Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:46

[***] schreef:
Helaas gaat in de neus helemaal niet bij mij :( dat is een trigger voor heftige paniek waarbij ik ook een gevaar ben voor mezelf en mijn omgeving. Ik zie of hoor niks meer, ik kan alleen denken aan vluchten. Wie in de weg staat moet met geweld aan de kant. Ik zie geen rode stoplichten, treinspoor, snelwegen...
Vervolgens duurt het een dag of 3 voor ik bij ben gekomen. Dan is de testuitslag niet meer geldig, dus ik kan nog steeds niet naar het evenement.

Ik moest van de zomer testen voor toegang in Oostenrijk. En die deden alleen in mijn mond. Dan zou dit in Nederland toch ook mogelijk zijn?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:47

Zebrastreep schreef:
Volgens mij las ik dat ze bij testen voor toegang minder ver de neus in gaan althans las het hier laatst ergens op een forum. Mijn zusje benoemde dit ook. Ik moet eind maart een test voor toegang laten doen ik ben benieuwd

Klopt, ze gaan alleen in je neus en helemaal niet zo diep als bij de GGD!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:49

nicole_floor schreef:
[***] schreef:
Helaas gaat in de neus helemaal niet bij mij :( dat is een trigger voor heftige paniek waarbij ik ook een gevaar ben voor mezelf en mijn omgeving. Ik zie of hoor niks meer, ik kan alleen denken aan vluchten. Wie in de weg staat moet met geweld aan de kant. Ik zie geen rode stoplichten, treinspoor, snelwegen...
Vervolgens duurt het een dag of 3 voor ik bij ben gekomen. Dan is de testuitslag niet meer geldig, dus ik kan nog steeds niet naar het evenement.

Ik moest van de zomer testen voor toegang in Oostenrijk. En die deden alleen in mijn mond. Dan zou dit in Nederland toch ook mogelijk zijn?

Helaas niks mogelijk. En na donderdag bij de GGD durf ik het ook niet meer aan.
In Nederland kun je in de stront zakken als je niet binnen de normale werkwijze past.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-22 23:58

Zertab schreef:
Zebrastreep schreef:
Volgens mij las ik dat ze bij testen voor toegang minder ver de neus in gaan althans las het hier laatst ergens op een forum. Mijn zusje benoemde dit ook. Ik moet eind maart een test voor toegang laten doen ik ben benieuwd

Nu vindt ik een pcr test ook meevallen dus dan wordt een testen voor toegang een eitje.

En zelftesten dan sushi123? Ik ben er daardoor wel aan gewend geraakt dat ik er minder panisch om doe. De allereerste keer heb ik even mijn auto langs de kant gezet om even bij te komen. Ik kreeg de slappe lach puur van de zenuwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:02

Zebrastreep schreef:
Zertab schreef:

Nu vindt ik een pcr test ook meevallen dus dan wordt een testen voor toegang een eitje.

En zelftesten dan sushi123? Ik ben er daardoor wel aan gewend geraakt dat ik er minder panisch om doe. De allereerste keer heb ik even mijn auto langs de kant gezet om even bij te komen. Ik kreeg de slappe lach puur van de zenuwen

Zelftesten gaat soms wel goed, maar niet als er iemand bij is in ieder geval. Dan is de spanning te hoog.
Maar met zelftest kom je er niet in met 1G :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:09

Zertab schreef:
Zebrastreep schreef:

Alleen in je neus? Vriendin van me moest zich meerdere keren per week laten testen voor toegang maar die heeft gewoon neus en keel altijd. Omikron is toch alleen via de keel ook te vinden?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:16

Omikron komt ook in de neus voor, het wordt alleen minder snel gevonden :j

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:18

Urbanus schreef:
Moet dat testen voor toegang ook als je geboosterd bent?

Annet, is dit nog steeds dezelfde jongen als in het liefdesverdriet topic?

Even klagen maar heb serieus echt 6 dozen Rituals gekregen. Zit ook nog van die poedersuiker handzeep in.

Ik vind het best wel lekker af en toe maar 6!!!! dozen.

Op markplaats zetten is ook zo respectloos.

Ruilen? Ik heb nog een golden pear van lush in de aanbieding, een fles superzoete baileys (fristy style) die ik niet ga drinken en 3 choco repen met sinaasappel als ruil...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:18

Edit; was niet helpend.
Laatst bijgewerkt door corinep op 27-02-22 00:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:19

Helaas niks mogelijk. En na donderdag bij de GGD durf ik het ook niet meer aan.
In Nederland kun je in de stront zakken als je niet binnen de normale werkwijze past.[/quote]

Schrale troost, de pandemie is bijna ten einde.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:20

Rytir schreef:
Urbanus schreef:
Moet dat testen voor toegang ook als je geboosterd bent?

Annet, is dit nog steeds dezelfde jongen als in het liefdesverdriet topic?

Even klagen maar heb serieus echt 6 dozen Rituals gekregen. Zit ook nog van die poedersuiker handzeep in.

Ik vind het best wel lekker af en toe maar 6!!!! dozen.

Op markplaats zetten is ook zo respectloos.

Ruilen? Ik heb nog een golden pear van lush in de aanbieding, een fles superzoete baileys (fristy style) die ik niet ga drinken en 3 choco repen met sinaasappel als ruil...

:')

En het stomme is dus dat ik een boekenlijst heb gegeven maar alles duurt gewoon weken voor het hier is.

fiets mijn leven, echt.

Niobe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 01:32

Ik moest vandaag ook ergens testen voor toegang en ik kreeg een soort van dikke stift, die hoefde ik alleen maar 5x in elk neusgat rond te draaien.
Dat was echt dikke prima. Ik was zo bang dat ze in mijn keel gingen wroeten, dat vind ik dus weer zo erg

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 03:33

Dat mijn hart weer eens aan het spoken is en ik dus weer in het ziekenhuis lig -O- hoop echt dat k snel het traject voor een transplantatie kan starten. Ben er flauw van.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 07:30

Zolder aan het opruimen, dus zooi op marktplaats en Facebook gezet. Hoeveel mensen ik al niet heb gehad die UPS of Fedex langs willen sturen..... Super irritant. Krijg je heel de tijd mensen die interesse hebben (denk je) en dan dat :+

En dan ook echt voor een tafeltje van 10 euro enz...

Zouden daar nou echt nog veel mensen intrappen? Zeker als je voor 1 artikel 5 van zulke berichten krijgt... Niet echt betrouwbaar of geloofwaardig meer...

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 07:42

Verkouden

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 08:10

Lag pas na/rond 2uur in bed en ben nu wakker. Betwijfel of ik überhaupt al nuchter ben man :7

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 08:23

Voor de 7de keer deze week de wekker om 6 uur omdat vriend moet werken of naar het ziekenhuis moet.. En ik ben dan dus gewoon klaar wakker en slaap ook niet weer. ^)

Met een beetje mazzel kunnen we woensdag dan een keer weer iets langer slapen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 08:54

Optijd mijn wekker gezet zodat ik vroeg kon gaan zwemmen...

Heb ik weer een doof gevoel bij mijn heup. Oftewel... Ik moet weer gas terug nemen -O-
Doei zwemmen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 09:50

Aanpak ring zuid hier in Groningen. Sinds vrijdagavond is het Julianaplein echt definitief dicht en nu word het voor ons wel heel echt, wat blijkbaar ook inhoud op zondagochtend om half 7 (buurvrouw zelfs een uur eerder) wakker worden van zeer harde geluiden als in dat er op staal geslagen word.. Het is ook gewoon weekend hoor _-:(
En dan het besef er bij dat het nu echt is begonnen voor mij en dat ik oprecht bang ben of en hoe ik dit ga trekken. Het Julianaplein is letterlijk naast mijn huis en voorheen waren ze steeds verderop bezig dus had ik niet heel veel last van maar nu is het echt dichtbij kan ik er niet meer onderuit. Had zo gehoopt dat ik voor dit zou gebeuren verhuisd zou zijn (met dank aan mijn "vriend" die me opgehouden heeft om te kunnen gaan verhuizen want we zouden tenslotte gaan samenwonen).

Ik ben door de jaren heen steeds gevoeliger geworden voor geluid en wil gewoon rust anders word ik echt gek en daarnaast zit ik nu dus ook nog steeds alle dagen thuis. Heb er gewoon nu al buikpijn van wetende dat dit maanden zo doorgaat hier in de wijk...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:22

Kun je geen noise cancelling oordoppen in doen? :) Ik zou ook gek worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:28

Captain schreef:
Kun je geen noise cancelling oordoppen in doen? :) Ik zou ook gek worden!

Ben bang dat ik die dan hele dagen in moet doen en na een paar uur slapen met oordoppen in (overigens ook hele goeie komt geen geluid doorheen) heb ik al last van m'n oren |( komende woensdag weer een gesprek voor eventuele werk ervaring plek dus ik hoop nu extra dat het iets is :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 10:55

Ze vroegen bij de Starbucks nog of ik nog een extra shot koffie wilde.

Is het zo duidelijk dat ik aan de verkeerde kant van de twintig zit, carnaval heb gevierd en amper 5 uur heb geslapen en daar niet zo goed tegen kan als vroeger? Idem dito voor de hoeveelheid drankjes.

Ik word oud ;(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 11:00

Annet_Dottie schreef:
Aanpak ring zuid hier in Groningen. Sinds vrijdagavond is het Julianaplein echt definitief dicht en nu word het voor ons wel heel echt, wat blijkbaar ook inhoud op zondagochtend om half 7 (buurvrouw zelfs een uur eerder) wakker worden van zeer harde geluiden als in dat er op staal geslagen word.. Het is ook gewoon weekend hoor _-:(
En dan het besef er bij dat het nu echt is begonnen voor mij en dat ik oprecht bang ben of en hoe ik dit ga trekken. Het Julianaplein is letterlijk naast mijn huis en voorheen waren ze steeds verderop bezig dus had ik niet heel veel last van maar nu is het echt dichtbij kan ik er niet meer onderuit. Had zo gehoopt dat ik voor dit zou gebeuren verhuisd zou zijn (met dank aan mijn "vriend" die me opgehouden heeft om te kunnen gaan verhuizen want we zouden tenslotte gaan samenwonen).

Ik ben door de jaren heen steeds gevoeliger geworden voor geluid en wil gewoon rust anders word ik echt gek en daarnaast zit ik nu dus ook nog steeds alle dagen thuis. Heb er gewoon nu al buikpijn van wetende dat dit maanden zo doorgaat hier in de wijk...

Wij wonen echt super dicht bij elkaar :') Hier ook midden in de drama. En dan vooral de drama van alle omleidingen. Alles wordt rondom ons plein gestuurd, staan in de spits minstens een kwartier vast voordat we bij ons huis weg zijn.. Drama.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 11:33

Altijd mensen uit een bepaalde leeftijdscategorie die praten in de stiltecoupé. Zelfs de mensen in carnavalskleding houden hun smoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 12:11

__Sannne schreef:
Annet_Dottie schreef:

Wij wonen echt super dicht bij elkaar :') Hier ook midden in de drama. En dan vooral de drama van alle omleidingen. Alles wordt rondom ons plein gestuurd, staan in de spits minstens een kwartier vast voordat we bij ons huis weg zijn.. Drama.

Meen je! Woon je ook in de Rivierenbuurt? Ja ik ben dan nog blij dat ik geen auto heb maar van de week had ik ook een afspraak iemand kwam iets ophalen bij mij en die was bijna een half uur te laat puur door alle omleidingen enzo.. ik hou het allemaal niet meer bij waar ze nou mee bezig zijn...