Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:02

kleding gekocht bij H&M, duurt nu al 1 hele week en ze zijn nog steeds in het magazijn :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:07

Ik ben een stomme onzekere doos met mijn puppy, ook al doet ze het supergoed. Gisteren met de cursus kregen we complimenten van de instructrice dat ze het zo mooi vond wat we nu al lieten zien :D
Ze leert zo ontzettend snel. Rust is nog moeilijk maar gaat steeds beter. Ze kan zit, af, wacht, blijf, hier, pootje, high five, laag, hoog, touch, zoek bal. Ze vindt het geweldig om nieuwe dingen te leren!
Weet iemand nog leuke dingen die ik mijn haarbal kan leren? Ik kan haar ook al vooruit sturen als ze los loopt, uiteindelijk zou ik het leuk vinden om hoopers met haar te gaan doen.

Nu klinkt het alsof ik haar enorm overvraag maar ze heeft alles binnen een paar minuten door _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:20

Zin in koffie van de dunkin donuts maar die zit hier niet. -O-
En ik erger me aan de enorme bult leerwerk die ik heb liggen. :x

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:29

bol.com kadokaart van 25 euro, ik wou iets kopen maar had de verkeerde bank, dus ik wegdrukken zegt due dat de kadokaart nu geen saldo heeft terwijl ik überhaupt niks heb gekocht????

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:32

fotolijstje schreef:
bol.com kadokaart van 25 euro, ik wou iets kopen maar had de verkeerde bank, dus ik wegdrukken zegt due dat de kadokaart nu geen saldo heeft terwijl ik überhaupt niks heb gekocht????

Even Bol bellen en uitleggen. Ik ervaar hun klantenservice altijd als zeer behulpzaam en oplossing gericht.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:32

fotolijstje schreef:

Even contact zoeken met de klantenservice van Bol. Zijn erg snel en kunnen je daar vast mee helpen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:34

[***] schreef:
Ik ben een stomme onzekere doos met mijn puppy, ook al doet ze het supergoed. Gisteren met de cursus kregen we complimenten van de instructrice dat ze het zo mooi vond wat we nu al lieten zien :D
Ze leert zo ontzettend snel. Rust is nog moeilijk maar gaat steeds beter. Ze kan zit, af, wacht, blijf, hier, pootje, high five, laag, hoog, touch, zoek bal. Ze vindt het geweldig om nieuwe dingen te leren!
Weet iemand nog leuke dingen die ik mijn haarbal kan leren? Ik kan haar ook al vooruit sturen als ze los loopt, uiteindelijk zou ik het leuk vinden om hoopers met haar te gaan doen.

Nu klinkt het alsof ik haar enorm overvraag maar ze heeft alles binnen een paar minuten door _O-

Aww <3 heb je een foto van je pup, ik zie steeds posts maar volgens mij heb ik nog geen foto gezien :D dat moet een schatje zijn!
Mijn gerbils (ja oke, geen honden :)) ) kennen ook kusje, dat is hier een voorzichtige lieve 'boop' met de neuzen tegen elkaar.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:35

Dat er bij geen 1 supermarkt waar ik kom/bestel, de valess wokblokjes nog in het assortiment zitten. Volgens Google zouden ze het bij de plus nog wel hebben, dus ik vandaag speciaal naar een plus gereden. (Hebben we hier niet) Hebben ze het daar ook niet. -O-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:37

PineApple schreef:
fotolijstje schreef:

Even Bol bellen en uitleggen. Ik ervaar hun klantenservice altijd als zeer behulpzaam en oplossing gericht.

Al gedaan! waarde komt er uiteindelijk weer automatisch op, ze zijn idd heel erg behulpzaam

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:40

[***] schreef:

Wat leuk <3

Misschien nog het commando “ door” en dan tussen je benen door laten lopen. Commando “draai om” en dan een rondje laten draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 13:53

Leuke ideeën!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:07

Dat ik dus niet weet hoe ik de linkjes hier zo krijg dat je kan zeggen klik en dat dat dan het linkje is…

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:08

Lau schreef:
Dat ik dus niet weet hoe ik de linkjes hier zo krijg dat je kan zeggen klik en dat dat dan het linkje is…

[*url= VOEG HIER DE URL IN] Klik typen hierzo [/url*]
* weghalen

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:08

Lau schreef:

[url=webadres]link[/url]

Zonder spaties
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 01-10-21 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:09

Dat bedoelt ze denk ik niet. :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:09

MarlindeRooz schreef:
Dat bedoelt ze denk ik niet. :P

Dan weet ik niet wat ze bedoelt :=.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:10

ah je had je post aangepast zie ik, dat is inderdaad wat ze zoekt. :P

Snel bokt wegklikken weer, erger me aan mezelf. _O- Moet écht studeren.

Edit:
En oh het is hier altijd zo godsgruwelijk warm dat ik het nu met 20.6 graden binnen (zonder verwarming) koud heb omdat ik gewend ben aan 23 graden in huis. :')
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 01-10-21 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:11

MarlindeRooz schreef:
ah je had je post aangepast zie ik, dat is inderdaad wat ze zoekt. :P

Snel bokt wegklikken weer, erger me aan mezelf. _O- Moet écht studeren.

Ja, hij werkte even niet mee :)).

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:11

het weer

zo:

Code
[url=http://www.buienradar.nl]het weer[/url]

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:13

Thanks!! Jullie zijn helden!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:30

Vraag 1 dag die ik normaal werk vrij want mn eigen verjaardag, netjes snipperuren opgenomen, word ik ineens 2 extra dagen ingeroosterd, 43 uur in een week is echt wel teveel voor de horeca

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:34

Dat mijn domme pony een rijhandschoen heeft opgegeten :=

Ik zit wel even in de stress nu dacht zo maar weer even heen en de dierenarts bellen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:39

Dat nu toch moet zorgen dat ik mij beter gaat voelen/zijn. Prut en zondag word een partij druiven gebracht om te ontsappen anders gingen ze groene container in. Wel weer gezond druivensap.

En kijken voor vervoersmiddel auto of 3 wieler motor die met autorijbewijs mag. Ga richting Rotterdam werken en dat is aardig file gevoelig.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:28

Het weer pffff

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 15:33

Marcella, lees ik hier nu uit dat je een baan gevonden hebt?
Gefeliciteerd!