Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fem

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:14

Aaah... Jammer Imaginaerum, maar totaal anders in het leven staan dat gaat op termijn gewoon echt niet werken, dus maar beter dat je er achter bent gekomen.

We hebben heerlijk gewandeld, zo'n 2,5 uur.
Was echt heel gezellig,. Leuke spontane gozer!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:22

Mooi zo, wat leuk!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 20:46

Peelie ik kan bij dokter alleen maar aan diegene uit Groningen denken :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 20:46

Fijn Fem! :)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:55

Ik had zonet een mafklapper }:0 :') Was een match, hij begon meteen te praten, en goed ook, toen dacht ik nog, leuk. Het type Ik weet wat ik zeg en DAT IS WAAR!!

Binnen 2 min toch maar aangegeven dat het niet fijn is dat hij als een sneltrein te werk gaat. Toen ging ik van een lief koppie naar botte trut.
Heb de rest maar niet afgewacht :')

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 00:25

Alja schreef:
Peelie ik kan bij dokter alleen maar aan diegene uit Groningen denken :+

Hahaha. Ik heb geen idee waar je dan naar refereert, maar ik zoek wel even :')

Nee, dit is een hele aardige, humoristische, licht excentriek wel, psychiatrisch arts :D.

Ik voel me eens een keer niet de slimme van de twee. Haha. En hij verdiend zijn eigen centen, dus ik hoef ook niet voor sugar mama te spelen.

We hebben heerlijk nerderige gesprekken over wetenschap, geneeskunde in bredere zin. Maar ook over ditjes en datjes. Dingen die ons bezig houden in het dagelijks leven, eten, wijn, wat we voor doelen en dromen hebben. En we kunnen ook gewoon samen stil zijn en genieten van de rust.

Hij heeft ook een iets wat bijzondere humor die ik kan waarderen, ik ben zelf stiekem net zo raar en soms een behoorlijke flapuit. En hij blijkbaar ook. Haha. Lekker gênant soms :P

Het lijkt er op dat we voor volgende week al weer afgesproken hebben O:)

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 08:50

Klinkt goed Peelie!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:02

Wat leuk Peelie <3

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:16

Ah superleuk Peelie <3
Gewoon lekker van genieten en zien hoe het verder gaat!

Ik had trouwens gisteren dus rozen gekregen van die date..
Maar naderhand ging het opeens over kinderen (hadden we het al eerder over gehad omdat hij misschien had staan in zijn profiel). Nou, hij voorzag problemen, ik kinderwens, hij die het nog niet wist..

The END! :') :') :')

Mooi verhaal, lekker kort.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:23

Wauw, echt.... wat uhm..... bijzonder zullen we maar zeggen. Hahaha. Vaak weten vrouwen ook wel beter of ze kinderen willen of niet. Mannen kunnen daar bijzonder veel moeilijker over doen. Maar om daar gelijk een date om af te kappen..

Dat jij al weet dat je kinderen wilt, wilt toch niet zeggen dat dat nu moet en met hem :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:26

Wel rozen gekregen _O- bijzonder ja

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:32

Huh wat? :+ Ging zijn wens toch meer richting de nee dan de ja?

Ik snap wel dat iemand er mee kapot als iemand duidelijk kinderen wilt en de ander duidelijk niet. Maar zo duidelijk was het bij hem niet??? :')

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:33

Wat, hij is er nu al klaar mee? Wat apart. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:39

Eigenlijk vind ik dat zo gek nog niet. Wellicht had hij het subtieler moeten doen en brengen, of gewoon op het einde van de date aangeven dat er geen vervolg aan zit.
Jij wil kinderen, hij weet het niet? Straks ga je verder, kei leuk en aardig en ontwikkeld hij toch het gevoel helemaal geen kinderen te willen. Moet je er dan een einde aan maken, en dan zit er alweer gevoel in het spel.
Komt misschien omdat ik het zelf ook zo gedaan heb. Ik stond toen nog op een muah nee denk het niet en hij volledig op ja. Wij hebben toen besloten om het dan maar af te kappen om latere teleurstelling te voorkomen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:44

Het is alleen maar verstandig om het af te kappen maar de rozen aan het begin van de date terwijl de kinderwens wel al duidelijk was (zo te lezen?) is wel heel gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:10

Ik ga ook niet daten met een man die kinderen wil hoor :n

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:06

Snap hem ergens idd ook wel. Als jij graag kinderen wil en hij twijfelt - en het blijkt dat meer richting ''nee'' te gaan? - dan is het geen goede match.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:44

Oh ik snap hem volledig... maar vind het gewoon bijzonder..
Het was al ter sprake gekomen, daarin was zijn letterlijke antwoord: Als het gaat om kinderen heb ik misschien gezegd omdat ik er voor open sta mocht je daar samen echt behoefte aan hebben en het een mooie aanvulling kan zijn maar ik vind niet dat het een doel op zich moet zijn.

Nou daar kan ik me in vinden. En nu blijkt dat het eigenlijk gewoon een nee is.
Dan denk ik, waarom ga je dan op date met iemand van 33 (dan wordt je er als vrouw niet jonger op qua kinderwens), neem je rozen mee, terwijl je weet dat ze een kinderwens heeft en jij eigenlijk niet..

Dan was het bij voorbaat geen goede match zoals Zertab zegt. Maar dat was nu niet duidelijk.

Ik ben er overigens niet rouwig over hoor... beter zo dan al weken/maanden daten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:46

Nee dan is het wel raar dat hij zo reageert, als het van te voren allemaal al zo duidelijk was. En eigenlijk überhaupt op date gaat als het blijkbaar een dikke ''nee'' is voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:54

Hij had het sowieso eerder moeten zeggen idd :j

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 12:56

Precies, dat is mijn punt..
Ik heb een prima wandeling gehad en een bosje bloemen.. maar toch ergens zonde van de tijd die we erin gestoken hebben.

Abby_Snow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:18

@Fem Ik vraag dit ook altijd al van te voren of vrij vroeg weet je waar je aan toe bent! Wel jammer dat het dus niet helemaal duidelijk was tussen jullie twee.

Ik heb vandaag ook een date gehad :o Super zenuwachtig, dat ik op een gegeven moment al wou afzeggen :') Was een hele leuke date, gewandeld en nog even bij paard gekeken! Ben er nog niet helemaal over uit, dus even uitzoeken op een tweede date!

Ps wij gaan wel goed dames!! :D

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 08:34

Peerie, die date klinkt echt geweldig!

Fem, ik blijf dat een lastig punt vinden. Ik twijfel zelf enorm over mijn kinderwens, en zou ook liever niet een man daten die absoluut wél kinderen wil, maar de andere kant op lijkt me ook lastig; wat als mijn 'nee' zich toch ontwikkelt in een 'ja'?

Daarover gesproken, ik had voor corona een date met een jongen met een sterke kinderwens, maar hij wil eerst wel minimaal 5 jaar samen zijn. Hij was 26. Kort gezegd baalde hij er eigenlijk van dat hij nu nog niemand had ontmoet, want rond zn 30ste zou hij wel willen beginnen maar dus wel na 5 jaar samen te zijn geweest.. En toen ik hem hypothetisch vroeg; wat als je op je 36ste nog geen kinderen hebt en je ontmoet de vrouw van je leven maar ze is 36 (dus 5 jaar wachten doe je niet)? Toen zei hij dat hij dan niet voor haar zou gaan :=

Abby_Snow, leuk!

Ik ben overigens laatst om mijn nummer gevraagd 'in het wild', super leuk, en mega leuke eerste date ook gehad (buiten in de zon een biertje gedronken). Maar hij vroeg of ik een foto wilde sturen (mijn whatsapp pf is beetje onduidelijk); en toen dacht hij dat ik de jumpsuit aan had die ik ook op de date aanhad.. Dus ik zo nee herken je het niet? En toen zei hij 'ik heb niet echt op de kleding gelet, maar meer op je lichaam wat je kleding niet bedekte'... Ik ben dus door zo'n opmerking echt meteen helemaal afgeknapt merk ik.. Hebben vanavond wel weer afgesproken maar heb er een hard hoofd in... >;)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:24

Margoooo schreef:
Ik ben overigens laatst om mijn nummer gevraagd 'in het wild', super leuk, en mega leuke eerste date ook gehad (buiten in de zon een biertje gedronken). Maar hij vroeg of ik een foto wilde sturen (mijn whatsapp pf is beetje onduidelijk); en toen dacht hij dat ik de jumpsuit aan had die ik ook op de date aanhad.. Dus ik zo nee herken je het niet? En toen zei hij 'ik heb niet echt op de kleding gelet, maar meer op je lichaam wat je kleding niet bedekte'... Ik ben dus door zo'n opmerking echt meteen helemaal afgeknapt merk ik.. Hebben vanavond wel weer afgesproken maar heb er een hard hoofd in... >;)

Leuk dat hij om je nummer vroeg en je op date bent geweest! Als hij zo'n opmerking maakt en je vindt dat niet fijn kun je toch gewoon uitspreken dat je daar niet van gediend bent? Misschien bedoelde hij het niet zo. Nu ben jij eigenlijk afgeknapt maar je gaat wel nog een keer afspreken en hij heeft er helemaal geen weet van dat je je zo voelt?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:12

Margooo hij kan ook je gezicht bedoelen toch. :P