf of research gate achter!

Heeft me al veel moeite en gedoe bespaard!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:15

Ik kan niet meer zonder Google scholar inderdaad _O-

Vind het gewoon super irritant ook. Je moet enorm veel artikelen voor je opleiding opzoeken en leren gebruiken. En dan zit alles zowat achter een betaalmuur. Als student had ik dat geld niet, maar nu ook niet :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:21

ING storing.
Kan geen geld overschrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:33

ontherun schreef:
Ik kan niet meer zonder Google scholar inderdaad _O-

Vind het gewoon super irritant ook. Je moet enorm veel artikelen voor je opleiding opzoeken en leren gebruiken. En dan zit alles zowat achter een betaalmuur. Als student had ik dat geld niet, maar nu ook niet :')
Sowieso zit dat hele financiële systeem van de wetenschap natuurlijk verrot in elkaar. := Iemand krijgt via hun instituut/beurs/whatever (weinig) betaald om onderzoek te doen, levert dat onderzoek gratis aan aan tijdschriften en hun uitgevers, die er vervolgens dik op cashen. Dat je er iets voor betaalt - zeg 1 à 2 euro per artikel - omdat ook servers e.d. betaald moeten worden, à la, maar de huidige bedragen zijn absurd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:42

Vrachtwagen die een container op komt halen en dus moet laden. Maar ipv te wachten tot.ik langs ben met de auto trekt hij juist op en gooit hem voor me om op zijn gemak te gaan steken en daarna de container nog te moeten laden. En daarmee de hele weg te blokkeren.

Er reed serieus niemand achter me en nu moest ik bovenop de rem??? Ben maar omgedraaid, maar als hij 5 seconden gewacht had was ik er voorbij geweest.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:47

Ik erger mij aan mijn hoge pijngrens.
Donderdag begonnen met een beetje keelpijn, dacht dat gaat wel over en met paracetamol, tragitol en kamillethee met honing was het prima te doen. Zaterdag begon ik er ook nog wat benauwd naast te worden en begon mijn stem weg te vallen. Maar vannacht :oo Ik kreeg last van mijn kaken, oren, slijm, begon te kwijlen en ik kon nauwelijks meer slikken, vanmorgen zelfs koorts en als ik slik voel ik iets zitten :oo
Dus toch maar naar de huisarts en ik heb een dikke keelontsteking die om aan het slaan is maar een abces :oo
Nu zware antibiotica en hopen dat ik mij snel beter voel...