_San87_ schreef:Ik vind het schijtirritant dat de lockdown voortgezet wordt.
Dat is denk ik niet unpopular

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Dat is denk ik niet unpopular
Het is wachten op de coronaridders die komen uitleggen dat het nodig is, dat iedereen zich eraan moet houden, dat je moet zien wat nog wel kan, enz enz enz.
_San87_ schreef:verootjoo schreef:Dat is denk ik niet unpopular
Het is wachten op de coronaridders die komen uitleggen dat het nodig is, dat iedereen zich eraan moet houden, dat je moet zien wat nog wel kan, enz enz enz.
Kookaburra schreef:Oja, ik vindt de titel 'nieuwe boeren' ongelukkig gekozen. Bij een nieuwe boer denk ik aan een veehouder met automatisch melksysteem, goede vloer in de stallen en topkwaliteit voer. Wat is het programma? Terug naar een oude boerderij, geen g/w/e en zelf alles maken zoals brood, een hek (van voorgezaagde planken) etc. Zo boeren nieuwe boeren niet
enzino schreef:Daar kan ik nog wel een stapje overheen:
Iedereen zonder kinderen is een egoïst, iedereen met één kind is een egoïst, iedereen met meer dan één kind is een egoïst. Simpelweg iedereen is een egoïst: we kopen spullen om ons zelf beter te voelen, doen dingen om ons beter te voelen, hebben wel of geen kinderen omdat we dat zelf willen, en doen zelfs giften en vrijwilligerswerk alleen maar om ons beter te voelen over onszelf.
We zetten zelfs andere mensen (die bijvoorbeeld meer dan 1 kind hebben) weg als egoïst alleen maar om ons beter over onszelf te voelen wat natuurlijk puur egoïstisch is (tegen andere schoppen om onszelf te verheffen).
verootjoo schreef:_San87_ schreef:
Dat kan ook samen gaan; ik vind het wel nodig maar ook schijtirritant. Ik wil weer een normaal leven.
enzino schreef:Daar kan ik nog wel een stapje overheen:
Iedereen zonder kinderen is een egoïst, iedereen met één kind is een egoïst, iedereen met meer dan één kind is een egoïst. Simpelweg iedereen is een egoïst: we kopen spullen om ons zelf beter te voelen, doen dingen om ons beter te voelen, hebben wel of geen kinderen omdat we dat zelf willen, en doen zelfs giften en vrijwilligerswerk alleen maar om ons beter te voelen over onszelf.
We zetten zelfs andere mensen (die bijvoorbeeld meer dan 1 kind hebben) weg als egoïst alleen maar om ons beter over onszelf te voelen wat natuurlijk puur egoïstisch is (tegen andere schoppen om onszelf te verheffen).
MarlindeRooz schreef:Ik vind dat als de middelbare scholen open mogen de universiteiten dat ook mogen. Die mensen zijn volwassen en die kunnen gewoon afstand houden. Dat lukt pubers niet.
Jildau schreef:_San87_ schreef:Het is wachten op de coronaridders die komen uitleggen dat het nodig is, dat iedereen zich eraan moet houden, dat je moet zien wat nog wel kan, enz enz enz.
Dat zijn meestal de mensen die nog gewoon elke maand hun salaris gestort krijgen en daarnaast totaal geen inlevingsvermogen hebben.
Gini schreef:Jildau schreef:
Dat zijn meestal de mensen die nog gewoon elke maand hun salaris gestort krijgen en daarnaast totaal geen inlevingsvermogen hebben.
Met dat antwoord doe je eigenlijk exact hetzelfde als wat _San87_ aanklaagt. Mensen veroordelen en ervanuit gaan dat die mensen die nog maandelijks hun salaris gestort krijgen meestal geen reden tot klagen hebben.
Eatshay schreef:Mars schreef:Ik vind dat de groep 85+ als laatste aan de beurt zou moeten zijn voor vaccin. Geef het eerst eerst zorgmedewerkers, overige werkenden etc.
Hoe hard ook: eens.
Leuk om ouderen 'voorrang' te geven, maar als er niemand meer is om voor ze te zorgen gaat het alsnog hartstikke mis.