Die hebben echt schijt aan corona en daardoor duurt het alleen maar langer..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Carol_Beer schreef:Fading schreef:Esaqar ik ook! Ik zie mijn vrienden veel te weinig.... Ik vind mensen die nu ook met vrienden direct afspreken binnenshuis zonder afstand echt enorm dom, oerdom..
zolang ze elkaar besmetten is toch nie ergg
fohadie schreef:Pffff ik erger me aan Corona traagheid. Sinds vrijdag klachten (waarschijnlijk al eerder maar sinds vrijdag duidelijke Coronaklachten) donderdag pas mogen testen omdat ik steeds online refreshte, anders moest ik nog langer wachten. Nu nog steeds geen uitslag.
Gebeld worden door werk en de huisarts wat de uitslag is en dan moeten zeggen dat je dat zelf ook wel wilt weten.
fohadie schreef:SinneJ: ik ging er sowieso vanuit dat ik het wel had. Dit is zo anders dan griep of welke ziekte ook.
En net dat ik mijn vorige post schreef, kreeg ik zowaar de uitslag. IDD positief. Vermoedelijk opgelopen op de begravenis van mijn oma toen de pastoor zei dat we vandaag wel dichter bij elkaar mochten komen want God beschermde ons vandaag tegen Corona.
En dat is meteen mijn ergernis voor vandaag, want een week later was Pastoor positief getest en dat moest ik via Facebook vernemen.
Carol_Beer schreef:Fading schreef:Esaqar ik ook! Ik zie mijn vrienden veel te weinig.... Ik vind mensen die nu ook met vrienden direct afspreken binnenshuis zonder afstand echt enorm dom, oerdom..
zolang ze elkaar besmetten is toch nie ergg
LukieBradley schreef:Mijn kippen. Ik koop een bakje gehakt zodat ze een snack hebben maar ik krijg de kans amper om het open te maken of ze springen het al uit mijn handen. Nou bedankt hey
fohadie schreef:Pffff ik erger me aan Corona traagheid. Sinds vrijdag klachten (waarschijnlijk al eerder maar sinds vrijdag duidelijke Coronaklachten) donderdag pas mogen testen omdat ik steeds online refreshte, anders moest ik nog langer wachten. Nu nog steeds geen uitslag.
Gebeld worden door werk en de huisarts wat de uitslag is en dan moeten zeggen dat je dat zelf ook wel wilt weten.
SinneJ schreef:fohadie schreef:SinneJ: ik ging er sowieso vanuit dat ik het wel had. Dit is zo anders dan griep of welke ziekte ook.
En net dat ik mijn vorige post schreef, kreeg ik zowaar de uitslag. IDD positief. Vermoedelijk opgelopen op de begravenis van mijn oma toen de pastoor zei dat we vandaag wel dichter bij elkaar mochten komen want God beschermde ons vandaag tegen Corona.
En dat is meteen mijn ergernis voor vandaag, want een week later was Pastoor positief getest en dat moest ik via Facebook vernemen.
Normaal zou ik zeggen; bezwijk niet onder de groepsdruk, maar ik snap helemaal dat dat nu net een moment is waarop je niet in discussie wilt.
Gecondoleerd! En beterschap uiteraard.
Zertab schreef:fohadie schreef:Pffff ik erger me aan Corona traagheid. Sinds vrijdag klachten (waarschijnlijk al eerder maar sinds vrijdag duidelijke Coronaklachten) donderdag pas mogen testen omdat ik steeds online refreshte, anders moest ik nog langer wachten. Nu nog steeds geen uitslag.
Of gewoon bellen voor een afspraak? Ik was aan het werk (thuis) en had mijn telefoon op luidspreker naast me leggen.
Nu had ik wel het prioriteiten nummer van de GGD omdat ik in de zorg werk.
LukieBradley schreef:Mijn kippen. Ik koop een bakje gehakt zodat ze een snack hebben maar ik krijg de kans amper om het open te maken of ze springen het al uit mijn handen. Nou bedankt hey