Ik moest gelijk aan deze topic denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dimverlichting voeren zou ook overdag verplicht moeten worden. Dat is echt een stuk veiliger.
ista schreef:luuntje schreef:Iemand parkeert zijn/haar VW polo steeds op kruising.
Heel onhandig ivm voorrang krijgen/verlenen en goed zicht hebben.
Gewoon de wijkagent bellen, daar mag op beboet worden namelijk vanwege de gevaarsetting. Parkeren binnen 5 meter van een kruispunt is verboden.
Morrie schreef:Hier in de straat is aan 2 kanten een stopverbod, er staan echter dag en nacht auto’s langs de stoep geparkeerd. Mensen met een oprit naast hun hui kunnen bijna niet uit. Melden is zinloos. Er wordt gewoon niet op gereageerd. Er zijn veel te weinig parkeerplaatsen hier (of teveel auto’s). Mijn man is bezig met een invalidenparkeerlaats, maar daar zetten ze ook gewoon een auto neer als je weg bent. Ik zet hem nu voor de deur van de flat af en ga dan een parkeerplaats zoeken.
Marocje schreef:Beetje zelfde setting: vandaag ging ik op bezoek bij mijn ‘vader’. Die woont vlakbij het zkh, met grote parkeergarage waar je moet betalen. Dat willen mensen niet dus die parkeren in de wijken eromheen..
Ik kon gewoon nergens parkeren.. uiteindelijk een plek gevonden wat een stuk verder lopen was, maar daarvoor dus 20 minuten rondgereden.. was zo geïrriteerd!
Zeker toen ik terug kwam lopen en er net een plekje was bij het appartementencomplex van mijn ‘vader’![]()
Maar echt hoor. Het is een bekend probleem en zelfs mensen die daar wonen kunnen vaak hun auto niet kwijt.
Rennie89 schreef:ista schreef:Gewoon de wijkagent bellen, daar mag op beboet worden namelijk vanwege de gevaarsetting. Parkeren binnen 5 meter van een kruispunt is verboden.
Tenzij het parkeerplaatsen zijn of in een woonwijk is waar geparkeerd mag worden.
Marocje schreef:Beetje zelfde setting: vandaag ging ik op bezoek bij mijn ‘vader’. Die woont vlakbij het zkh, met grote parkeergarage waar je moet betalen. Dat willen mensen niet dus die parkeren in de wijken eromheen..
Ik kon gewoon nergens parkeren.. uiteindelijk een plek gevonden wat een stuk verder lopen was, maar daarvoor dus 20 minuten rondgereden.. was zo geïrriteerd!
Zeker toen ik terug kwam lopen en er net een plekje was bij het appartementencomplex van mijn ‘vader’![]()
Maar echt hoor. Het is een bekend probleem en zelfs mensen die daar wonen kunnen vaak hun auto niet kwijt.
Anne_GTI schreef:Ik had vanmiddag bijna een deur aan de bumper hangen. Stomme doos gooide ineens de deur open. Ik kon geen kant op want straat is daar niet zo breed. Ik stond net op tijd stil. Nog 3 cm over...
Verkeerd geparkeerde auto's is dagelijkse kost. Ze pleuren hem zo neer dat er net een auto langs kan; kom ik eraan met een bus...