Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:20

Esaqar ik ook! Ik zie mijn vrienden veel te weinig.... Ik vind mensen die nu ook met vrienden direct afspreken binnenshuis zonder afstand echt enorm dom, oerdom..

Die hebben echt schijt aan corona en daardoor duurt het alleen maar langer.. -O-

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:44

Fading schreef:
Esaqar ik ook! Ik zie mijn vrienden veel te weinig.... Ik vind mensen die nu ook met vrienden direct afspreken binnenshuis zonder afstand echt enorm dom, oerdom..

Die hebben echt schijt aan corona en daardoor duurt het alleen maar langer.. -O-

zolang ze elkaar besmetten is toch nie ergg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:46

Carol_Beer schreef:
Fading schreef:

Je kunt gewoon positief zijn zonder klachten te hebben.. Ze stellen niet voor niks deze maatregelen op.. :\

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:01

Pffff ik erger me aan Corona traagheid. Sinds vrijdag klachten (waarschijnlijk al eerder maar sinds vrijdag duidelijke Coronaklachten) donderdag pas mogen testen omdat ik steeds online refreshte, anders moest ik nog langer wachten. Nu nog steeds geen uitslag.

Gebeld worden door werk en de huisarts wat de uitslag is en dan moeten zeggen dat je dat zelf ook wel wilt weten. -O-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:02

fohadie schreef:
Pffff ik erger me aan Corona traagheid. Sinds vrijdag klachten (waarschijnlijk al eerder maar sinds vrijdag duidelijke Coronaklachten) donderdag pas mogen testen omdat ik steeds online refreshte, anders moest ik nog langer wachten. Nu nog steeds geen uitslag.

Gebeld worden door werk en de huisarts wat de uitslag is en dan moeten zeggen dat je dat zelf ook wel wilt weten. -O-

Maar sowieso met zware klachten kan je beter even binnen blijven aangezien de test ook niet waterdicht is. Nog steeds een redelijke kans dat je het toch hebt als de test negatief is. Zeg dat niet als commentaar, maar net als troost ;)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:38

Vandaag een 2e hands koelkast opgehaald. Begon er al mee dat ze vergeten waren dat we kwamen dus ze waren niet thuis, prima, kan gebeuren, no sweat. Maar de koelkast stond dus nog vol met eten. Nou oké, uitpakken... Mja, ze had hem dus ook nog niet schoongemaakt. Dat heb ik geweten :r :r :r

Zo durf ik iets niet eens op de weggeefhoek te zetten. Bah.

Maargoed, hij is weer schoon, dus nu staat er een prima koelkast van amper een jaar oud. En mijn vingers zijn nu verschrompeld. Ook een ergernis ^)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:41

SinneJ: ik ging er sowieso vanuit dat ik het wel had. Dit is zo anders dan griep of welke ziekte ook.

En net dat ik mijn vorige post schreef, kreeg ik zowaar de uitslag. IDD positief. Vermoedelijk opgelopen op de begravenis van mijn oma toen de pastoor zei dat we vandaag wel dichter bij elkaar mochten komen want God beschermde ons vandaag tegen Corona.

En dat is meteen mijn ergernis voor vandaag, want een week later was Pastoor positief getest en dat moest ik via Facebook vernemen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:42

fohadie schreef:
want God beschermde ons vandaag tegen Corona.

_O- Man man man..

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:44

fohadie schreef:
SinneJ: ik ging er sowieso vanuit dat ik het wel had. Dit is zo anders dan griep of welke ziekte ook.

En net dat ik mijn vorige post schreef, kreeg ik zowaar de uitslag. IDD positief. Vermoedelijk opgelopen op de begravenis van mijn oma toen de pastoor zei dat we vandaag wel dichter bij elkaar mochten komen want God beschermde ons vandaag tegen Corona.

En dat is meteen mijn ergernis voor vandaag, want een week later was Pastoor positief getest en dat moest ik via Facebook vernemen.

Normaal zou ik zeggen; bezwijk niet onder de groepsdruk, maar ik snap helemaal dat dat nu net een moment is waarop je niet in discussie wilt.

Gecondoleerd! En beterschap uiteraard.

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 17:55

Carol_Beer schreef:
Fading schreef:

Alleen jammer dat ze niet 2 weken met elkaar opgesloten blijven zitten daarna

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:11

LukieBradley schreef:
Mijn kippen. Ik koop een bakje gehakt zodat ze een snack hebben maar ik krijg de kans amper om het open te maken of ze springen het al uit mijn handen. Nou bedankt hey

Ik zou daar blij van worden... kippen zijn zo leuk!!
Helaas mag ik hier geen kippen houden. Anders wist ik het wel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:12

fohadie schreef:

Of gewoon bellen voor een afspraak? Ik was aan het werk (thuis) en had mijn telefoon op luidspreker naast me leggen.

Nu had ik wel het prioriteiten nummer van de GGD omdat ik in de zorg werk.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:14

SinneJ schreef:
fohadie schreef:

Normaal zou ik zeggen; bezwijk niet onder de groepsdruk, maar ik snap helemaal dat dat nu net een moment is waarop je niet in discussie wilt.

Gecondoleerd! En beterschap uiteraard.

Ik bezweek ook niet onder groepsdruk, maar er waren teveel personen op een klein begraafplaatsje. Ik probeerde afstand te houden, maar het hielp niet. En idd discussie zag ik ook niet zitten. Ik lijk de enige van de familie te zijn met klachten. Of ik kom er gewoon eerlijk voor uit, dat kan natuurlijk ook. :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:15

Zertab schreef:
fohadie schreef:

Of gewoon bellen voor een afspraak? Ik was aan het werk (thuis) en had mijn telefoon op luidspreker naast me leggen.

Nu had ik wel het prioriteiten nummer van de GGD omdat ik in de zorg werk.

Dan kreeg k te horen dat er geen plek was. Probleem was ook dat ik met de fiets moest, dus kon maar naar 1 teststraat. Maar hetvis al opgelost zoals je kunt lezen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:17

Aan corona. Of ja, mijn ergernis gaat niet zozeer om het virus zelf. Maar meer om de verdeeldheid die het brengt onder mensen. De ruzies en discussies op social media. Ook hier. Ik heb er echt genoeg van en denk dat ik maar gewoon even alles verwijder ofzo. Wat is er mis met iedereen in zijn waarde laten en de keuzes die de persoon maakt respecteren?
Bijvoorbeeld dat mensen zich niet willen laten testen als ze ziek zijn, maar ik dan commentaar krijg dat ik mij wel laat testen terwijl ik ''alleen maar hoofdpijn'' heb. Ondanks dat ik ook wel wist dat het negatief zou zijn, werk ik met kwetsbare mensen en wil ik gewoon veilig voor de mede mens over straat kunnen gaan.

Ik snap dit echt niet. Wil jij geen afstand houden van mij? Prima, houd ik afstand van jou. Wil jij geen mondkapje op? Prima, ik draag hem wel. Even goede vrienden. Corona maakt echt meer kapot dan alleen letterlijk mensenlevens... Het brengt een enorme verdeeldheid wat echt niet positief gaat eindigen.

Zo, dit moest er even uit. :)

Zertab

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:17

@fohadie: misschien voor anderen mensen nog niet. Maar blijkbaar is in deze tijd meedenken met je medemens verkeerd. :)

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:28

aan de reacties die mensen plaatsen onder de video op nosstories over de moord op de Franse geschiedenis docent. Op twitter heeft iemand, niet bekend of het de dader is, geplaatst dat de moord uit naam van de Islam is. Echt al die Islamfobische comments -:(-

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:32

Mijn test staat voor morgen op de planning. Donderdag door mn collega's naar huis gestuurd.
Ik durf haast met zekerheid te zeggen dat ik t niet heb, want t verloop is xact zoals bij mijn jaarlijkse herfstgriep.
Ben t thuis zitten nu al zat :(

Verder erger ik me eraan dat niemand elkaar meer in zn waarde laat. Overal ruzie en verdeeldheid. Om moe van te worden gewoon.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:51

Dat mijn conditie echt ruk is, maar op zijn minst is de hond blij met dat stukje hardlopen. En ze deed het super goed <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:53

xmarritw schreef:
aan de reacties die mensen plaatsen onder de video op nosstories over de moord op de Franse geschiedenis docent. Op twitter heeft iemand, niet bekend of het de dader is, geplaatst dat de moord uit naam van de Islam is. Echt al die Islamfobische comments -:(-

Dat is toch ook zo?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:58

Dat dacht ik idd ook.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:07

Die buurman/vrouw die het nodig vindt om nu gaten te gaan lopen boren. Mijn kinderen liggen net op bed. Ik wil rust.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:09

Dat ik vermoeid probeer afspraken in te plannen in mijn agenda en daarom stomme fouten en dubbele afspraken maak ;( zwangerschapsdementie, dus nu eerst maar in bad...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:16

LukieBradley schreef:
Mijn kippen. Ik koop een bakje gehakt zodat ze een snack hebben maar ik krijg de kans amper om het open te maken of ze springen het al uit mijn handen. Nou bedankt hey

Ze worden niet voor niks vergelijkt met de T-Rex. :')

Dat 1 hen nog steeds ruzie loop te zoeken met de haan die een regelrechte kluns is. :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:22

En vrienden met een plaat voor hun kop.
V: Hoi, hoe gaat het? Ik: Ik ben moe, ik ben het zat, ik wil slapen. V: Oh ok, zou ik je even wakker komen houden dan. Ik: Nee dank je. Ik wil op de bank gaan liggen. V: Oh maar dat kunnen we ook samen doen.

Nee dat wil ik dus niet, ik wil alleen op de bank zonder visite.