Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arethe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:51

Ik ook, verschrikkelijk irritant.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 09:59

Hier ook en ik kan niet vinden hoe ik het uitschakel.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:00

Het is een bug waar iedereen last van heeft momenteel, die kun je zelf niet uitschakelen. :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:06

Halve nacht wakker gelegen door warmte en de hond. Uiteindelijk maar naar beneden gegaan en op de bank gaan liggen. Hond viel meteen in slaap en slaapt weer, ik heb uiteindelijk ook 4 uurtjes slaap gehad...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:08

Oh vandaar dat ik ineens van dat soort berichten op Facebook krijg.

Ik wil naar de moestuin, maar komt net een kat op schoot liggen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:11

@Moestuin ik moest vanochtend denken aan je berichten van eerder over de schapen, hoe is dat eigenlijk afgelopen? Zijn ze weer allemaal gezond en happy en hersteld?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:36

Ik heb meerdere keren moeten bellen met het CJIB omdat zij een fout hebben gemaakt die ze in eerste instantie niet toe hebben gegeven. Nu blijkt dat er kosten verbonden zijn aan dat nummer die niet binnen mijn telefoonabonnement vallen. Dat stond er niet bij in de brief en op de site vind je het alleen als je goed zoekt.
Ik geloof dat het ook niet genoemd wordt als je dat nummer belt.
Zij maken dus een (lompe) fout, het slachtoffer kan weer voor de kosten opdraaien.

(Het was geen doorkiesnummer waarbij een andere instantie je op kosten jaagt maar gewoon het CJIB zelf via het telefoonnummer in de brief)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:46

Telpeva schreef:
@Moestuin ik moest vanochtend denken aan je berichten van eerder over de schapen, hoe is dat eigenlijk afgelopen? Zijn ze weer allemaal gezond en happy en hersteld?

Wat lief dat je er achter vraagt! Op het einde van de rit zijn er 5 gestorven. Uiteindelijk bleek de dierenarts flinke fouten te hebben gemaakt. Wij hebben ze hier nog op aangesproken en een klacht ingediend want en fouten maken en 5 schapen dood en voor bijna €1000 factureren… Niet ok! Uiteindelijk hebben wij gewoon de facturen moeten betalen. Op de klacht heb ik 3 weken terug een antwoord op gekregen. Eerst excuses dat het zo lang heeft geduurd voor ze er op terug kwamen (5 maand :+ ) en daarin werd er wel toegegeven dat er fouten van hun uit zijn gemaakt, zij veel eerder andere medicatie hadden moeten verschaffen. Dat er miscommunicatie is geweest binnen het team en iedereen zijn eigenlijk behandeling opstartte zonder het dossier te bekijken. Maar een vergoeding zit er niet in. Ik heb laten weten dat ik het fijn vind dat ze hun fouten erkennen, maar dat wij ondertussen verder zijn gegaan met een andere dierenarts. Dit zijn ze nu (deeltje van de groep) We hebben nu nog 11 schapen, komen van 16 dus. Dus het is wel een flinke uitdunning en we kenden ze ook allemaal door en door. De 2 lievelingschapen van mijn man zijn onder meer overleden. Het heeft nog altijd zijn impact. Ik ben nog altijd erg panisch als er eentje eens wat apart doet ofzo.

Afbeelding

Afbeelding

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 10:57

Oehh ik vind schaapjes altijd zo cute! Rot dat het zo heeft moeten gaan, maar wel fijn dat het met hun in ieder geval weer de goede kant op gaat dat is denk ik toch het belangrijkste. Hopelijk nooit meer zulke narigheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 11:04

Ja zeker! Het heeft nog een nasleep gehad om de lammetjes ook (gaande van normale lammetjes bij geboorte tot echte mini’s of zwaar verzwakt) Daar zijn wij er ook nog wel enkele verloren, maar diegene die enkele dagen na de geboorte nog steeds leefden zijn er ook wel gewoon door geraakt en hebben het dan super gedaan! Ik ben echt enorm blij dat ze toch zo goed en zo snel zijn bijgetrokken. Die 2de foto, die ooi was zo zwak dat ze niet meer kon staan. Die hebben wij een week in de benen moeten helpen in een klein hokje zodat ze kon leunen tegen de zijkant om te eten en drinken.Afbeelding

Als je haar dan nu ziet <3 Echt blij dat ze zo is hersteld en ze er nog is! Nieuwe dierenarts is echt ook hands on. Minste twijfel gaat mest naar het labo. Kost wat meer maar daar zijn wij enkel blij mee!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 11:14

Dat het schijnbaar heel moeilijk is om de instructies van een dierenarts op te volgen.

Hond is van het weekend aangereden, gelukkig is ie oké maar wel wat wondjes en nog pijnstilling. Ivm de wondjes mag hij nog niet zwemmen, dus hij kan even niet los.

Was ik gisteravond weg, nog extra gezegd dat hij met zijn eten de pijnstiller moet hebben en dat ie niet mag zwemmen. Kom ik terug, zit er een natte, stinkende hond in de bench, die geen pijnstillers heeft gehad _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 11:18

Oh wow wat een verschil inderdaad zeg met dat ooitje!! fijn dat ze weer goed opgeknapt is <3

Pluisje was sneu voor de hond! duim dat er niks gaat ontsteken -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:34

Dat mijn werk een stel incapabele pubers zonder verantwoordelijkheidsgevoel heeft aangenomen en dat ze die in de zomervakantie een aantal weken zonder noemenswaardige supervisie aan hebben laten knoeien. Met dieren. Ja, dat ging dus niet goed }:0

Vandaag zou één van hen mij helpen, ik doe het liever zelf, maar prima. Hij had zijn taken af en had de stallen ook alvast maar afgesloten. Oké, verdacht >;) Gevraagd of hij de waterbakken schoon had gemaakt, ja dat had ie...

Hem naar huis laten gegaan onder het mom van "ik sluit verder wel af", bleek hij dus inderdaad het water niet gedaan te hebben. Ik ga zo slecht op liegen, helemaal als de dieren er de dupe van zijn -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:37

Dat ik net de schoonmaker heb ontslagen. :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:39

Captain schreef:
Dat ik net de schoonmaker heb ontslagen. :(

Oh nee waarom? :oo

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:47

Waarom is het zoooo moeilijk om zelf te zeggen dat je niet kan afspreken -O-
Ik word er zo gek van op dit moment, "oh nee gaat niet door ik kan niet meer" als ik het moet vragen hoe laat we gaan |o
Er is wel een ander feest die avond waar we wel naar toe kunnen maar ik heb er geen zin in dan.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:52

MarlindeRooz schreef:
Oh nee waarom? :oo

Ineens hele slechte communicatie.. :?

Hij liet altijd ruim van tevoren weten wanneer hij wilde komen. Ik ben redelijk flexibel, maar wil wel even graag weten een dag van tevoren ofzo wanneer je komt, dan zorg ik dat het huis opgeruimd is, alle spullen gewassen zijn en ik weg ben (vind het naar thuis zijn terwijl hij bezig is).

Toen had hij begin augustus ineens een dubbele afspraak.. Oke kan gebeuren, doe ik het deze week zelf even, geen probleem!
Die week daarna hoorde ik maar niets.. Dus het vrijdagochtend zelf weer even gedaan en hem ge-appt of hij nog kwam? En gevraagd of hij even minstens een dag van tevoren wil laten weten wanneer hij komt.

Kreeg ik pas 3 dagen later een reactie.
En vervolgens stuurde hij gisteren om 23:30 dat hij de komende twee weken met vakantie is.

:')

Dat wist je vorige week vast ook al wel. Dus heb gezegd dat ik het jammer vind maar het gebrek aan communicatie mij zodanig irriteert dat ik het dan liever zelf doe of iemand anders zoek.

Nu verwijt hij mij dat ik ook niet communiceer want hij had in juli weken niets van ons gehoord.
:')

Ik heb hem begin juli een berichtje gedaan dat we op vakantie gingen, en daarna nog een week vrij waren en daarna een puppy kregen dus dat ik hem een berichtje zou sturen wanneer we hem weer nodig hadden. Dat vond hij helemaal prima.
En nu dan toch ineens niet?

Oke doei. :')
Wel poedersuiker, want hij was snel en deed het goed, maar ach..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 12:56

Vervelend zeg! Ik zei ook altijd dat ik het een dag van te voren wilde weten, liever iets langer. Idd vanwege wat opruimen enzovoorts of als die niet kon wat anders regelen. Is vaak goed gegaan maar ook wel eens uur van te voren dat hij ineens wat anders had wat hij de week ervoor ook al wist :')

Wel jammer zeg, ga je op zoek naar een vervanger?

Stiekem hoort het hier neit, maar na het gedoe en bijna een maand geen hulp gehad te hebben komt er morgen 1. Ik heb alleen geen idee hoe lang en weet dus niet wat ik moet vragen dat ze doet. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:00

Ja we gaan wel weer op zoek want ik heb een hekel aan schoonmaken. :+
Wel lastig weer een goede vinden.. Let's see! :=

Wat fijn dat je morgen weer iemand hebt!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:05

In België regelen de meesten dat via een kantoor. Bestaat zoiets niet in Nederland?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:05

Ja jawel, maar dan kosten ze natuurlijk veel meer. {:}
Dit was gewoon iemand die het naast zijn [***] deed om te sparen voor zijn huis.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:06

Aja in België is dat met het systeem van dienstencheques super goedkoop en iedereen en alles goed verzekerd :) toch iets dat ze hier beter kunnen :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:14

Aan mijn collega die loopt te pushen dat ik meer moet bewegen. Ik beweeg al veel, wandelen en fietsen.
Ze trekt het zich aan dat ik niet zo'n gezonde leefstijl heb. Nu heb ik dat wel vind ik. Ik heb haar gezegd dat ik het heel irritant vind dat ze elke keer zo aan het pushen is.
Ze vond het ook haar probleem. Ik heb gezegd dat ze niet van mijn probleem haar probleem moet maken. En dat ik zelf wel uitmaak dat ik ga wandelen in het bos en meer ga fietsen.

Ze denkt overigens ook dat ik veel loop te snoepen en dat ik ook me eigen vol vreet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:18

Ze zijn hier met de weg of het spoor bezig, geen idee, maar nu hebben ze pauze en hebben die klote bouwvakkers hun achterlijke onfatsoenlijk onopgevoede reet op de moterkap van mijn auto gezet -:(- -:(- -:(- -:(-

Normaal wordt ik daar al niet gelukkig van, want welke idioot gaat er nou op de moterkap van een auto zitten? Daar is dat ding helemaal niet voor bedoeld!
Maar nu werd ik helemaal ongelukken, want ik heb die auto ingeruild voor een fiks bedrag en zit nou te wachten tot ik mijn nieuwe auto kan ophalen.

En als ik dan naar buiten loop en netjes vraag of ze niet meer op mijn auto willen zitten of er tegen aan willen lopen, want ik heb haar verkocht... Krijg je als antwoord: Herkenbaar.
WAAROM DOE JE HET DAN???????????????????????????????????????????????????????
Op die vraag had hij trouwens geen antwoord...

Maar ik heb zijn hoofd op een foto en de naam van het bedrijf, als ik ook maar iets van schade vind, dan hebben ze grote problemen!

*En nu diep ademhalen en rustig worden*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-22 13:19

Captain schreef:
Ja we gaan wel weer op zoek want ik heb een hekel aan schoonmaken. :+
Wel lastig weer een goede vinden.. Let's see! :=

Wat fijn dat je morgen weer iemand hebt!!

Tip van mij. Zet geen fb advertentie :')