Telpeva schreef:@Moestuin ik moest vanochtend denken aan je berichten van eerder over de schapen, hoe is dat eigenlijk afgelopen? Zijn ze weer allemaal gezond en happy en hersteld?
Wat lief dat je er achter vraagt! Op het einde van de rit zijn er 5 gestorven. Uiteindelijk bleek de dierenarts flinke fouten te hebben gemaakt. Wij hebben ze hier nog op aangesproken en een klacht ingediend want en fouten maken en 5 schapen dood en voor bijna €1000 factureren… Niet ok! Uiteindelijk hebben wij gewoon de facturen moeten betalen. Op de klacht heb ik 3 weken terug een antwoord op gekregen. Eerst excuses dat het zo lang heeft geduurd voor ze er op terug kwamen (5 maand
) en daarin werd er wel toegegeven dat er fouten van hun uit zijn gemaakt, zij veel eerder andere medicatie hadden moeten verschaffen. Dat er miscommunicatie is geweest binnen het team en iedereen zijn eigenlijk behandeling opstartte zonder het dossier te bekijken. Maar een vergoeding zit er niet in. Ik heb laten weten dat ik het fijn vind dat ze hun fouten erkennen, maar dat wij ondertussen verder zijn gegaan met een andere dierenarts. Dit zijn ze nu (deeltje van de groep) We hebben nu nog 11 schapen, komen van 16 dus. Dus het is wel een flinke uitdunning en we kenden ze ook allemaal door en door. De 2 lievelingschapen van mijn man zijn onder meer overleden. Het heeft nog altijd zijn impact. Ik ben nog altijd erg panisch als er eentje eens wat apart doet ofzo.