Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Dit heb ik achterover gedrukt... Het was zelfs nog geen eens 3 euro.
https://www.ikea.com/nl/nl/p/bergenes-h ... -10457999/
Ghostattack schreef:Ik heb 11 maanden geleden een nieuwe auto besteld in de kleur Dolphin Grey.
Van de week begon ik ineens te twijfelen over de kleur. Dus ik ben vandaag naar de dealer gegaan om een andere kleur te bekijken. En nu wil ik mijn bestelling wijzigen naar Moonstone GreyIk voel me echt een trut met een luxeprobleem
Moet alleen wachten op akkoord van de leasemaatschappij voor orderwijzigingDus misschien is karma wel een bitch en wordt het afgewezen
fleurtjeuh schreef:Anoniem: Mijn schoonmoeder en ik liggen elkaar totaal niet. Altijd steken onder water, verbelende sneren uitdelen, mij voor banketstaaf zetten, dingen verwijten, enz enz. Al bijna 10 jaar lang. Zij scheelt 14 jaar met haar man (dus schoonvader). Nu is er bij hem (helaas) dementie vastgesteld. Nu gaat ze vervroegd met pensioen, wat al de planning was. Maar ipv nu mooie reizen te gaan maken, gaat ze dus voor hem zorgen.
Ik vind het voor mijn schoonvader en man heel sneu!! Maar ik vind het voor haar wel karma. Toen ze me heel verdrietig vertelde dat ze nu al die mooie reizen en leuke dingen moest gaan missen, was ik van binnen heel hard aan het juichen.
annepaardoes schreef:Ghostattack schreef:Ik heb 11 maanden geleden een nieuwe auto besteld in de kleur Dolphin Grey.
Van de week begon ik ineens te twijfelen over de kleur. Dus ik ben vandaag naar de dealer gegaan om een andere kleur te bekijken. En nu wil ik mijn bestelling wijzigen naar Moonstone GreyIk voel me echt een trut met een luxeprobleem
Moet alleen wachten op akkoord van de leasemaatschappij voor orderwijzigingDus misschien is karma wel een bitch en wordt het afgewezen
Eigenlijk toch wel een verademing dat met alle oliebol in de wereld je ook dit soort problemen kunt hebben.
JustMe8484 schreef:We gaan vanavond uit eten met mijn schoonzus en haar man. Was mijn idee. Maar ik ben nu aan het werk, en nu in de herfst ben ik met grotendeels buitenwerken echt moe s avonds. Dus ik heb zooo geen zin. Gaan ook naar een all you can eat. Vind ik leuk als de kinderen mee gaan maar niet met enkel volwassenen....wil gewoon lekker zitten en bediend worden....
Shenavallie schreef:JustMe8484 schreef:We gaan vanavond uit eten met mijn schoonzus en haar man. Was mijn idee. Maar ik ben nu aan het werk, en nu in de herfst ben ik met grotendeels buitenwerken echt moe s avonds. Dus ik heb zooo geen zin. Gaan ook naar een all you can eat. Vind ik leuk als de kinderen mee gaan maar niet met enkel volwassenen....wil gewoon lekker zitten en bediend worden....
Er zijn ook 'All you can eat' restaurants waar je via een tablet of via je telefoon bestellingen kunt doen, wat dan aan tafel gebracht wordt. Hoef je niet te lopen. Die loop-restaurants vind ik persoonlijk helemaal niets, maar dat is natuurlijk ieder z'n smaak.
Snippergroen schreef:In het kader van 'we hebben een biecht nodig' presenteer ik in een halfslachtige poging een nog niet helemaal een biecht, maar dit kan nog sappig gaan worden:
Mijn zusje zit in een slechte relatie. Na nu drie jaar aan kommer en kwel in een vierjarige relatie is mijn vader op het punt gekomen dat hij mijn zusje heeft gezegd dat ze het uit moet maken met haar vriend. Hoewel we altijd kritisch zijn geweest op de gebeurtenissen in mijn zusjes relatie en ze prima weet hoe we er over denken, zijn we altijd van het 'je moet het uitmaken' weggebleven. Het is immers helemaal niet aan ons, maar het kan zo echt niet verder. De uiteindelijke keuze ligt natuurlijk gewoon bij haar, maar weten dat vrijwel iedereen om je heen graag zou zien dat je het uitmaakt met je vriend is natuurlijk wel een ding.
We gaan over 1.5e week met het gezin op vakantie en de vriend van mijn zusje gaat mee. Hoewel hij wel al wat nattigheid voelt heeft die man echt geen idee in wat voor leeuwenhol hij zich gaat bevinden, en ik kan echt niet wachten
Overigens is mijn zusje 28 en haar vriend 31, dus het gaat hier niet om pubers ofzo. En als ze voor haar relatie kiest, zal ze niet ineens verstoten worden of iets. No worriesMaar met je schoonfamilie op vakantie terwijl je relatie op omvallen staat, lijkt me best intens
Snippergroen schreef:Snippergroen schreef:In het kader van 'we hebben een biecht nodig' presenteer ik in een halfslachtige poging een nog niet helemaal een biecht, maar dit kan nog sappig gaan worden:
Mijn zusje zit in een slechte relatie. Na nu drie jaar aan kommer en kwel in een vierjarige relatie is mijn vader op het punt gekomen dat hij mijn zusje heeft gezegd dat ze het uit moet maken met haar vriend. Hoewel we altijd kritisch zijn geweest op de gebeurtenissen in mijn zusjes relatie en ze prima weet hoe we er over denken, zijn we altijd van het 'je moet het uitmaken' weggebleven. Het is immers helemaal niet aan ons, maar het kan zo echt niet verder. De uiteindelijke keuze ligt natuurlijk gewoon bij haar, maar weten dat vrijwel iedereen om je heen graag zou zien dat je het uitmaakt met je vriend is natuurlijk wel een ding.
We gaan over 1.5e week met het gezin op vakantie en de vriend van mijn zusje gaat mee. Hoewel hij wel al wat nattigheid voelt heeft die man echt geen idee in wat voor leeuwenhol hij zich gaat bevinden, en ik kan echt niet wachten
Overigens is mijn zusje 28 en haar vriend 31, dus het gaat hier niet om pubers ofzo. En als ze voor haar relatie kiest, zal ze niet ineens verstoten worden of iets. No worriesMaar met je schoonfamilie op vakantie terwijl je relatie op omvallen staat, lijkt me best intens
Voor de trouwe volgers van dit topic, de vakantie is live! Mijn broertje en ik hebben her en der al 5 euro's en zakken snoep ingezet voor 'gegarandeerde scrnario's'. We hebben een 18 vakkige bingokaart gemaakt voor deze vakantie en de situatie tussen mijn zusje en haar vriend en in iets meer dan 24uur kunnen we al 5 vakjes afstrepen