Of ik moet er genoegen mee nemen dat het niet zo goed leesbaar is in een lettertype dat ik wel mooi vind...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ja, helaas welniet alle honderden pagina's, maar wel een hoop. Heb zelf ook heel veel lettertypes op pc staan, maar kan niks vinden wat naar mijn zin is. Wel als ik andere namen of woorden gebruik hoor, maar niet bij degene die ik moet gebruiken
Of ik moet er genoegen mee nemen dat het niet zo goed leesbaar is in een lettertype dat ik wel mooi vind...
black_kelpie schreef:Kat heeft de vensterbank onder gekotst. En over de rand. Druipt langs de verwarming. En er lekker in ook. En op de schapenvacht die op de hocker voor de verwarming ligt.
Alles schoongemaakt maar ik kom niet in die verwarming. Verwarmde kattenkotslucht in huis, mmmm![]()
Marocje schreef:Heeft te maken met wat de modellen voorspellen wat de besmettingsaantallen gaan doen. Stel dat er over een week nog 10.000 mensen besmet zijn, maar dat er een verwachting is dat de besmettingen dalen met 300 per dag. Dan zit je een week later nog maar op 7900 besmettingen, dus minder risico. En stel dat 10% van de mensen opgenomen moet worden in het ziekenhuis, is dat bij 10.000 besmettingen 1000 mensen, en bij 7900 nog maar 790. Deze getallen even als voorbeeld, maar dit is even heel simpel hoe het werkt.Nou, vooral dat het ‘niet verantwoord is om de 21 te versoepelen’ maar een week later kan wel? Hoe dan?
Knert schreef:_San87_ schreef:De hond heeft een wondje aan het puntje van zijn staart.
Ik heb een huis dat eruit ziet alsof er een moord is gepleegd.
Mmmmm je zou nog ff snel iemand om kunnen leggen. Bedoel, verschil zie je dan toch niet meer. En de hond kan nog steeds de schuld krijgen