loriene schreef:Denk het dan wel.
Dat weet je toch als je het deelt..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spenk schreef:Ik denk dat dat het lastige ook is. Mijn man heeft corona gehad en ik niet. Iedereen in zijn omgeving besmet behalve ik dus. Ik ben ook al zeker 5 jaar niet meer ziek of verkouden geweest dus zeg het maar? Misschien is niet iedereen even vatbaar.
Relaxed schreef:loriene schreef:Denk het dan wel.
Dat weet je toch als je het deelt..
loriene schreef:https://www.facebook.com/photo/?fbid=16 ... 2112436672
Dit kwam ik tegen op facebook.
Weet niet of het waar is hoor.
Karl66 schreef:Ik heb het even in Spanje nagevraagd en zwarte piet is helemaal niet tegen het vaccin!
Karl66 schreef:loriene schreef:Facebook verwijdert alles wat maar tegen het vaccin is.
Dus dat zegt niets.
Berichten over bv zwarte piet worden ook verwijdert.
Ik heb het even in Spanje nagevraagd en zwarte piet is helemaal niet tegen het vaccin! Zou je wel eens willen ophouden met het verspreiden van fake news
Suzanne F. schreef:Vanmorgen in de supermarkt een vrouw die liep te hoesten, niet normaal. Ik heb geen smetvrees ofzo en vind dat we allemaal niet zo panisch moeten doen maar zo hoesten vond ik toch echt niet normaal. Ik had me niet buiten de deur durven begeven denk ik. Keertje hoesten of een kriebel kan gewoon natuurlijk. Maar dit was echt van een andere orde.
Winged schreef:loriene schreef:https://www.facebook.com/photo/?fbid=16 ... 2112436672
Dit kwam ik tegen op facebook.
Weet niet of het waar is hoor.
maar wat stond er dan?
Ik moest gisteren naar zowel de ikea als de primark. Hoorde een paar medewerksters in de primark zeggen dat het 'echt wel leek of corona niet meer bestaat, zo druk was het'. En daar moet ik wel gelijk in geven. moest zelf ook ontzettend wennen. Ben tegelijkertijd ook wel benieuwd of ik nu een besmettingsrisico heb gelopen en zo ja, hoe groot de kans is dat ik besmet zou kunnen zijn.
Relaxed schreef:Hebben winkels eigenlijk nog steeds dat ze maar maximum aantal mensen mogen binnenlaten? Ik merk zelf dat ik bij de supermarkt meestal alweer zonder karretje en mandje naar binnen ga en zie ook geen briefjes meer hangen daarover.
oomens schreef:Relaxed schreef:Hebben winkels eigenlijk nog steeds dat ze maar maximum aantal mensen mogen binnenlaten? Ik merk zelf dat ik bij de supermarkt meestal alweer zonder karretje en mandje naar binnen ga en zie ook geen briefjes meer hangen daarover.
Was een karretje of mandje voor corona niet ook gewoon verplicht?
oomens schreef:Relaxed schreef:Hebben winkels eigenlijk nog steeds dat ze maar maximum aantal mensen mogen binnenlaten? Ik merk zelf dat ik bij de supermarkt meestal alweer zonder karretje en mandje naar binnen ga en zie ook geen briefjes meer hangen daarover.
Was een karretje of mandje voor corona niet ook gewoon verplicht?
Relaxed schreef:Hebben winkels eigenlijk nog steeds dat ze maar maximum aantal mensen mogen binnenlaten? Ik merk zelf dat ik bij de supermarkt meestal alweer zonder karretje en mandje naar binnen ga en zie ook geen briefjes meer hangen daarover.