Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 17:36

Peelie schreef:
Ik vond de vraag wel origineel, in de zin van dat mij nog nooit zoiets gevraagt is.

Hij vond hem zelf duidelijk ook erg origineel, had het toch een keertje aan zichzelf moeten vragen :+

Zonnetje81

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 17:59

Ik kom niet bij….
Maar goed ik kom al niet toe aan een eerste date dus laat staan een derde. :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:05

Ik dacht laat ik niet bekrompen zijn en een chauffeur liken maar ik haak weer af. En nee ik generaliseer niet. Gewoon met een knipoog.

Ter info hij heeft een huis op aruba. Hij moet daar naar toe voor:

Citaat:
Ja moet wel .onderhout

Me ook woon daat nu ook nog maar bij zen nieuwe vriendin ingetrokken

Dus dat huis sta leeg nu

Nee hou het wel

Citaat:
Ben nu ook even bezig met me boot ik ap je zo goed.keek even op tinder.en zag je staan .dus reageerde even

Citaat:
Ow lees het verkeerd .nee vandaag lig ik niet op de bank..moes vandaag er wel uit .want moes me boot af maken voor het spuiten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:19

Zonnetje81 schreef:
Ik dacht laat ik niet bekrompen zijn en een chauffeur liken maar ik haak weer af. En nee ik generaliseer niet. Gewoon met een knipoog.

Citaat:
Ja moet wel .onderhout

Dus dat huis sta leeg nu

Nee hou het wel

Citaat:
Ben nu ook even bezig met me boot ik ap je zo goed.keek even op tinder.en zag je staan .dus reageerde even

Citaat:
Ow lees het verkeerd .nee vandaag lig ik niet op de bank..moes vandaag er wel uit .want moes me boot af maken voor het spuiten

Aiii dan ben ik ook gelijk klaar :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:24

Om te janken :x

En ik kan ook behoorlijk wat spelfouten maken, maar dit is gewoon lui.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:37

Denk je dat dit luiheid is?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:40

Ik zie dit niet als luiheid maar als een bepaald niveau :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:40

Nee, gewoon niet geschoold.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:53

Nee dit is geen luiheid, maar gewoon niet kunnen schrijven..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 18:59

Oh daar ben ik echt meteen mee klaar. Dat komt zo ongelooflijk dom over.

Tip: neem je date mee naar het theater/cabaret. Als hij dan de grappen niet snapt dan weet je ook al genoeg.
Maar dit schrijfniveau is wel dieptriest. Hoeft heus geen universitair geschoold iemand te zijn maar dit is wel erg.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:04

:x Wat erg!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 21:58

Oh wat ergggg, de manier waarop mensen appen is zó belangrijk voor mij hahaha. Dat kan echt maken of breken.. Ik vind bellen of facetimen ook vele malen leuker :D

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 01:02

:') Haha dat is idd wel erg.

Ik heb vandaag een leuke date gehad en hij is net weg. Hadden eerst drankje gedaan, uiteindelijk wat gegeten en heel veel gepraat. Hij vroeg ook al voor een volgende date :D

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:02

Zonnetje81 schreef:

Citaat:
Ja moet wel .onderhout

Dus dat huis sta leeg nu

Nee hou het wel

Citaat:

Citaat:

Oeh, ik knapte hier ook gelijk op af.

Maar ik heb mijn huidige man ook uit het wild geplukt, en niet op tinder. En blijkt dat hij ook niet deftig kan schrijven. Zo dyslectisch als de pest en leest en schrijft ook niet graag. Hoe cringy ik het ook vind, het wil echt niets zeggen over hemzelf of over zijn niveau :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:07

Ik vind dat ook wel een lastige hoor en ook een nadeel van Tinder.. Ik ken managers die ook slecht schrijven, maar dus echt wel een flinke baan en opleiding hebben. Ken ook een jongen uit de bouw, aardige jongen, enorm bereisd en veel levenservaring, ondernemer, maar kan ook niet schrijven. Tja, wat zegt het dan over iemand he..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 09:11

Ja klopt het is lastig maar goed ik kan er toch niet elke dag naar kijken en ontcijferen. Een vriendin is ook erg maar zeker niet zoooo erg.

Nu contact met een bedrijfseconoom dat typt wat beter :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 10:13

Citaat:
Maar ik heb mijn huidige man ook uit het wild geplukt, en niet op tinder. En blijkt dat hij ook niet deftig kan schrijven. Zo dyslectisch als de pest en leest en schrijft ook niet graag. Hoe cringy ik het ook vind, het wil echt niets zeggen over hemzelf of over zijn niveau

Toen ik het las dacht ik:"ik schrijf niks". Maar mijn man kan ook niet deftig schrijven alleen kwam ik daar pas heel laat achter. _O- precies zoals in de quote beschreven is.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 21:53

Nou mijn dateleven is weer in stilwater beland, helaas. Na 5 dates was de koek blijkbaar op, en eerlijk gezegd... Ik ben er wel weer even klaar mee voor nu. [Dit zeg ik wel vaker, maar gewoon het gevoel dat je er even geen zin in hebt: nieuw iemand leren kennen, stress hoe en wat, de hele rambam]

En nee heb geen definitief woord gehad van hem dat het over is. Maar als ik élk gesprek moet beginnen, of alleen een reactie of een bericht krijg van hem als ik een whatsapp statusfoto post dan heb je duidelijk geen interesse. Inmiddels gaat het sinds van voor de vorige date al zo, en twijfelde ik nogal [zoals ik hier ook had aangegeven betreft hoeveel contact etc] of ik er wel mee door wilde gaan, maar nu ik alweer geen reactie krijg als ik wat zeg/aangeef en ik alweer 3 dagen 0 heb gehoord denk ik ook bij mezelf van "jij bent gekkk, je verdient beter"..

Inmiddels ook gezien dat hij weer lekker actief aan het swipen is op tinder dus dat ben ik ook weer gaan doen. Absoluut geen behoefte aan iemand die me aan een lijntje wil houden voor de seks, daar zoek ik gewoon niet naar. Jammer maar helaas. :n

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 21:56

Oh nee dat klinkt niet echt leuk!!! Weg ermee.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:24

Balen, vervelend ook dat het zo gelopen is. Snap wel dat je er even klaar mee bent, het komt wel weer.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:54

Wat jammer dat het zo gelopen is.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 22:59

Mijn vriend kan ook zowat als analfabeet door soms, maar dat komt omdat hij sommige Nederlandse woorden echt heel moeilijk vindt om te schrijven. :=
In Engels en Duits heeft hij dat totaal niet, en heeft ook graag dat ik hem corrigeer als iets fout is.
Maar dan krijg je mijn “tekortkoming “; ik ben er zo aan gewend dat ik het normaal doorlees. _O-
Alleen dit is vele malen beter dan de berichten hierboven. :=

Outofthewoods, gelijk heb je hoor! Maar echt niet leuk als dingen zo gaan, wees dan gewoon eerlijk…

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 10:50

Wat vervelend dat het zo gelopen is. Ik zou het ook echt niet fijn vinden om zo behandeld te worden.

Hier gaat het wel echt heel fijn. Na onze date zaterdag hebben we elkaar zondag ook gezien. Hij is echt zo ontzettend leuk! Ik ben echt helemaal verliefd <3 Ik heb echt nooit gehad dat ik zo’n connectie met iemand heb. We hebben echt heel veel gemeen, maar gelukkig zijn er ook genoeg verschillen tussen ons om het interessant te houden. Heb echt zo’n zin om hem vrijdagochtend weer even te zien en ben echt heel benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 10:54

Jammer Outofthewood! Maar goed dat je voor jezelf kiest, dit is niet iemand die volledig voor je gaat :(:)
Heerlijk Lolacabana! <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 14:10

Oh wat fijn Lolacobana! En zo herkenbaar ook, echt heel bijzonder dit <3

Hier dus ook nog helemaal verliefd, en zaterdag blijft ie voor het eerst bij mij slapen. De jongste is logeren bij opa, de 2 anderen gaan ws ook weg maar dat hoeft niet (hun keuze).
Maar dan gaan we dus weer naar de club en zijn pas om 03.00 hier: om dan nog verder naar Groningen te rijden (2 uur) is echt een beetje te gek.
Dag erna gaat ie mee naar mijn vader, ff kennis maken (ook met de jongste) en daarna weer terug en helpt ie me met een aantal meubels in elkaar zetten.

Out of the wood: wat ontzettend jammer! Maar idd begrijpelijk dat je hier niet aan blijft trekken..