Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Soepblik

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 09:47

Biecht: ik heb deze week twee paar schoenen gekocht terwijl ik niet van mezelf mocht.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 10:35

Soepblik schreef:
Biecht: ik heb deze week twee paar schoenen gekocht terwijl ik niet van mezelf mocht.

Er is niet zoiets als 'teveel schoenen' :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:04

MarlindeRooz schreef:
Dit heb ik achterover gedrukt... Het was zelfs nog geen eens 3 euro. _O-
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bergenes-h ... -10457999/

Oh, maar die is wel supertof! <3
Zo heb ik dit voorjaar een boodschap voor mijn vader vergeten te scannen bij de Jumbo. Had zelfs nog controle gehad :') . Was ook iets kleins, potje mayonaise ofzo. Ik kwam erachter toen ik op de rekening keek toen hij vroeg wat het gekost had. Nou, deze was dus gratis :+ .

@Soepblik: verkoop je 2 paar op Vinted ofzo, sta je weer quite O:)

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:42

1 paar komt al van vinted. :')

@snippergroen daar ben ik het zelf mee eens, mijn bankrekening echter niet.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 11:44

Ik heb ook wel eens gehad dat ik met meer de winkel uitliep dan dat ik afgerekend had. Was met kerstspullen bij de praxis. Ik had wat dingen in elkaar gezet op de band omdat dat beter paste op de band. Heeft het meisje achter de kassa alleen het buitenste gescand :x

Normaal zou ik er voor terug gegaan zijn alleen was ze meer met haar collega bezig dan met ons toen we aan het afrekenen waren dus dit keer niet gedaan :x

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 12:19

Ik heb ooit bij de hema 1 item zonder te betalen mee genomen. Bewust. Wel nadat ik 3x had gevraagd of ze het gescand had. Tja, sorry maar dan heb ik toch echt mijn best gedaan...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-22 12:57

Ik heb gewoon chronisch een gat in m'n hand en ik heb m'n kinderen er mee aangestoken want hun hobby is 'lekker shoppen'. Ze zijn 3 en 5 :')

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 18:04

Ik heb 11 maanden geleden een nieuwe auto besteld in de kleur Dolphin Grey.

Van de week begon ik ineens te twijfelen over de kleur. Dus ik ben vandaag naar de dealer gegaan om een andere kleur te bekijken. En nu wil ik mijn bestelling wijzigen naar Moonstone Grey :') Ik voel me echt een trut met een luxeprobleem

Moet alleen wachten op akkoord van de leasemaatschappij voor orderwijziging -O- Dus misschien is karma wel een bitch en wordt het afgewezen _O-

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-22 18:08

Ghostattack schreef:

Van de week begon ik ineens te twijfelen over de kleur. Dus ik ben vandaag naar de dealer gegaan om een andere kleur te bekijken. En nu wil ik mijn bestelling wijzigen naar Moonstone Grey :') Ik voel me echt een trut met een luxeprobleem

Moet alleen wachten op akkoord van de leasemaatschappij voor orderwijziging -O- Dus misschien is karma wel een bitch en wordt het afgewezen _O-

Eigenlijk toch wel een verademing dat met alle oliebol in de wereld je ook dit soort problemen kunt hebben. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 09:44

Anoniem: Mijn schoonmoeder en ik liggen elkaar totaal niet. Altijd steken onder water, verbelende sneren uitdelen, mij voor banketstaaf zetten, dingen verwijten, enz enz. Al bijna 10 jaar lang. Zij scheelt 14 jaar met haar man (dus schoonvader). Nu is er bij hem (helaas) dementie vastgesteld. Nu gaat ze vervroegd met pensioen, wat al de planning was. Maar ipv nu mooie reizen te gaan maken, gaat ze dus voor hem zorgen.
Ik vind het voor mijn schoonvader en man heel sneu!! Maar ik vind het voor haar wel karma :') . Toen ze me heel verdrietig vertelde dat ze nu al die mooie reizen en leuke dingen moest gaan missen, was ik van binnen heel hard aan het juichen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 10:37

fleurtjeuh schreef:
Anoniem: Mijn schoonmoeder en ik liggen elkaar totaal niet. Altijd steken onder water, verbelende sneren uitdelen, mij voor banketstaaf zetten, dingen verwijten, enz enz. Al bijna 10 jaar lang. Zij scheelt 14 jaar met haar man (dus schoonvader). Nu is er bij hem (helaas) dementie vastgesteld. Nu gaat ze vervroegd met pensioen, wat al de planning was. Maar ipv nu mooie reizen te gaan maken, gaat ze dus voor hem zorgen.
Ik vind het voor mijn schoonvader en man heel sneu!! Maar ik vind het voor haar wel karma :') . Toen ze me heel verdrietig vertelde dat ze nu al die mooie reizen en leuke dingen moest gaan missen, was ik van binnen heel hard aan het juichen.

Ik snap dit.

Ik gun mijn ex-schoonvader ook het allerslechtste. Mag misschien niet en als ze dit lezen :wave:. Maar wat heeft die naar gedaan tegen mij. :')

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-22 11:45

Ik heb 20 jaar nare dromen gehad over mijn voormalige schoonmoeder, nadat mijn man was overleden. Pas na haar overlijden is dat gestopt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:13

Mijn vriend gaat voor kerst en oud en nieuw terug naar zijn familie maar ben best geïrriteerd erover (laat ik niet blijken aan hem). De tickets zijn erg duur en we sparen voor een huis. Daarnaast zijn zijn ouders in al die jaren nog nooit hier geweest dus geen zin iedere keer geld te investeren om hun te zien. Hij weet dat ik niet naar familie wil en dus alleen zal zijn. voel me er een beetje kinderachtig over maar ben wel geïrriteerd :o

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 18:50

annepaardoes schreef:
Ghostattack schreef:

Eigenlijk toch wel een verademing dat met alle oliebol in de wereld je ook dit soort problemen kunt hebben. :')

Ja toch :)) Heb inmiddels bevestiging dat ie besteld is in Moonstone kleur! Nog 4 maanden wachten als ie niet weer uitgesteld wordt :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:18

Wij hebben de eerste kerst decoratie aangeschaft :')

Oh dat niet alleen.

Jaren lang is er geen kind aan de deur geweest.
En vandaag doen wij niet open. Wij zijn mooi in de Intratuin *\o/*

Had ook niks specifieks in huis, op mandarijnen na.

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:43

Biecht: Ik had de volwassenen moeten zijn op werk in mijn positie. Maar ik heb echt iemand heel "vriendelijk" aan iets herinnerd en extra info over gegeven na die grote mond die ik woensdag kreeg.

Passief agressieve neigingen de laatste tijd

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 14:17

We gaan vanavond uit eten met mijn schoonzus en haar man. Was mijn idee. Maar ik ben nu aan het werk, en nu in de herfst ben ik met grotendeels buitenwerken echt moe s avonds. Dus ik heb zooo geen zin. Gaan ook naar een all you can eat. Vind ik leuk als de kinderen mee gaan maar niet met enkel volwassenen....wil gewoon lekker zitten en bediend worden....

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 14:44

Wat do3 je jezelf aan.. :(:)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 15:42

JustMe8484 schreef:
We gaan vanavond uit eten met mijn schoonzus en haar man. Was mijn idee. Maar ik ben nu aan het werk, en nu in de herfst ben ik met grotendeels buitenwerken echt moe s avonds. Dus ik heb zooo geen zin. Gaan ook naar een all you can eat. Vind ik leuk als de kinderen mee gaan maar niet met enkel volwassenen....wil gewoon lekker zitten en bediend worden....

Er zijn ook 'All you can eat' restaurants waar je via een tablet of via je telefoon bestellingen kunt doen, wat dan aan tafel gebracht wordt. Hoef je niet te lopen. Die loop-restaurants vind ik persoonlijk helemaal niets, maar dat is natuurlijk ieder z'n smaak.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:21

Shenavallie schreef:
JustMe8484 schreef:

Er zijn ook 'All you can eat' restaurants waar je via een tablet of via je telefoon bestellingen kunt doen, wat dan aan tafel gebracht wordt. Hoef je niet te lopen. Die loop-restaurants vind ik persoonlijk helemaal niets, maar dat is natuurlijk ieder z'n smaak.

Dit is er helaas één waar je moet lopen. Restaurant was ook niet mijn keuze. Ik had op verjaardag eens voorgesteld samen uit eten te gaan, zonder kinderen. Zwager begon toen al over een leuk nieuw restaurant en ik moest de website echt even bekijken. (Ik vond het gewoon 1 van de zoveel, op zich prima, doen we met de kinderen vaak, dan is dat loopje altijd ideaal). Volgende dag waren we met kinderen en oma uit eten en toen werd de datum geprikt. Zwager zou wel reserveren, die wist een leuk restaurant, zou ons dan verassen met de keuze. Ik wist toen al welke het zou worden.
Dus kregen we van de week een appje hoe laat we waar moesten zijn...

En juist in deze setting vind ik het veel relaxter om rustig te zitten en te kletsen. Nu kan dan tenminste eens. Moeten we alsnog weer onderbreken om eten te halen.
Maar goed. Zal vast ook lekker en gezellig zijn hoor...

Ik heb er alleen echt nog even geen zin in. Lange drukke week, slechte nachten en dag werken. Plof net zo lief op de bank in mijn pyama :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 20:05

Justme sterkte!

Mijn biecht is dat ik met 15 min naar bed ga en dat op zaterdagavond :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:05

Snippergroen schreef:
In het kader van 'we hebben een biecht nodig' presenteer ik in een halfslachtige poging een nog niet helemaal een biecht, maar dit kan nog sappig gaan worden:

Mijn zusje zit in een slechte relatie. Na nu drie jaar aan kommer en kwel in een vierjarige relatie is mijn vader op het punt gekomen dat hij mijn zusje heeft gezegd dat ze het uit moet maken met haar vriend. Hoewel we altijd kritisch zijn geweest op de gebeurtenissen in mijn zusjes relatie en ze prima weet hoe we er over denken, zijn we altijd van het 'je moet het uitmaken' weggebleven. Het is immers helemaal niet aan ons, maar het kan zo echt niet verder. De uiteindelijke keuze ligt natuurlijk gewoon bij haar, maar weten dat vrijwel iedereen om je heen graag zou zien dat je het uitmaakt met je vriend is natuurlijk wel een ding.

We gaan over 1.5e week met het gezin op vakantie en de vriend van mijn zusje gaat mee. Hoewel hij wel al wat nattigheid voelt heeft die man echt geen idee in wat voor leeuwenhol hij zich gaat bevinden, en ik kan echt niet wachten :')

Overigens is mijn zusje 28 en haar vriend 31, dus het gaat hier niet om pubers ofzo. En als ze voor haar relatie kiest, zal ze niet ineens verstoten worden of iets. No worries :+ Maar met je schoonfamilie op vakantie terwijl je relatie op omvallen staat, lijkt me best intens :D

Voor de trouwe volgers van dit topic, de vakantie is live! Mijn broertje en ik hebben her en der al 5 euro's en zakken snoep ingezet voor 'gegarandeerde scrnario's' :'). We hebben een 18 vakkige bingokaart gemaakt voor deze vakantie en de situatie tussen mijn zusje en haar vriend en in iets meer dan 24uur kunnen we al 5 vakjes afstrepen :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-22 23:09

Oh no! We hebben meer info nodig, meer!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:23

Snippergroen schreef:
Snippergroen schreef:
In het kader van 'we hebben een biecht nodig' presenteer ik in een halfslachtige poging een nog niet helemaal een biecht, maar dit kan nog sappig gaan worden:

Mijn zusje zit in een slechte relatie. Na nu drie jaar aan kommer en kwel in een vierjarige relatie is mijn vader op het punt gekomen dat hij mijn zusje heeft gezegd dat ze het uit moet maken met haar vriend. Hoewel we altijd kritisch zijn geweest op de gebeurtenissen in mijn zusjes relatie en ze prima weet hoe we er over denken, zijn we altijd van het 'je moet het uitmaken' weggebleven. Het is immers helemaal niet aan ons, maar het kan zo echt niet verder. De uiteindelijke keuze ligt natuurlijk gewoon bij haar, maar weten dat vrijwel iedereen om je heen graag zou zien dat je het uitmaakt met je vriend is natuurlijk wel een ding.

We gaan over 1.5e week met het gezin op vakantie en de vriend van mijn zusje gaat mee. Hoewel hij wel al wat nattigheid voelt heeft die man echt geen idee in wat voor leeuwenhol hij zich gaat bevinden, en ik kan echt niet wachten :')

Overigens is mijn zusje 28 en haar vriend 31, dus het gaat hier niet om pubers ofzo. En als ze voor haar relatie kiest, zal ze niet ineens verstoten worden of iets. No worries :+ Maar met je schoonfamilie op vakantie terwijl je relatie op omvallen staat, lijkt me best intens :D

Voor de trouwe volgers van dit topic, de vakantie is live! Mijn broertje en ik hebben her en der al 5 euro's en zakken snoep ingezet voor 'gegarandeerde scrnario's' :'). We hebben een 18 vakkige bingokaart gemaakt voor deze vakantie en de situatie tussen mijn zusje en haar vriend en in iets meer dan 24uur kunnen we al 5 vakjes afstrepen :+

Mogen we de bingokaart en welke er al zijn afgevinkt? O:)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:26

Ik wil details!! En hoop dat je zusje er oké uitkomt.