Peelie schreef:Ik vond de vraag wel origineel, in de zin van dat mij nog nooit zoiets gevraagt is.
Hij vond hem zelf duidelijk ook erg origineel, had het toch een keertje aan zichzelf moeten vragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja moet wel .onderhout
Me ook woon daat nu ook nog maar bij zen nieuwe vriendin ingetrokken
Dus dat huis sta leeg nu
Nee hou het wel
Citaat:Ben nu ook even bezig met me boot ik ap je zo goed.keek even op tinder.en zag je staan .dus reageerde even
Citaat:Ow lees het verkeerd .nee vandaag lig ik niet op de bank..moes vandaag er wel uit .want moes me boot af maken voor het spuiten
Zonnetje81 schreef:Ik dacht laat ik niet bekrompen zijn en een chauffeur liken maar ik haak weer af. En nee ik generaliseer niet. Gewoon met een knipoog.
Ter info hij heeft een huis op aruba. Hij moet daar naar toe voor:Citaat:Ja moet wel .onderhout
Dus dat huis sta leeg nu
Nee hou het welCitaat:Ben nu ook even bezig met me boot ik ap je zo goed.keek even op tinder.en zag je staan .dus reageerde evenCitaat:Ow lees het verkeerd .nee vandaag lig ik niet op de bank..moes vandaag er wel uit .want moes me boot af maken voor het spuiten
Zonnetje81 schreef:Ik dacht laat ik niet bekrompen zijn en een chauffeur liken maar ik haak weer af. En nee ik generaliseer niet. Gewoon met een knipoog.
Ter info hij heeft een huis op aruba. Hij moet daar naar toe voor:Citaat:Ja moet wel .onderhout
Dus dat huis sta leeg nu
Nee hou het welCitaat:Ben nu ook even bezig met me boot ik ap je zo goed.keek even op tinder.en zag je staan .dus reageerde evenCitaat:Ow lees het verkeerd .nee vandaag lig ik niet op de bank..moes vandaag er wel uit .want moes me boot af maken voor het spuiten
Citaat:Maar ik heb mijn huidige man ook uit het wild geplukt, en niet op tinder. En blijkt dat hij ook niet deftig kan schrijven. Zo dyslectisch als de pest en leest en schrijft ook niet graag. Hoe cringy ik het ook vind, het wil echt niets zeggen over hemzelf of over zijn niveau